quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:31 schreef Githa het volgende:
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! de poppetje vallen me steeds aan
Ik deed dat soort foto's altijd maken als ik Suus uit bed ging halen en ze nog half half sliep... dan nam ik altijd even de kans waar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:55 schreef bixister het volgende:
de slaapfoto's van demi en jordy zijn lief! (dat durf ik nou nooit bij anna, die wordt al wakker als de trap kraakt...)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:57 schreef Belana het volgende:[afbeelding]
zijn haar wordt al lekker lang
En zo blondquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En dan ga je gewoon keihard zingen!ze zingt trouwens het lied van Barbapapa. Ik moet de hele tijd het liedje zingen en zij schreeuwt er doorheen Baaawaaaaaapaaaapaaaaa
![]()
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:33 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Mooie foto's van kleine gebeurtenissen heb je altijd Luchtbel ! Sprekende foto's
![]()
Barbapapa ! Wordt dat nog steeds uitgezonden ?
je valt in herhaling Bixquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:32 schreef bixister het volgende:
wat een heerlijke stoere en mooie mennekes hier allemaal zeg.julius
(wat word je blond! en prachtige muts!) liam
![]()
![]()
lekkerding! noah ook al zo ontzettend leuk
en wat een gave pet!
(ik blijf maar hartjes strooien@wat een heerlijke stoere en mooie mennekes hier allemaal zeg.
julius
(wat word je blond! en prachtige muts!) liam
![]()
![]()
lekkerding! noah ook al zo ontzettend leuk
ik blijf maar hartjes strooien! en david is ook een mooi ventje, zo'n lekker stevigerd en een mooie heldere blik. lijkt ie inderdaad zoveel op z'n grote broer icaä? ik zie toch ook wel veel eigens geloof ik. (maar misschien heb je een leuke broertjes-foto?)
junah staat er ook weer prachtig op met 'r speldjeen laarsjes
en leuke kleren.
jolie!(maf-ketel! zou piet zeggen).
Dat hoor ik inderdaad echt heel vaak! Al vanaf de geboorte eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:50 schreef Jelief het volgende:
Juna! mooi meisje, het lijkt wel of je elfenoortjes hebt op de tweede foto, er zit nog net geen puntje in...![]()
Haha, die broek hebben we in Parijs gekocht (is van Gap, geloof dat meer mensen hier dat merk wel kennen), maar de pet is van H&M wel alweer een jaar geleden ofzow gekocht, dus kweenie of ze hem nog hebben... En dat shirtje is een nepperd hebben we op vakantie in Turkije gekochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:16 schreef TearSong het volgende:
En Noah zo stoer met camouflageprint. Ik vind z'n petje overigens ook helemaal geweldig Tex, waar haal je die dingen?
Ik weet het niet, ik mag nog geen pizza. Maar ik denk dat ik morgen een heel klein stukje ga proberen hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:10 schreef babyfeet het volgende:
wat ziet die er heeeeerlijk uit christan
en hoe smaakte hij .....
Het is van een pakje, gekregen van haar oudtante! Ik vond het eerst truttig, maar nu vind ik het toch wel schattigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef bixister het volgende:
mooi fuentenog zo echt lekker baby. en wat een leuk broekje heeft ze op die onderste aan.
Cas, wat kun je dat goed, een echte creabea ben je!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:33 schreef moussy het volgende:
Kijk mij eens creatief stickertjes naast mijn papier plakken
[afbeelding]
Mij ook! En die sokken en truitje van Julius ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:20 schreef Tan het volgende:
Oooh wat een mooie ogenDat truitje komt me bekend voor trouwens
Als ik weer eens een goed programma vind op de PC waar ik gratis kan uploaden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:23 schreef bixister het volgende:
ha jepali, wanneer krijgen we weer eens een paar jenthe-tjes te zien?
Tis de oudste Connorquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:58 schreef jessie het volgende:
Ik weet niet welke knul t van je is, maar hij heeft een prachtige fietsestaling
Jaaaaaaaaa mijn mijn mijn!!!! Ik wil ook een Casjequote:
Dan wil ik wel een Christanquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa mijn mijn mijn!!!! Ik wil ook een Casje![]()
Ik moest er wel om lachen. Ach ja, soms weten mensen zich geen raad met de situatie. De meesten gelukkig welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:44 schreef Sugar het volgende:
En wat zei je Dylan Dog?Ja, onwijs vervelend dat mijn dochter op me lijkt, zeg?
![]()
Ja joh, dat groeit maar doorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:34 schreef bixister het volgende:
wat wordt ie al groot zeg rewimo!
Dank je Irethquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Christan vooral groot worden qua gezicht, het peuterige gaat er echt vanaf nu, hij krijgt een oudere look over zich heen ineens!
VickyAmber =
![]()
Mooie meid ben je trouwens om te zien Vicky!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |