voltijd studenten hebben natuurlijk geen voltijd baan ernaast die ook soms aardig wat energie kost. en Ik vermoed dat jij op een andere HS lesgeeft, ik zit in Sittard.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:25 schreef Ole het volgende:
Kom je bij mij deeltijd volgen?![]()
![]()
Het zal tijd kosten, maar wel minder dan voltijd!![]()
weet ik omdat ik bij beiden lesgeef..
Kennelijk is de studie veel te hoog gegrepen voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik doe dus BI deeltijd en.. Ik krijg echt veel huiswerk mee, ik kan het allemaal niet af krijgen doordeweeks en nu moet ik zelfs de zaterdagavond opofferen..![]()
Kennelijk niet, anders had je niet 20uur+ per week aan je huiswerk hoeven te spenderenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik kan het allemaal nog aardig volgen hoorhet is alleen wat meer werk dan ik had verwacht
zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:54 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Kennelijk niet, anders had je niet 20uur+ per week aan je huiswerk hoeven te spenderen![]()
En dat zelfs bij een voltijd studie. En niet bij een deeltijd studie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
zit een kern van waarheid in.
Gezien de maatstaven moet ik 2 uur per dag aan mijn huiswerk zitten, lees 14 uur, 15 uur gemiddeld is gezien een opleiding genoeg (meer dan) en daar hameren mijn docenten ook op.
Dus bij het volgen van 2 vakken per week dus een -totale- studiebelasting inclusief de college uren van maximaal 20uur. Dus niet de 32uur+nog eens de college uren zoals jij beschrijft.quote:duur
Per leseenheid moet u rekenen op een studiebelasting van 8 tot 10 uur per week, waarvan 4 lesuren. De studieduur van twee jaar is gebaseerd op een lesbezoek van minstens twee keer per week.
Dat zal wel voor voltijd zijn, ik ken niemand die zoveel tijd kan en wil besteden aan een deeltijd opleiding.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
volgens de school is de norm 16 uur per week per vak, dus in totaal 32 uur huiswerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |