PvP .. mwah .. ik heb spijt als haren op me hoofd dat ik PvP ben gaan spelen. Ik heb een redelijk laag level char (47 op het moment) en ik moet veel alleen questen omdat de meeste mensen die ik ken al hoger zijn en onbekende lang niet altijd te porren zijn voor samen questen. Ik ben ook zo dom geweest om een priest te kiezen, wat ik opzich wel leuk vind, beetje healen in dungeons enzo, maar in je eentje in PvP ben je relatief weerloos. Nu heb ik een mount en een enorme bende swiftness potions en minor speed increase om me boots, dus ik kan redelijk goed wegkomen als ik geganked wordt, maar niet bij rogues. Ambush en kick over me heen en ik ben al verloren. Een level 60 ambushed me al in 1 keer dood. Helaas helaas kom ik heel vaak rogues tegen en zelden andere classes. Kortom; ik ga heel vaak dood en ik heb daar flink de tering over in. Vaak heb ik ook echt het idee dat ze gewoon aan het treiteren zijn, als ik 4x achter elkaar gespawnkilled wordt door iemand die niet eens honor points voor mij krijgt.
En als je dan een keer een rogue van je eigen level weet te verslaan komt er wel weer een level 60 dat mietje even helpen. Nahja, je moet je voorstellen dat ik aan WoW begonnen ben zonder dat ik ook maar ergens van wist dus ik had dit niet van te voren kunnen bedenken. WoW is cool, ganken en voornamelijk spawnkillen zuigt.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush