Ik kon tot nu toe toch wel om hem lachen, maar hij werkt nu op mijn irritatiesensorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Kinga het volgende:
Godsamme wat is Roel toch een egoist.. kan andermans mening niet verdragen...
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:56 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel zegt tolerant te zijn, maar dat is ie dus niet![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Angelique![]()
Tv kon zo mooi zijn vroeger
Ik vind het irritante aan zijn uitlatingen vooral het neerhalen, en minderwaardig maken van mensen die zijn mening niet delen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Gelukkig is Roel zelf totaal niet rigide
de manier waarop is idd waar ik mij aan irriteer bij Roelquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik deel zijn mening wel, hoor, maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:58 schreef milagro het volgende:
[..]
maar hij is zo drammerig , hij moet en zal bijval krijgen, anders loopt ie weg, is de rest vooral dom , bekrompen en rigide.
Juist wel... Jeoffrey de Peyracquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)![]()
Ik moest wel want ik mocht na sesamzaad niet meer naar buiten.....quote:
BB moet dus ook een vent met een litteken over zijn gezicht het huis inpleurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)![]()
Heb laatst de hele serie nog een keer op dvd gekeken. Het heeft wel wat aan kracht ingeboet, maar nog altijd heel mooi.quote:
Litteken op wang en manke pootquote:
Gebeurt wel vaker met tweede jaars psycholgie studenten, is niet erg...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
En dit komt van een tweede jaars psychologie student btw... Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |