Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Maar waarschijnlijk weet hij niet hoe dat moet (anders deed ie het wel) dus misschien is het handig als je er even bij zegt hoe dat moet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch werkelijk dat regenworm normale caps kan plaatsen zonder die shit eromheen....
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
zeurpiet, de jouwe in de OP doet het helemaal niet meer![]()
Misschien is handiger als iemand anders dat ff doetquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Maar waarschijnlijk weet hij niet hoe dat moet (anders deed ie het wel) dus misschien is het handig als je er even bij zegt hoe dat moet.
Heb jij mijn vraag nog gezien? Je streamshots zijn vandaag al te veel bekeken, wij krijgen dit te zien:quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch werkelijk dat regenworm normale caps kan plaatsen zonder die shit eromheen....
Ik zou graag helpen, maar ik denk niet dat iemand hier veel aan mijn tips heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:04 schreef muizemeis het volgende:
Misschien is handiger als iemand anders dat ff doet
het is weekend, dé twee dagen dat fanatieke streamers 24 uur per dag kunnen kijken... dus is het logisch om de bewoners die dagen te laten uitslapen toch??quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:07 schreef Bocaj het volgende:
Wat zitten we elkaar weer lekker de vliegen af t e vangen
![]()
Ik geloof dat de haan vannacht te grazen is genomen door Alibabamuis want hij is verdacht stil![]()
OpeningsPostquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:06 schreef Utwodublin het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat is OP?
Die van regenworm zijn tenminste te zien..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, blijkbaar weer met 't goede been uit bed gestapt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef Bocaj het volgende:
Rob heeft zo te zien de Keuken bijna aan kant!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Die van regenworm zijn tenminste te zien..![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Die van regenworm zijn tenminste te zien..![]()
Nee dat is te makkelijk, die isw nu natuurlijk hard aan het werk om zn plaatjes ergens anders te hosten of ze door te mailen naar Sanne.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Wat is LekkerSimpel stil, wat is LekkerSimpel stil.... Holland, Holland![]()
tuurlijk wel, je hebt toch ook een pcquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee dat is te makkelijk, die isw nu natuurlijk hard aan het werk om zn plaatjes ergens anders te hosten of ze door te mailen naar Sanne.
LekkerSimpel, we zijn wel blij met je plaatjes hoor, ik kan ze niet maken!!
LOL Heeft twee 'uit het bed stap' benen, 1 voor een goede dag, 1 voor een dag met pesthumeurquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar weer met 't goede been uit bed gestapt.
ja oke maar heb het juiste programma niet en geen plekje waar ik ze snel en makkelijk kan uploadenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je hebt toch ook een pc
Welke zal ik vandaag eens nemenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:16 schreef muizemeis het volgende:
LOL Heeft twee 'uit het bed stap' benen, 1 voor een goede dag, 1 voor een dag met pesthumeur
per week??quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
Photobucket en Fokforum gaan gewoon niet samen.
Die zijn sites met 20 pageviews gewend.
Kijk mama, zonder benen!!quote:
nooit eerder problemen mee gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
Photobucket en Fokforum gaan gewoon niet samen.
Die zijn sites met 20 pageviews gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |