Ik heb er vandaag nog gewerkt, maar dit verhaal heb ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:59 schreef MewBie het volgende:
Klopt het trouwens wat ik gehoord heb?
Vanwege die AH XL amstel actie van het filiaal in Rijswijk, dat er in 1151(Leidschendam) iemand is afgevoerd door de pliesie.
Als we je moeten overtuigen moet je lekker bij een ander gaan werken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:49 schreef Game_Error het volgende:
kan iemand mij overtuigen waarom ik bij de AH zou moeten gaan werken, en niet bij een willekeurige ander spupermarkt?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Als we je moeten overtuigen moet je lekker bij een ander gaan werken.![]()
Alleen mensen met blauw bloed willen we hebben.
Daar heb ik dus nooit last van : wordt bij de kassa gewogenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef highway101 het volgende:
Gister had ik de pech dat alle 4 de weegschalen bij Groente op waren. Ik dus tijdens bizarre drukte in recordtempo al die digirollen vervangen...
Die sticker zit er altijd op, maar mensen lezen 'm nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:54 schreef highway101 het volgende:
Heb je daar geen bonusversaanbieding - lees uw prijs af op de prijscanner sticker op geplakt? Ja ik weet t nogal ondoenlijk op zaterdag maargoed. Ze vragen er idd wel erg vaak om, ook bij de brood en de groente.
Ja die hebben wij ook pas gehad, jammer dat ik eerder weg moest want het was best gezelligquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:37 schreef Renesite het volgende:
Bedrijfsfeestje was leuk!
Bij ons werken gewoon mensen van 20+? In welk filiaal werk je precies? Straat enzo?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:18 schreef kitjuh het volgende:
leuk dit topic. Ikzelf werk in februari 2 jaar bij de AH en mag dan ook lekker ophoepelen omdat ik dan te duur ben (20)
Ik ben pas geleden nog naar Rome geweest met de deli/kaas reis. Ik stond ook op 3 foto's in de deze week van de deli en de kaas (nr 40)
Ik sta voornamelijk dus op deli/kaas maar ook vaak op brood, en zo af en toe bij draaien achter de kassa, heb ook weleens counter en houdbaar gedaan. Ben verkoper 2 (na 4 maanden al).
werk trouwens in filiaal 1427, den haag.
Ligt vaak aan 't contract. Bij mij worden 'te oude jongeren' er ook uitgebonjourd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons werken gewoon mensen van 20+? In welk filiaal werk je precies? Straat enzo?
wateringesveld filiaal 1427. Ik wordt in april 21. toen ik er kwam werken had ik een contract voor 6 maanden, toen weer 6 maanden, en toen heb ik met heel veel pijn en moeite (omdat m'n bedrijfsleider heel erg z'n best voor me heeft gedaan) nog 1 jaar gekregen. Ik doe de "ah" opleiding maar betaal hem zelf omdat ik hem al deed voor ik er kwam werken. Heb ook aangegeven eventueel hogerop te willen komen. Ik heb trouwens een contract voor 20 uur in de week en kan dag en nacht werken ben erg flexibel.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij ons werken gewoon mensen van 20+? In welk filiaal werk je precies? Straat enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |