pretpark zijn we al te vaak geweestquote:
had ik ook al aan gedacht..is zeker een optie..maar ben de hele tijd aant googlen of er ergens iets leuk aparts te doen is ofzo maar zonder succesquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:53 schreef Lidia het volgende:
Naar de bioscoop?
winkels zijn dichtquote:
neh die tijd heb ik lang achter me liggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:57 schreef JeukAanMeBallen het volgende:
Coffeeshop.
quote:
hm nee laatste x dat ik een spelletje heb gespeeld was ik 13 ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:01 schreef -_David_- het volgende:
[..]
Je bouwt een netwerk van computers..en je gaat elkaar overhoop knallen![]()
Met spellen dus...
misschien had ik t anders moeten zeggen:een vriendin en mijn zus dus no thanks sisquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
3 vrouwen en een man? Hmm, ik weet wel iets leuks
he wacht zoiets heb ik hier in de buurt ook liggen...effe kiekenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:02 schreef FB2000 het volgende:
Hou je van wintersport ? In Rotterdam vandaag de hele dag http://www.bigairrotterdam.nl/
Zijn er nog steeds heeeele leuke combinaties mogelijk, hoor..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
misschien had ik t anders moeten zeggen:een vriendin en mijn zus dus no thanks sis
Geboortedatum: 1978-11-04quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hm nee laatste x dat ik een spelletje heb gespeeld was ik 13 ofzo![]()
niet als ik ze allemaal niet aantrekkelijk vind op die manier...of zij moeten er gewoon een leuke middag van maken maar ja das zo sneu voor mij...(ojee inkoppertje)quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds heeeele leuke combinaties mogelijk, hoor..
klinkt leuk...maar zal wel duur zijnquote:
Volgens de radioreclame niet. www.nsinternationaal.nl geloof ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
klinkt leuk...maar zal wel duur zijn
Neuh, valt wel mee. Ligt er wel aan waar je woont natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
klinkt leuk...maar zal wel duur zijn
datum staat al doorgestreept kan pas vanaf de 14e..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de radioreclame niet. www.nsinternationaal.nl geloof ik.
Je had ondertussen al in antwerpen kunnen zitten...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:17 schreef zwartedoos het volgende:
zucht nu hebben we nog steeds niks.
die is er nu niet meer bijquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
misschien had ik t anders moeten zeggen:een vriendin en mijn zus dus no thanks sis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |