Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Mooie foto's van kleine gebeurtenissen heb je altijd Luchtbel ! Sprekende foto's
![]()
Barbapapa ! Wordt dat nog steeds uitgezonden ?
je valt in herhaling Bixquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef bixister het volgende:
wat een heerlijke stoere en mooie mennekes hier allemaal zeg.julius
(wat word je blond! en prachtige muts!) liam
![]()
![]()
lekkerding! noah ook al zo ontzettend leuk
en wat een gave pet!
(ik blijf maar hartjes strooien@wat een heerlijke stoere en mooie mennekes hier allemaal zeg.
julius
(wat word je blond! en prachtige muts!) liam
![]()
![]()
lekkerding! noah ook al zo ontzettend leuk
ik blijf maar hartjes strooien! en david is ook een mooi ventje, zo'n lekker stevigerd en een mooie heldere blik. lijkt ie inderdaad zoveel op z'n grote broer icaä? ik zie toch ook wel veel eigens geloof ik. (maar misschien heb je een leuke broertjes-foto?)
junah staat er ook weer prachtig op met 'r speldjeen laarsjes
en leuke kleren.
jolie!(maf-ketel! zou piet zeggen).
Dat hoor ik inderdaad echt heel vaak! Al vanaf de geboorte eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Jelief het volgende:
Juna! mooi meisje, het lijkt wel of je elfenoortjes hebt op de tweede foto, er zit nog net geen puntje in...![]()
Haha, die broek hebben we in Parijs gekocht (is van Gap, geloof dat meer mensen hier dat merk wel kennen), maar de pet is van H&M wel alweer een jaar geleden ofzow gekocht, dus kweenie of ze hem nog hebben... En dat shirtje is een nepperd hebben we op vakantie in Turkije gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:16 schreef TearSong het volgende:
En Noah zo stoer met camouflageprint. Ik vind z'n petje overigens ook helemaal geweldig Tex, waar haal je die dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |