Bloodowlsquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Eindelijk de eerste echte officiele screenshot van de expansion :
[afbeelding]
(Cross)bows zijn beter. Laat je niet van de wijs brengen door wat er eerder is gezegd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:07 schreef jercovski het volgende:
[..]
oww, dacht dus dat dat alleen aan het begin gold, maar op lvl 60 heeft hij dus ook +5 meer gun skill dan een elf bowskill kan hebben?
hoe zit het met wapens, zijn bows of rifles beter?
Bloodelves waren de highelves dude, lees je geschiedenis hoofdstuk van je WoW boekje eens of speel Warcraft 3 en Frozen Thronequote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:03 schreef Gremen het volgende:
Het lijkt mij nog steeds allemaal nep een grap. Het zouden wel echte screenshots kunnen zijn, maar lijkt me niet dat dit zo in het spel komt.
Zie die omgevig dan, het lijkt teletubbie land wel.
Bloodelves = horde = evil. Het moet er grimmiger uitzien, zelfs de highelves/darnassus ziet er enger uit.
Wederom, maakt niet zoveel uit. Kies wat je zelf 't beste vindt passen bij je char.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:08 schreef jercovski het volgende:
goed heb nu een orc hunter op bloodscalp, lvl 11,
use momenteel een raptor als pet, maar wat is eigenlijk de beste pet een waar vind ik die
(ik wil dat ie veel agro opwekt zodat ik lekker kan schieten ^^ )
hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:12 schreef kipknots het volgende:
Ik ben zelf nu ook even met een hunter alt bezig (lvl 14 nu) en IMO is de raptor wel een goede pet. Veel damage en redelijke verdediging. Ik kan voluit gaan met damage en heb eigenlijk nooit problemen met aggro.
Heb je je pet al growl geleerd? Zo niet, gebruik dan de beast training skill en leer hem dit direct, dit is de belangrijkste aggro skill die je pet kan krijgen. Het kost je pet ook geen trainingspunten.
Jep. En als mn pet de aggro kwijt raak, confusion schot, en dan duurt t nog wel ff voordat ze bij me zijn (met imp. hawk eye)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:33 schreef Migwi het volgende:
[..]
EDIT:
Enne, ik weet niet wat jij onder lekker schieten verstaat terwijl de mob je pet aanvalt. Waarschijnlijk nuken, nou, dat lukt je met geen enkele pet als je nog geen lvl 60 bent en BM bent gespecced.
Maar gewoon auto-shoot terwijl je pet growl op auto-cast heeft moet gewoon lukken. Af en toe een sting erop, geen probleem![]()
kdoe et liever in 1 keer goed ^^quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:27 schreef viezerdt het volgende:
Holy shit jercovskije vraagt niet zuining , ik vind het juist leuker om dat zelf uit te vinden beetje
.
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:51 schreef jercovski het volgende:
[..]
kdoe et liever in 1 keer goed ^^
heb nu skinning op 100,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
heb nu skinning op 100,quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Om geld te verdienen zijn twee gathering professions wel leuk
Alleen zal Enchanting je in het begin veeeel meer kosten dan opleveren... alle enchants voor je op skill 250 zit verkopen nauwelijks, op mischien beastslaying na dan. Plus dat je ipv je green items verkopen, nu alles moet disenchanten verdien je ook niks...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:01 schreef jercovski het volgende:
[..]
heb nu skinning op 100,
en zat te denken aan enchanting om al men items agi boost te geven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |