Ik moest wel want ik mocht na sesamzaad niet meer naar buiten.....quote:
BB moet dus ook een vent met een litteken over zijn gezicht het huis inpleurenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:57 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Angelique kon maar nooit haar ware liefde vinden(soort Chantal)![]()
Heb laatst de hele serie nog een keer op dvd gekeken. Het heeft wel wat aan kracht ingeboet, maar nog altijd heel mooi.quote:
Litteken op wang en manke pootquote:
Gebeurt wel vaker met tweede jaars psycholgie studenten, is niet erg...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
En dit komt van een tweede jaars psychologie student btw... Dus.
Heb jij je nick van die engelse BB dame?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook vreselijk gefrustreerd door dat psychologie gelul van Roel elke keer om dingen te verklaren, dat boeit die lui toch niet! Komt op mij alleen over als een manier om te bewijzen hoe slim hij wel niet is, bah.
Ik denk dat je de stelling ff om moet draaien......quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef Sonique het volgende:
Ow wacht, Chantal kent weer zat mensen die....
Ja, leuk!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb laatst de hele serie nog een keer op dvd gekeken. Het heeft wel wat aan kracht ingeboet, maar nog altijd heel mooi.
OMG Flashback........toch was Angelique er mooi, waarom vergelijken we haar dan met die misthoorn uit BB ???quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Litteken op wang en manke poot
Bijna Rob dus
Nee, wel toevallig, kwam ik later pas achter wie dat mens is...quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij je nick van die engelse BB dame?
Die heb ik toevallig van de week 'gekocht'quote:
Onhandig is ie met z'n geslijm,ik had die Dido allang anaal gepakt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook vreselijk gefrustreerd door dat psychologie gelul van Roel elke keer om dingen te verklaren, dat boeit die lui toch niet! Komt op mij alleen over als een manier om te bewijzen hoe slim hij wel niet is, bah.
Wordt te lang en heeft het nu met veel gel naar achteren gekamdquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:03 schreef Sonique het volgende:
Whats up met het haar van Menno trouwens?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee, wel toevallig, kwam ik later pas achter wie dat mens is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |