Hij handelt niet eerlijk bij het selecteren van spelers, en die opmerkingen over van Bommel waren te lachwekkend voor woorden. Hij moet gewoon open kaart spelen wat betreft sommige spelers nu.quote:
Dus als je goed kan voetballen en prijzen voor je land/team wint, ben je bij voorbaat al geen klootzak?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Oh, MvB is een klootzak omdat hij van oorsprong een ajacied is die prachtig kon ballen en ons het enige hoofdtoernooi ooit heeft bezorgt... én omdat hij een andere MvB uit een zekere provincieclub niet opstelt?![]()
Had ik het de eerste keer toch goed geinterpreteerd
Jij kent hem niet, wij kennen hem niet. Ik kan hem alleen beoordelen op zijn prestaties en daarin vind ik hem geen klootzak.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Dus als je goed kan voetballen en prijzen voor je land/team wint, ben je bij voorbaat al geen klootzak?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Dus als je goed kan voetballen en prijzen voor je land/team wint, ben je bij voorbaat al klootzak?
Klein detail; vBasten komt uit Utrechtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Oh, MvB is een klootzak omdat hij van oorsprong een ajacied is die prachtig kon ballen en ons het enige hoofdtoernooi ooit heeft bezorgt... én omdat hij een andere MvB uit een zekere provincieclub niet opstelt?![]()
Had ik het de eerste keer toch goed geinterpreteerd
Klopt, maar hij komt wel als een klootzak overquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij kent hem niet, wij kennen hem niet. Ik kan hem alleen beoordelen op zijn prestaties en daarin vind ik hem geen klootzak.
definieer klootzak. Hij komt op mij juist heel rustig en beheerst over. In tegenstelling tot een Advocaat. Ook het gedrag en houding van de spelers tijdens de training wijst er niet echt op dat we hier met een klootzak te maken hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:55 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij komt wel als een klootzak over
Vooral dat ja.quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
en houding van de spelers tijdens de training wijst er niet echt op dat we hier met een klootzak te maken hebben.
so what? heeft ie een fc utreg achtergrond..? nee, hij heeft een ajax-achtergrond. Dat is de reden dat veel azijnzeikertjes hem niet kunnen luchten in combinatie met zijn lik-op-stuk beleid met van bommel... zielig, maar helaas waar ben ik bangquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klein detail; vBasten komt uit Utrecht
En waar is dat in tegenspraak met die post van kama?quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klein detail; vBasten komt uit Utrecht
Ik vind 'm behoorlijk zelfverzekerd en relaxed. En als je denkt dat VanNisteldinges en Davids stille mannetjes zijn heb je het denk ik mis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ook al was ik het vaak niet met hem eens, Advocaat was veel duidelijker en eerlijker naar de spelers en het publiek toe. Klootzak is misschien een beetje erg hard om hem te beschrijven, maar ik vind hem nogal arrogant overkomen en ik denk dat ie dat doet omdat ie juist een beetje bang is om z'n status als 'de grote Marco' te verliezen als 'lastigere' spelers binnen de groep eens een keer commentaar leveren. Als ie nou gewoon eerlijk zei dat dat zijn probleem was, dan was ie toch een stuk beter overgekomen.
Advocaat en eerlijk......quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ook al was ik het vaak niet met hem eens, Advocaat was veel duidelijker en eerlijker naar de spelers en het publiek toe. Klootzak is misschien een beetje erg hard om hem te beschrijven, maar ik vind hem nogal arrogant overkomen en ik denk dat ie dat doet omdat ie juist een beetje bang is om z'n status als 'de grote Marco' te verliezen als 'lastigere' spelers binnen de groep eens een keer commentaar leveren. Als ie nou gewoon eerlijk zei dat dat zijn probleem was, dan was ie toch een stuk beter overgekomen.
nergens, ik denk alleen, ik zeg het even. vBasten komt uit de jeugd van FC Utrecht, wordt door een hoop mensen nog wel eens vergeten wanneer ze hem een 'kut-Amsterdammer' noemen.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:47 schreef Doc het volgende:
[..]
En waar is dat in tegenspraak met die post van kama?
Voor het eerst in de historie is het Nederlands elftal een team!!!!!! Dus niet de betse individuelen ter wereld...maar een team! Een team dat tweede staat op de fifa ranglijst!quote:Op maandag 10 oktober 2005 08:55 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij komt wel als een klootzak over
Patrick Kluivertquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, ik ben zo langzaamaan voor Kluivert in de spits en vNistelrooy eruit. 2 kansen gehad in een één-op-één situatie met de keeper, allebei verprutst. Kluivert is met 40 doelpunten een stuk trefzekerder gebleken dan vNistelrooy. Hoewel ze allebei 1 op 2 lopen momenteel.
Mja, in het verleden behaalde resultaten bieden nog geen garantie voor de toekomst... Kluivert heeft er inderdaad al aardig wat in het netje liggen bij Oranje, maar is zo onderhand toch wel op een zijspoor geraakt hoor. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat Newcastle hem kwijt wilde. Eerlijk gezegd geen idee of dat nog is doorgegaan, maar we horen voor een spits met zijn kwaliteiten toch wel bar weinig van hem.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, ik ben zo langzaamaan voor Kluivert in de spits en vNistelrooy eruit. 2 kansen gehad in een één-op-één situatie met de keeper, allebei verprutst. Kluivert is met 40 doelpunten een stuk trefzekerder gebleken dan vNistelrooy. Hoewel ze allebei 1 op 2 lopen momenteel.
Makaay past niet in dit systeem. En presteert sowieso al niet in Oranje. Kluivert speelt momenteel bij Valencia.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, in het verleden behaalde resultaten bieden nog geen garantie voor de toekomst... Kluivert heeft er inderdaad al aardig wat in het netje liggen bij Oranje, maar is zo onderhand toch wel op een zijspoor geraakt hoor. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat Newcastle hem kwijt wilde. Eerlijk gezegd geen idee of dat nog is doorgegaan, maar we horen voor een spits met zijn kwaliteiten toch wel bar weinig van hem.
Als je dan toch een andere spits in de punt wil, probeer dan liever een Makaaij of Kuijt.
Maar heeft wel de kwaliteit om er af en toe een bal in te schoppen. Ons aller Patrick is dat al een aardig tijdje kwijt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Makaay past niet in dit systeem. En presteert sowieso al niet in Oranje. Kluivert speelt momenteel bij Valencia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |