Hoe kan je 15-20 uur werken en er altijd zijn voor de kids?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:02 schreef fernando_redondo het volgende:
Nog beter is het dat de moeder 15-20 uur in de week werkt, de pa hard werkt en moeders altijd er is voor de kids.
Kinderen zitten toch echt wel een aantal uur per week op school.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:40 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Hoe kan je 15-20 uur werken en er altijd zijn voor de kids?
Kloptquote:Ja, er bestaan vast een heleboel banen waarin dat hele acceptabele werktijden zijn voor een werkgever.
Lees mijn reactie zou ik zeggenquote:Bovendien gaan kinderen pas op hun 4e naar school en hebben veel meer schoolvakantie dan dat jijzelf vakantiedagen hebt.
Ik zou zo zeggen probeer het maar eens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:18 schreef AkeBiAtch het volgende:
kvind het uberhaut onzin als er gezegd wordt dat je van 1 inkomen niet een heel gezin kan onderhouden... want hoe kan het in vredesnaam dat mijn vader dat wel gelukt is in zn eentjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hoe kan het dat hij er wel altijd was na schooltijd (ok niet om 4 uur, maar om 5 uur door de file en ja mn oma was er maar liever een oma dan helemaal niemand!)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mensen die zeggen dat het niet kan, die lullen uit hun nek, die werken voor het geld want ze willen het ow zow fantastisch goed hebben, maar tussen goed hebben en goed hebben zit een verschil.
ik kan zeggen dat ik een goede jeugd heb gehad en dat het enige wat ik gemist heb een moeder is, de ouders die hun kinderen nu naar de kleuterschool toe sturen omdat ze zelf ow zo graag 2 auto's ed onder hun reet willen hebben, die zijn idd fout bezig
Zou je dit met argumenten willen onderbouwen svp... ben namelijk wel nieuwsgierig...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef Cyberdogg het volgende:
-knip-
Sowieso is kinderopvang voor seniele ouders.
Ik ben vrij rationeel wat betreft het nemen van kinderen. Ik zie een kind niet als het kopen van bijvoorbeeld een nieuwe auto. En in dat op zicht vind ik het gewoon niet kunnen dat je je kind naar een opvang stuurt omdat je daar zelf beter van wordt. Alsof zo'n kind er zelf iets aan heeft dat jij een hoger inkomen genereert door het een aantal dagen per week je huis uit te gooien. Dat mensen hun hond naar een opvang sturen kan ik nog inkomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zou je dit met argumenten willen onderbouwen svp... ben namelijk wel nieuwsgierig...
Ok, da's jou mening... ik zie dat niet zo zwart-witquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:11 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Ik ben vrij rationeel wat betreft het nemen van kinderen. Ik zie een kind niet als het kopen van bijvoorbeeld een nieuwe auto. En in dat op zicht vind ik het gewoon niet kunnen dat je je kind naar een opvang stuurt omdat je daar zelf beter van wordt. Alsof zo'n kind er zelf iets aan heeft dat jij een hoger inkomen genereert door het een aantal dagen per week je huis uit te gooien. Dat mensen hun hond naar een opvang sturen kan ik nog inkomen.
Ik ben er dan wel nieuwschierig naar waarom niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok, da's jou mening... ik zie dat niet zo zwart-wit
huh verklaar je nader..?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef Detroit het volgende:
Vervelend ja, die mensen die steeds willen bewijzen dat ze over een gevoel voor humor beschikken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop