Nee joh want die overgebleven mensen weten allemaal toch veel beter hoe alles moetquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze gaan rob nog missen als hij donderdag he huis gaat verlaten.
Ik ben mss te nuchter maar ik bekijk het gewoon zo dat je één bent met je lichaam en er geen losgekoppelde ziel is, maargoed dat is natuurlijk míjn theorie, ik ben geen psycholoog of wat dan ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe komt een nieuwe ziel dan tot stand als er steeds een oude ziel wordt gebruikt? Zijn er dan niet te weinig zielen als er steeds meer mensen komen?
[SC-BB #352] Wie is de homo? :Pquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
Valt me gewoon op
Je hebt het in die 5 weken niet 1 keer gebruikt (ik heb het niet gezien in ieder geval) en nu op 1 avond 5 keer. Misschien dat iemand het woord met scrabble gemaakt heeft ofzo
Voor de duidelijkheid, ik heb de ruzie alleen hier gelezen, ik heb het niet op de streams gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Tanja weer met haar verhaal over Rob vanmorgen. Wonderbaarlijk genoeg is iedereen het blijkbaar met haar eens. Niemand zegt in het gesprek met Tanja "Goh, dat zie ik toch iets anders Tan".
Oh ja, het leidt nergens toe, maar ik vind het altijd erg interessant.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Dat heb ik 10 jaar geleden al opgegeven
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
Save je mijn zogenaamd botte opmerkingen nog, trouwens?
Dat meen je toch niet, hè, dat je 70 al te oud vindquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo heb je er nog wel meer...
(Veel) Gezonde mensen willen wel een oneindigleven, mensen die ziek zijn niet.
Dat is precies de reden dat ik 70 al te lang vind en als een oneindigleven ook inhoudt, dat je wel ouder wordt en lichamelijk achteruitgaat, dan pas ik er al helemaal voor.
Jep.. maar ik dacht dat jij bij voorbaat al niet ouder dan 70 wil wordenquote:
Lezen jullie wel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet, hè, dat je 70 al te oud vind
Mijn vader is 76 en nog heel fit, hoor
MNaar ik zal hem effe bellen, dat het wel mooi geweest is nu, en dat hij al 6 jaar over de datum heen is
Ik ben niet gezond en chronisch ziek. En zo eindeloos door sukkelen heeft voor mij geen waarde en is elke dag een strijd.quote:mensen die ziek zijn niet.
Dat is precies de reden dat ik 70 al te lang vind en als een oneindigleven ook inhoudt, dat je wel
Tuurlijk nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. maar ik dacht dat jij bij voorbaat al niet ouder dan 70 wil worden
Ja, Scan moet wel opletuh!!!!!!!!!!!quote:
Hejquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:47 schreef ruby het volgende:
Ff een paar uur er tussen uit geweest.
Zijn ze nog een beetje lam vanavond?
Ik kan me alleen niet voorstellen dat iedereen het blijkbaar met haar eens is. Maar dat is vast daar in huis ook niet zo, alleen hebben ze geen zin of geen lef om er tegen in te gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik heb de ruzie alleen hier gelezen, ik heb het niet op de streams gezien.
Maar wat ik er van begrijp, kan ik Tanja alleen maar gelijk geven *auw, dat doet pijn!!!*
Dus ik kan begrijpen dat de bewoners er ook zo over denken, al is geen enkele bewoner een afspiegeling van mijn persoontje.
Check de PI , schat, check de PIquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lezen jullie wel?
[..]
Ik ben niet gezond en chronisch ziek. En zo eindeloos door sukkelen heeft voor mij geen waarde en is elke dag een strijd.
Als ik gezond was, normaal leven, normale baan was alles anders. Dan had ik wel 150 willen worden.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
MNaar ik zal hem effe bellen, dat het wel mooi geweest is nu, en dat hij al 6 jaar over de datum heen is
*pakt fok woordenboek*quote:
Op dit moment: neequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:49 schreef Zhenar het volgende:
Zijn de streams nog de moeite van het kijken waard?
Studiolampen zijn warm .quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:49 schreef Arcee het volgende:
Hebben BB-bewoners het nooit koud? In elk huis zitten de bewoners bij elk weertype in bikini in huis of in de tuin.
Wellicht om hun lijf te tonen? Ik denk 't, kan me niet voorstellen dat het aangenaam is.
Al die lampen geven ontzettend veel warmte af.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:49 schreef Arcee het volgende:
Hebben BB-bewoners het nooit koud? In elk huis zitten de bewoners bij elk weertype in bikini in huis of in de tuin.
Wellicht om hun lijf te tonen? Ik denk 't, kan me niet voorstellen dat het aangenaam is.
Jij moet zelf ook niet overdrijven met je 'elke keer als Roel in discussie gaat'.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef milagro het volgende:
Ja, Scan moet wel opletuh!!!!!!!!!!!
Als je mijn woordjes turft, doe het dan goed
En Roel is Chantal aan het voeren.quote:
:eerst gaan ze zeggen "fuck opruimen, fuck het schema, zonder kan ook, gewoon een beetje relaxed, en niet al die onzin"quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee joh want die overgebleven mensen weten allemaal toch veel beter hoe alles moet
Het zal er alleen maar veel beter op worden
Gewoon ff voetbal gekeken en een gedeelte van een film. Toen ik in slaap viel, werd het tijd om weer achter m'n compie te zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej
Was het gezellig?
Maargoed, niemand is lam en het is een rustige en redelijk gezapige bedoeling daar
Ben ik met je eens, maar dat niemand in het huis het lef heeft om uberhaupt ergens tegenin te gaan is volgens mij inmiddels wel erg duidelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet voorstellen dat iedereen het blijkbaar met haar eens is. Maar dat is vast daar in huis ook niet zo, alleen hebben ze geen zin of geen lef om er tegen in te gaan.
nee op dit moment is ergquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:49 schreef Zhenar het volgende:
Zijn de streams nog de moeite van het kijken waard?
We zijn bij topic 442quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij moet zelf ook niet overdrijven met je 'elke keer als Roel in discussie gaat'.
Dit was de enige keer die ik kon vinden
Trustenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:52 schreef flugeltje het volgende:
Nou, er gaat niets meer gebeuren hoor
Flugel duikt haar bedje dus maar in
Dat wilde ik ook nog tegen jou zeggen over die 'rigide' opmerking, maar ach...quote:
Zit wat in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:50 schreef Loedertje het volgende:
Studiolampen zijn warm .
toen het over moslims ging het geluid uit en de beelden naar de tuin dat was allesquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:51 schreef FuTilE het volgende:
Ah, er is nog beweging op de stream. Is er nog iets opmerkelijks gebeurd sinds half twaalf?
Gelukkig, 1 Scan is wel genoeg, hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
*pakt fok woordenboek*
Oh PI, wacht, oke ik ben er hoor![]()
Pas maar op... De jacuzzi sessie gaat nu beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:52 schreef flugeltje het volgende:
Nou, er gaat niets meer gebeuren hoor
Flugel duikt haar bedje dus maar in
Ja Roel is érg ruimdenkendquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:53 schreef Sonique het volgende:
Wie is Roel om tegen Chantal (en de rest van Nederland) te zeggen dat zijn visie de enige is?!
Who the fuck does he think he is?
Angst is een slechte raadgever...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:53 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het altijd zo erg dat sommige mensen vinden dat hun visie DE visie is.
Laat iederren lekker geloven wat iedereen vind.
Wie is Roel om tegen Chantal (en de rest van Nederland) te zeggen dat zijn visie de enige is?!
Who the fuck does he think he is?
Precies dezelfde reden dat mensen in iets geloven, is de reden dat hij in niets gelooft: Rust met het feit dat je dood gaat...
De dood is een feit en iedereen intrepeteerd het anders, wie ishij om dan te zeggen dat je je intrepertatie moet bijstellen (en dus angstiger moet zijn) omdat hij zich bij zijn intrepetatie veiliger voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |