quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:21 schreef ErikT het volgende:
We gaan naar het WK!
6-3 verlorenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:27 schreef Chandler het volgende:
Wat is de score nouw? ken het nergens vinden:P
En dan te bedenken dat er nog Nederlanders zijn die niet blij zijn met de kwalificatie. Ga dat maar eens uitleggen daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef andre77 het volgende:
Door de overwinning van Oranje zijn ook Polen en Kroatië geplaatst.
Ook Zweden, Engeland en Roemenië zijn er blij mee.
idd. gelijk spel is niet genoeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef popolon het volgende:
Tsjechie 3e.
Moeten de volgende dus winnen.
Roemenie had nog wat tegoed na hun overwinning op Tsjechiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:32 schreef andre77 het volgende:
Door de overwinning van Oranje zijn ook Polen en Kroatië geplaatst.
Ook Zweden, Engeland en Roemenië zijn er blij mee.
Hij heeft Robben gewisseld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Knoekie het volgende:
Als Van Basten lef had, had hij Robben na de 2- 0 moeten wisselen
dat heeft ie toch gedaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Knoekie het volgende:
Dat deedtie ook hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:47 schreef Knoekie het volgende:
Of niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef nz1900 het volgende:
meest geflatteerde zege van het jaar.
Straks op WK tegen Brazilie of Argentinie en dan er meteen uit.
Zonneveldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef nz1900 het volgende:
Die treffen we pas in de halve finale en die winnen we, net als de finale tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef nz1900 het volgende:
Ja doei.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:50 schreef nz1900 het volgende:
Duitsland haalt de 2e ronde niet eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Die treffen we pas in de halve finale en die winnen we, net als de finale tegen Duitsland.
In mijn voorspellende droom die ik deze week had niet hoor.quote:
Grappig is ie he?quote:
heet jij toevallig vBommel, en uit je zo je frustratie dat je niet geselecteerd bent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:39 schreef ErikT het volgende:
[..]
Grappig is ie he?
Blij, blij, als Tsjechië mee gaat ben ik blij. En ik wil ook Spanje. Ben wel blij met Oekraïne en waarschijnlijk Servië Montenegro. En ik hoop dat we Ivoorkust loten om Kalou onder de grond te schoppen. T wordt een fijn WK
En de originaliteitsprijs gaat naar...tromgeroffel....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heet jij toevallig vBommel, en uit je zo je frustratie dat je niet geselecteerd bent?
Nee kan en mag niet. Daarom wordt de eindstand veranderd in 2-0 voor Tsjechie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Joana het volgende:
Vraagje:
Waarom had van Bronckhorst zijn nick Gio op zijn shirt staan, kan dat zomaar?![]()
Oh die is volgend jaar in Duitsland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef appelsientje het volgende:
Ben benieuwd naar 't WK.
Vrijwel elke Braziliaan speelt ook met zn bijnaamquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:44 schreef Joana het volgende:
Vraagje:
Waarom had van Bronckhorst zijn nick Gio op zijn shirt staan, kan dat zomaar?![]()
Netzoals alle wedstrijden van Zweden nu ongeldig verklaard worden met Zlatan, ik bedoel Ibrahimovicquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee kan en mag niet. Daarom wordt de eindstand veranderd in 2-0 voor Tsjechie.
kvond wel apart, nooit gezien in het Ned. elftal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:49 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Vrijwel elke Braziliaan speelt ook met zn bijnaam
Cruijff speelde ook met Jordi achterop tijdens Euro 96quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Joana het volgende:
[..]
kvond wel apart, nooit gezien in het Ned. elftal.
Hij speelt al sinds vorig jaar of zo met Gio op z'n shirt in Oranje geloof ik....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Joana het volgende:
[..]
kvond wel apart, nooit gezien in het Ned. elftal.
Volgens mij niet. Is nog niet zolang dat ie in Oranje met Gio speelt, bij Barca heeft ie het wel al langer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hij speelt al sinds vorig jaar of zo met Gio op z'n shirt in Oranje geloof ik....
Dat zeiden ze in 2002 ook. En toch haalden ze met het grootste kut-team dat ze ooit hebben gehad de finale...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Duitsland haalt de 2e ronde niet eens
Ja, het is best knap om twee keer oog in oog met Cech te missen, veel spitsen scoren gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat was Ruud weer goed zeg.
Is Mr Intikker niet geweldig?quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat was Ruud weer goed zeg.
Ze noemen hem niet voor niets een goaltjesdiefquote:Op zondag 9 oktober 2005 01:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor dat laatste was ik ook bang Nikk. Verder had hij die ene bal moeten laten gaan voor Van Persie, die had 'm wel binnen geschoten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |