Haa, een leugenaar blijft bij mij een leugenaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, maar als dat al zo is kan die veranderd zijn
Maarja ik snap jou dan ook wel
Haa, een leugenaar blijft bij mij een leugenaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok, maar als dat al zo is kan die veranderd zijn
Maarja ik snap jou dan ook wel
Ik hou van iedereenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
hou je niet van die domme gekke mallerd.![]()
Daar kan ik inkomenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Haa, een leugenaar blijft bij mij een leugenaar.
Liegen over oom en tante.
Liegen over hartoperatie.
Liegen over alles dus
Sorry, ik ben klaar met AMD/moder8or.
Net als in de zomervakantiequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Zoo. Wat leeft het vannacht deze reeks
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat er bij mij niet ingaat is dat de crew op de hoogte is van zijn liegen en ze hem toch crew makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomenIk heb hem vroeger nooit zoveel meegemaakt dus kan daar niet over oordelen
Ik mag hem iig wel momenteel
Maar respecteer ook dat jij hem niet mag
Iedereen wilt ze zien natuurlijk...Deze TT trekt mensen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef TehRockstar het volgende:Door mo's magische naaktfotos is het topic weer helemaal opgebloeid
FP mod = crewquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat er bij mij niet ingaat is dat de crew op de hoogte is van zijn liegen en ze hem toch crew maken
Ik welquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen ideeNog niet meegemaakt in ieder geval
Ik welquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen ideeNog niet meegemaakt in ieder geval
Walgelijk he, terwijl jij op sterven moet liggen zachtjes aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:34 schreef _moder8or_ het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Iedereen wilt ze zien natuurlijk...Deze TT trekt mensen.![]()
Was je maar niet in PUB terechtgekomen hèquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik welDoor de zomervakantie zit ik eig op fok
ik verveelde me, en toen kwam ik toevallig weer es op fok terecht en toen heb k tijdje in onz enzo rondgehangen, toen kwam PUB en toen werd ik verslaafd
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik verveelde me, en toen kwam ik toevallig weer es op fok terecht en toen heb k tijdje in onz enzo rondgehangen, toen kwam PUB Mo en toen werd ik verslaafd
![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik verveelde me, en toen kwam ik toevallig weer es op fok terecht en toen heb k tijdje in onz enzo rondgehangen, toen kwam PUB en toen werd ik verslaafd
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk zou niet weten wat ik zonder je moet
![]()
![]()
![]()
quote:
Jah lekker met jou?quote:
GELDquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:42 schreef _moder8or_ het volgende:
DaMook: Vertel eens wat je allemaal hebt gekregen
Hey Imberrquote:
Ik negeer je niet hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
Huh
Negeerstandje is niet leuk.
* Is dus slapen
Wat komt iedereen toch ineens in pubquote:
Maak ze dan ook ff en post zequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:54 schreef -Mo- het volgende:
Het is stil.![]()
Men wacht op mijn foto's geloof ik.![]()
Nee hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:54 schreef -Mo- het volgende:
Het is stil.![]()
Men wacht op mijn foto's geloof ik.![]()
okeequote:Op zondag 9 oktober 2005 02:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Is het ook goed, dat ik ze alleen jou stuur?
Geen idquote:
Ik wil alleen naakte Imberr's vrouwenquote:
quote:
Hehe het is hier gewoon gezelligquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
Maryse!Ik heb je vandaag in n topic nog verdedigd
![]()
Waarom is je broertje n sukkel?![]()
weet ik niet meer, maar iemand noemde je n breezah en toen zei ik dat je best oke bentquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Welk topic?
We waren samen naar feesj (van buurjongen) en ik om half1 naar ander feesj straat verder.
kom ie half 3 thuis zonder mij is ie te dronken om te onthouden waar ik ben en mn mama helemaal bellen naar mij en ik zo dude ik ben hier kom dr zo aan!
Je zult er niet knapper door worden hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:03 schreef -Mo- het volgende:
Pubers...ik groet U.
Ik ga mijn schoonheidsslaapje doen.
Helemaal gedesillusioneerd ben ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult er niet knapper door worden hoor
Truste
Dat is jammer voor je: ik zal zo wel lekker slapenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Helemaal gedesillusioneerd ben ik. [afbeelding]. Nu kan ik niet meer slapen. [afbeelding]![]()
Oeh vetquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
weet ik niet meer, maar iemand noemde je n breezah en toen zei ik dat je best oke bent![]()
en je broertje is n sukkel ja![]()
![]()
Ik heb er morgen zeker eenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh vet
Hoop dat ie een kater heeft morgen:D;:D;D::D:D:D:D:D !
Ik ga nu slapen ! Byeeee
Ik spring er nú bij in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh vet
Ik ga nu slapen ! Byeeee
Mooiquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Helemaal gedesillusioneerd ben ik. [afbeelding]. Nu kan ik niet meer slapen. [afbeelding]![]()
Truste schoonheidquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Oeh vet
Ik ga nu slapen ! Byeeee
Goed zoquote:
Ik ga niet slaapjens doen. Dat is aan Mo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Slaap lekker TehRockstar
Om 7 uur Formule 1 kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:09 schreef Gizmore het volgende:
Wat doen jullie mensen eigenlijk nog online op dit tijdstip?
Ik ben net terug van feesie van de burenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:09 schreef Gizmore het volgende:
Ik kijk de herhaling wel: ik ben brak en ik krijg zeker een kater in de ochtendquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Om 7 uur Formule 1 kijkenEn als ik slaap dan mis ik het
Dat is ook wel geldig. Ik kom net terug van uitgaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben net terug van feesie van de burennou oke, al anderhalf uur maar goed..
![]()
Doe gezellig een avond met mij mee, wedden dat je er een krijgtquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
Ik heb nog nooit n kater gehadhoeveel ik ook had gedronken
Mijn verjaardag gehad en opstap geweestquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:09 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb 2 flessen bier gehad en 1 glas baileys en zit nu aan me 5e 6e glas wijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe gezellig een avond met mij mee, wedden dat je er een krijgtGing vanavond weer lekker met de wodka
Ik ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:13 schreef Imberr het volgende:
Ik heb nog nooit n kater gehadhoeveel ik ook had gedronken
ws wel maar ik kan al best veel hebben voor iemand van mijn leeftijdquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef Gizmore het volgende:
Óf dan ben je zo dronken dat je naar het ziekenhuis moet want ik kan als het goed is wel een stukje meer hebben dan jij, maar ach
Dat is nog niet zo veelquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb 2 flessen bier gehad en 1 glas baileys en zit nu aan me 5e 6e glas wijn![]()
![]()
omgquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo veelIk zat aan de mmmm.. weet niet hoeveel glazen, maar het was meer dan de helft van een fles van 0,7 liter á 42,5% dus van mij mag je het uitrekenen
Het valt op zich nog wel mee, maar heb al een tijdje niet meer zo veel op. En nee, het was niet puur maar tochquote:
JIJ meer als IKquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:15 schreef Gizmore het volgende:
Óf dan ben je zo dronken dat je naar het ziekenhuis moet want ik kan als het goed is wel een stukje meer hebben dan jij, maar ach
quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:24 schreef TehRockstar het volgende:
Imberrrrrrrrrrr, miauw
Owquote:
Ik zo ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef Gizmore het volgende:
maar goed, ik ben verrot dus ik ga slapen
Hehe sorryquote:
NIETquote:
Die 2 zijn t leukst vind ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:37 schreef DaMook het volgende:
Guusje Meeuwisen dat meidje van Krezip
en en en en
Maar deze is het lekkerst
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen last vanquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling wel: ik ben brak en ik krijg zeker een kater in de ochtend
Ze is gewoon leukquote:
Sorry maar dan moet ik ze allemaal verkleinenquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Waarom zijn ze weer zo groot en geen thumbnails DaMook?
Wie is dat nou van de 2. Ik weet het nog steeds nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is gewoon leukIk vind deze fotoreportage sowieso best spontaan
Ze is gewoon leukAls ik deze week de 12 miljoen win in de staatsloterij dan ga ik achter d'r aan
![]()
Fles leegmaken danquote:Op zondag 9 oktober 2005 03:57 schreef Imberr het volgende:
Zal ik nog een glaasje wijn pakken of stoppen?voordat de fles leeg is
De blonde is Ashley en de andere is Mary-Katequote:Op zondag 9 oktober 2005 03:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wie is dat nou van de 2. Ik weet het nog steeds niet
Gewoon doordrinken en langzamer typenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:03 schreef Imberr het volgende:
Ik kan de fles niet meer leegmakendat trek ik echt niet
de kamer draait nu al en ik kan haast niet meer typen
moet de hle tijd op backspace duwen enzo
![]()
Van mij mag jequote:
Als ons dat nou eens luktequote:Op zondag 9 oktober 2005 04:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Neem jij dat Dom blondje maar. Dan neem ik die brunette
Dan zijn wij zwagers van elkaarquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ons dat nou eens lukteDan zou ik heeeeeeeel blij zijn
Ik ben zuist blij dat ze klein zijn. Én dat we straks op een nieuwe pagina zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:09 schreef DaMook het volgende:
Waarom zijn die plaatjes trouwens zo kleinNormaal zijn ze bureaublad formaat
Ik dacht dat ik een 2e modemkiller had, maar dat valt mee
Dat zou ik voorlief nemenquote:
hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zou ik voorlief nemenAls ik ooit de kans krijg om Ash te krijgen neem ik hem
AB - SO - LUUT
Klote nieuwe paginaquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben zuist blij dat ze klein zijn. Én dat we straks op een nieuwe pagina zitten
Maar DaMook, ik ga even gamen
Water drink ik als ik geen bier drinkquote:
JoJo is ook wel leuk, maar wel jongquote:
Truste lekkerdingquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:18 schreef Imberr het volgende:
Tess = winnares junior eurovisiesongfestival nederlandhaar liedje is leuk
![]()
men, ik ga slapenAlles draait en ik voel me niet echt goed meer
![]()
truste menschen![]()
Dat is algemene kennis.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:50 schreef saaw het volgende:
godver
je moet nooit beloftes maken aan je ouders als je op het punt staat de deur uit te gaan naar een feestje
ja maar ik heb de gewoontje ontiwikkeld om niet te luisteren naar alles wat ze tegen me zeggen in de 5 minuten voordat ik weg ga en gewoon 'is goed, doeiiiii' te roepen als ik weg gaquote:
maar dan liggen zij al in bed dus is niet ergquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:56 schreef C2C het volgende:
nee, volgende keer dus gewoon niks zeggen en dan de deur uitgaan.
als je bezopen thuiskomt praat je al genoeg
Gedaan.quote:
Iedereen die hier vanacht bezig was ligt nog tot 3 uur in bedquote:
Ik lag er om 0445 inquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iedereen die hier vanacht bezig was ligt nog tot 3 uur in bed![]()
Emmen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:25 schreef Fwnk het volgende:
waar ging je heen? emmen? (gezien je woonplaats)
Halloquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:37 schreef Palau het volgende:
Goedemiddag
Vrij weinig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:39 schreef Palau het volgende:
Wie gaat er nog wat leuks doen vandaag?
Haha, ik heb morgen vrij. Dan nog 4 dagen en dan al weer vakantie...quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vrij weinig.
en huiswerk maken kan ik niet bepaald leuk noemen![]()
Dat is rot, huiswerk op de pc....quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga ook niet achter de pc weg vandaag.
Huiswerk moet ook op de PC gebeuren![]()
Tussendoor een beetje op de f5 knop drukken en ik kom de dag wel door![]()
Ik heb een week later vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2005 13:43 schreef Palau het volgende:
[..]
Haha, ik heb morgen vrij. Dan nog 4 dagen en dan al weer vakantie...
Dat krijg je als je Technische Informatica doetquote:
i goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik maak het volgende topic ( moet al mededelen want heb een goede TT in mijn hoofd)
Op MSN is ze ook niet dus ze zal wel weg zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:53 schreef Fwnk het volgende:
en nog steeds geen imberr
Ik ook, dus laat hem het maar hier alvast neerzettenquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:59 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik ook, dus laat hem het maar hier alvast neerzetten
Ik heb nooit een kater , ook niet na de whiskey van gister avondquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:12 schreef Imberr het volgende:
goeiuhmiddag![]()
ik heb weer es géén kater![]()
![]()
Alles goew met jullie?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:12 schreef Imberr het volgende:
goeiuhmiddag![]()
![]()
Zuip dan ook niet meer dan je kan hebbenquote:
Alsof dat helpt.quote:
Ik heb het ettiket nog nooit gelezenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
zit er whiskey in baileys trouwens? volgens mij zei mijn buurvrouw dat gister.
De laatste keer dat ik een kater had was de morgen na het examengala.quote:
quote:
huh?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:21 schreef Quatertemper het volgende:
[..]hoe durft ge mij zo onjuist te bejegenen?
BAILEYSquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
zit er whiskey in baileys trouwens? volgens mij zei mijn buurvrouw dat gister.
Imberrrrrrquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:12 schreef Imberr het volgende:
goeiuhmiddag![]()
![]()
Fwnk!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Imberrrrrr
En nee daar zit geen whiskey in denk ik he
In Bailey's zit wel degelijk whiskey hoor..quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Imberrrrrr
En nee daar zit geen whiskey in denk ik he
Google is your friendquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Fwnk!!![]()
Zie paar posts boven je![]()
@Palau: dankje![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoi ik ben de baas
Baas TLK
Nieuwkomers moeten toch Sire zeggen tegen je?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoi ik ben de baas
Baas TLK
Zeg, hoe moet ik jouw username eig afkorten? TR of TRS enz..?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:31 schreef TehRockstar het volgende:
Imberrrrr
Zeg, stel niet eens van die moeilijke vragen aan hemquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Zeg, hoe moet ik jouw username eig afkorten? TR of TRS enz..?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:36 schreef Palau het volgende:
[..]
Nieuwkomers moeten toch Sire zeggen tegen je U ?![]()
Ik weet niet of baas TLK wel zo'n goed idee isquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu heb ik 2 TT in mijn hoofd
Baas TLk en de nog onbekende
Sire TLKquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of baas TLK wel zo'n goed idee is![]()
Je hoeft er niet naar te luisterenquote:
Maar die TT topic terugquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je hoeft er niet naar te luisteren![]()
braafquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:48 schreef knakworstje het volgende:
ok dan zal ik de afkorting gebruiken sire
Die was inderdaad niet zo goedquote:
Bij nr 300 een groot feeestquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
TLK, t volgende topicnr is 297 he.. aangezien dit 296 moet zijn
wtf!das al bijna 300!!
I know, I knowquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:52 schreef Palau het volgende:
Imberr.. jij bent echt fucking briljant dat je kan tellen
Oke aangepastquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
TLK, t volgende topicnr is 297 he.. aangezien dit 296 moet zijn
wtf!das al bijna 300!!
Mo is n ho!quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mo is ook zo'n knoeilap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |