Ik zit al bijna te denken of ik niet beter nu nog de streams uit kan zetten, aangezien het toch weer nergens over gaat...quote:
Roel weet het in deze discussie ook het best.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef -Delta- het volgende:
Roel alweer op z'n irritante betweter toontje.![]()
Alleen jammer van die buikquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:09 schreef Sonique het volgende:
Tanja ziet er geweldig uit!!! LOL
Verdomd dat is Tanjaquote:
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef Kinga het volgende:
Ik word ook vreselijk gefrustreerd door dat psychologie gelul van Roel elke keer om dingen te verklaren, dat boeit die lui toch niet! Komt op mij alleen over als een manier om te bewijzen hoe slim hij wel niet is, bah.
En dit komt van een tweede jaars psychologie student btw... Dus.
Dat was Rob. Roel vroeg om een dekentjequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:09 schreef teun911 het volgende:
Roel vraagt nu zelfs om een sapje. Dit wordt niks meer.
dan hoor ik liever lieske dan robIKquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Pinball het volgende:
Rob heeft af en toe hetzelfde als Lieske. Moeite om een coherente zin te formuleren.
Zo lang ze slagen is er niets aan de hand lijkt me.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoor![]()
Dat blijft gewoon geweldig om naar te kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja?! én? nog steeds zo spannend als toen
Ik ga hem ook bestellen
Hallo, ik ben milagro
Ik ben een DVD junkie![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef CGJung het volgende:
Ik geeft het op, het is al weer morgen dus ik ga![]()
![]()
(dromen van Angelique)
tot morgen
![]()
Nou ja, discussieren....quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:11 schreef Bocaj het volgende:
Joost in zijn element... Hij kan eindelijk discussieren met nat
Klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
gemiddelde student volgt éénderde van de colleges dus verbaast mij niks hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |