Daar komen ze nog wel achter. Zonder Ralph (die deed ook veel) en Rob wordt dat huis in een week tijd een verschrikkelijke zwijnestal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar hij ruimt wel als enige alles op........ Maar dat ziet niemand....
Op eerdere opmerking dat iedereen slaapt.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
neeh, maar het is zijn keus.. ik geef hem er geen credit voor.. want dat probeert hij waarschijnlijk wel te krijgen bij iedereen..quote:
ze hadden het er laatst over dat Rob alles opruimt en dat ze het heus wel zelf kunnen doen, maar als rob zo graag in de ochtend alles meteen op wilt ruimen dan gaan zij niet klagen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vind ik wel meevallen. Ik heb hem pas 1 keer (op instigatie van BB) gehoord dat de anderen ook moeten opruimen. Die luisterden braaf maar negeerden dat volkomen. Zelfs gisteren toen Tanja volkomen onredelijk tegen hem begon te zeiken zei hij niet 1 keer dat hij de enige is die ooit wat doet in dat huis.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:02 schreef pinkplatinum het volgende:
neeh, maar het is zijn keus.. ik geef hem er geen credit voor.. want dat probeert hij waarschijnlijk wel te krijgen bij iedereen..
Ja, hij is van mening dat er drie HELE populaire mensen op de bank zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vindt Rob toch wel een beetje treurig vanochtend ( wel vaker trouwens)..is die man we gelukkig ???![]()
Het valt hem volgens mij allemaal wel erg zwaar?...
Misschien had Rob toch een beetje zichzelf moeten zijn. En niet zoals zijn zoon en vrienden zeggen dat hij Rob niet is..... Zijn spelletje breekt zijn nek. Want qua huishouden, vind ik hem top. Maar que communicatie een grote NUL.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vindt Rob toch wel een beetje treurig vanochtend ( wel vaker trouwens)..is die man we gelukkig ???![]()
Het valt hem volgens mij allemaal wel erg zwaar?...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ik heb hem pas 1 keer (op instigatie van BB) gehoord dat de anderen ook moeten opruimen. Die luisterden braaf maar negeerden dat volkomen. Zelfs gisteren toen Tanja volkomen onredelijk tegen hem begon te zeiken zei niet 1 keer dat hij de enige is die ooit wat doet in dat huis.
En daarnaast kan er overdag nog steeds genoeg gebeuren, maar doet niemand dat.
HIj geeft de rest toch ook geen kans om de boel op te ruimen of eens te koken. Is ook een manipulatie hoor: zelf alles opruimen en dan een houding hebben van 'zie mij eens'. Ik durf te wedden dat als hij eruit is de rest het vanzelf wel overneemt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:04 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
ze hadden het er laatst over dat Rob alles opruimt en dat ze het heus wel zelf kunnen doen, maar als rob zo graag in de ochtend alles meteen op wilt ruimen dan gaan zij niet klagen..
op Fokquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waar kan je ze winnen? Ik wil er nog wel een paar....doe ik mijn bankstel weg.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:06 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja, hij is van mening dat er drie HELE populaire mensen op de bank zitten![]()
en het vreet aan hem dat menno niet naast hem zit..
JUISTquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
HIj geeft de rest toch ook geen kans om de boel op te ruimen of eens te koken. Is ook een manipulatie hoor: zelf alles opruimen en dan een houding hebben van 'zie mij eens'. Ik durf te wedden dat als hij eruit is de rest het vanzelf wel overneemt.
niemand is zich zelf daar in het huisquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien had Rob toch een beetje zichzelf moeten zijn. En niet zoals zijn zoon en vrienden zeggen dat hij Rob niet is..... Zijn spelletje breekt zijn nek. Want que huishouden, vind ik hem top. Maar que communicatie een grote NUL.
Ik denk dat Joost wel zichzelf is hoor..quote:
Ik hoop dat Linda wint, want die is volgens mij als enige eerlijk.... Drank en sex.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:11 schreef missblack het volgende:
Lijkt mij wel moeilijk, om 100% jezelf te zijn als er 24 uur per dag camera's op je gericht staan en heel nederland je kan zien. Zelfs als je daar bewust voor kiest....
en springt er weer inquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:28 schreef teun911 het volgende:
roel komt zijn nest uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |