quote:
quote:Prachtige rol voor Gene Hackmanheb jij hem herkend wyccie?
Die opmerking over gene hackman slaat nergens opquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het geen geweldige Polanski, maar ik hou dan ook niet zo van comedy.
[..]
De film was zo donker gefilmd.....
![]()
Kon me zijn naam al niet herinneren op de aftiteling!quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:53 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Die opmerking over gene hackman slaat nergens opIk ben in de war met The Young Frankenstein.
Allebeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:55 schreef wyccie het volgende:
Da's Chou uit Off Centre! Of die Aziaat uit Harold & Kumar go to White Castle.
Eluc +1quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:56 schreef Eluc het volgende:
John Cho heet-ie
quote:
Komische serie was dat. Jammer dat ie gecanceld werd.quote:
Gladiator?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef Eluc het volgende:
Welke film heb ik vanavond gezien?died of liver failure on 10 June ????, after filming had ended. He was able to sit through the first edit of the film before his death.
Idd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Komische serie was dat. Jammer dat ie gecanceld werd.
Is topic XX al eens gehaald?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij gaan we een record zetten mensen. Op 10 Oktober al in topic tien!
Naar mijn weten niet maar ik speel pas 1 jaar mee.quote:
Hij was vroeger verslaafd.. maar niet aan alcohol.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een zuipschuit?
Aardige gok, maar nee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:13 schreef Frggl het volgende:
Eyes Wide Shut? Kubrick stierf volgens mij erg vroeg na die film, maar het staat me bij dat 'ie de première nog heeft meegemaakt. Dus zal wel niet
Nee. De film won 2 Oscars, ééntje voor de beste acteur.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Blues Brothers?
Oeh nee! Ray Charles!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Blues Brothers?
Hmmm wou Deerhunter zeggen maar Johnny Cazale is aan botkanker overleden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:17 schreef Eluc het volgende:
[..]
Nee. De film won 2 Oscars, ééntje voor de beste acteur.
Ja. Maar hij is nu toch al geradenquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:19 schreef wyccie het volgende:
Heb je een jaartal, acteur of regisseur voor ons?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:20 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is nu toch al geraden
Nembrionic +1
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
...Pa Pinkel?
Dude.....his mum's a MILF.......sorry, moest even, hehe.quote:
Dat mag hier.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dude.....his mum's a MILF.......sorry, moest even, hehe.
Nou?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Rita Hayworth of Raquel Welch.
"...in the armpits"quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:32 schreef Sokolsky het volgende:
Wat was nu het antwoord op die andere vraag?
Durf ik niet te zeggen....Is dat een afleveringstitel?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:33 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, was ik niet opgekomen. Maar is het wel uit The Great Dictator?
Dan mr_anonimous +1quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy Dufresne heeft eerst een poster van Hayworth en als de jaren vorderen een poster van Welch.
Charlie Chaplin-filmquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen....Is dat een afleveringstitel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |