Die hebben wel een andere handige dag wanneer ze vrij zijn.quote:
nou ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die hebben wel een andere handige dag wanneer ze vrij zijn.
Ik vind het fantastisch. Ik zou echt niet weten wanneer ik anders boodschappen zou moeten doen als de winkels om 18:00 uur dicht gingen. Op zaterdag? Daar leef ik niet voor, om m'n geld alleen op zaterdag uit te kunnen geven. Wat mij betreft zijn de winkels 's morgens dicht en dan 's avonds open. 's Morgens komen er alleen bejaarden en werklozen. Of banken, die zijn helemáál nooit open. Die moeten hun geld wel van werkende mensen hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef PrintScreen het volgende:
@ Arcee, de werkende mensen hebben toch de zaterdag om boodschappen te doen?
Sorry hoor, maar tegenwoordig vind ik het tever gaan, elke avond tot minimaal 20:00 uur open en dan zijn er ook nog die elke avond tot 22:00 uur open zijn
Just my point
Hoeveel uren draai jij in de week dan en op welke dagen?quote:
43 uur van maandag tm zaterdag...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoeveel uren draai jij in de week dan en op welke dagen?
Kan jouw standpunt wel begrijpen, maar het sociale leven van het winkelpersoneel gaat aardig naar de knoppen op deze manier, geloof me, ik heb het aan den lijve onder vonden, ga maar eens ergens op visite na half tien s'avonds, meeste mensen zijn daar toch niet echt blij mee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch. Ik zou echt niet weten wanneer ik anders boodschappen zou moeten doen als de winkels om 18:00 uur dicht gingen. Op zaterdag? Daar leef ik niet voor, om m'n geld alleen op zaterdag uit te kunnen geven. Wat mij betreft zijn de winkels 's morgens dicht en dan 's avonds open. 's Morgens komen er alleen bejaarden en werklozen. Of banken, die zijn helemáál nooit open. Die moeten hun geld wel van werkende mensen hebben.
En ja, ik wil zelf ook wel later beginnen en later eindigen. Geen probleem. Lang leve de 24-uurs-economie.
Dan zijn er dus uren dat jij vrij bent en de winkels open zijn, nog afgezien van koopavond.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef prupke het volgende:
43 uur van maandag tm zaterdag...
smaadquote:
Voor jou niet danquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zijn er dus uren dat jij vrij bent en de winkels open zijn, nog afgezien van koopavond.
koopavond moet ikwerken en die vrije uren die ik heb zijn mijn weekenduren!'quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zijn er dus uren dat jij vrij bent en de winkels open zijn, nog afgezien van koopavond.
vervelendquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
koopavond moet ikwerken en die vrije uren die ik heb zijn mijn weekenduren!'
game on: LASTER
Dat ligt aan die mensen. Mensen zijn kuddedieren. Mensen willen allemaal precies hetzelfde leven leven. Met z'n allen elke dag om 8:00 uur in de file en om 17:00 uur weer, omdat ze allemaal om 18:00 uur tegelijk aan de aardappels willen zitten. Bij mij ben je van harte welkom om 21:30 uur.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:27 schreef PrintScreen het volgende:
Kan jouw standpunt wel begrijpen, maar het sociale leven van het winkelpersoneel gaat aardig naar de knoppen op deze manier, geloof me, ik heb het aan den lijve onder vonden, ga maar eens ergens op visite na half tien s'avonds, meeste mensen zijn daar toch niet echt blij mee.
Da's een ander probleem. Of misschien is de reden wel zoals ik hierboven beschrijf, dat mensen niet van dat standaardritme af te halen zijn.quote:Verder draaien ze die uren ook vaak nog met schoolgaande jeugd, die dus uit hun werk thuiskomen, meteen naar bed moeten omdat er van ze verwacht word dat ze op school ook nog presteren.
Met de huidige openingstijden wel, ja.quote:
Zijn bij jou de winkels allemaal om 18:00 uur dicht?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:31 schreef prupke het volgende:
koopavond moet ikwerken en die vrije uren die ik heb zijn mijn weekenduren!'
aanklachtquote:
slagroomquote:
Dat geld hier iig niet met 2 mensen die ploegendienst draaien in 1 huishouden en nooit tegelijk dezelfde dienstquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat ligt aan die mensen. Mensen zijn kuddedieren. Mensen willen allemaal precies hetzelfde leven leven. Met z'n allen elke dag om 8:00 uur in de file en om 17:00 uur weer, omdat ze allemaal om 18:00 uur tegelijk aan de aardappels willen zitten. Bij mij ben je van harte welkom om 21:30 uur.
[..]
Da's een ander probleem. Of misschien is de reden wel zoals ik hierboven beschrijf, dat mensen niet van dat standaardritme af te halen zijn.[/sub]
zielquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:40 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ben toch nog steeds het snelst F5-drukkend in het Wilde Westen.![]()
lichaam
Ja, maar dat zeg ik dus net: dat komt omdat mensen allemaal hetzelfde leven willen leiden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:42 schreef PrintScreen het volgende:
Dat geld hier iig niet met 2 mensen die ploegendienst draaien in 1 huishouden en nooit tegelijk dezelfde dienst
Aanpassen is hier dus geen probleem.
Bij jou kan ik misschien om half 10 aanbellen maar bij de meeste mensen toch niet, die moeten optijd naar bed omdat de wekker om half 7 in de ochtend weer gaat.
Dat zou zeker schelen tov 18:00 uur, ja.quote:Maar wees eens eerlijk, zou jij het niet redden om je boodschappen te doen als de winkels tot maximaal 19:00 uur open zouden zijn?
Okay, dan zijn we voor mij waar ik wil zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar dat zeg ik dus net: dat komt omdat mensen allemaal hetzelfde leven willen leiden.
[..]
Dat zou zeker schelen tov 18:00 uur, ja.[/sub]
knielenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
WeeeBeee Arceee Kutnewbeee, weet je wat voor een topic dit is? Go to SC, you poisoner
Gebed
kerkdienstquote:
Door dat ene uurtje? Had ik me een lang verhaal kunnen besparen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
Okay, dan zijn we voor mij waar ik wil zijn
Nou jaaaa, zeg. Boos op PS. Egnie. Kvinjelief.quote:Ff wat anders.
Ben je boos op me
quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Door dat ene uurtje? Had ik me een lang verhaal kunnen besparen.
[..]
Nou jaaaa, zeg. Boos op PS. Egnie. Kvinjelief.[/sub]
19:00 uur ipv 20:00 uur?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:07 schreef PrintScreen het volgende:
Dat ene uurtje is voor mij keibelangrijk dus
Tsja, even serieuze discussie hč, dan even geenquote:Pfff, opgelucht is nu.
Kreeg geen kusje enzo, durfde daarom ook niet zelf eente posten
Bij deze eenvoor jou
Yepz, in mijn ogen een wereld van verschil mbt een sociaal levenquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
19:00 uur ipv 20:00 uur?
[..]
Tsja, even serieuze discussie hč, dan even geen.
Nu wel weer.![]()
Nietus, jij krijgt altijd kus van mij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
Yepz, in mijn ogen een wereld van verschil mbt een sociaal leven
Was al voor de discussie
Maar ik ben nu weer helemaal happy![]()
Sweet dreams lieviequote:Op zondag 9 oktober 2005 01:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nietus, jij krijgt altijd kus van mij.
Truste.
Je bent er nog.quote:
quote:
Jíj ging toch slapen?quote:
Nadat ik de pup had uitgerendquote:
Zo kunnen we wel lekker lang trustekussen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Nadat ik de pup had uitgerend
Sweet dreams sweetie
Uhuhquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo kunnen we wel lekker lang trustekussen.
Lekker slapen.
Zullen we knuffen dan?quote:
Knuffenquote:Op zondag 9 oktober 2005 02:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zullen we knuffen dan?
Hoeveel honden heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |