abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:59:04 #226
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31321855
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Waarom is van basten een klootzak
Hij handelt niet eerlijk bij het selecteren van spelers, en die opmerkingen over van Bommel waren te lachwekkend voor woorden. Hij moet gewoon open kaart spelen wat betreft sommige spelers nu.
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:59:55 #227
129273 erik.jansen101
pi_31321879
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Oh, MvB is een klootzak omdat hij van oorsprong een ajacied is die prachtig kon ballen en ons het enige hoofdtoernooi ooit heeft bezorgt... én omdat hij een andere MvB uit een zekere provincieclub niet opstelt?

Had ik het de eerste keer toch goed geinterpreteerd
Dus als je goed kan voetballen en prijzen voor je land/team wint, ben je bij voorbaat al geen klootzak?
pi_31321924
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Dus als je goed kan voetballen en prijzen voor je land/team wint, ben je bij voorbaat al geen klootzak?
Jij kent hem niet, wij kennen hem niet. Ik kan hem alleen beoordelen op zijn prestaties en daarin vind ik hem geen klootzak.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31321971
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:59 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Dus als je goed kan voetballen en prijzen voor je land/team wint, ben je bij voorbaat al klootzak?
pi_31327076
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:50 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Oh, MvB is een klootzak omdat hij van oorsprong een ajacied is die prachtig kon ballen en ons het enige hoofdtoernooi ooit heeft bezorgt... én omdat hij een andere MvB uit een zekere provincieclub niet opstelt?

Had ik het de eerste keer toch goed geinterpreteerd
Klein detail; vBasten komt uit Utrecht
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:55:50 #231
129273 erik.jansen101
pi_31327157
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 00:01 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jij kent hem niet, wij kennen hem niet. Ik kan hem alleen beoordelen op zijn prestaties en daarin vind ik hem geen klootzak.
Klopt, maar hij komt wel als een klootzak over
pi_31327173
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:55 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

definieer klootzak. Hij komt op mij juist heel rustig en beheerst over. In tegenstelling tot een Advocaat. Ook het gedrag en houding van de spelers tijdens de training wijst er niet echt op dat we hier met een klootzak te maken hebben.
  maandag 10 oktober 2005 @ 08:59:02 #233
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_31327202
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
en houding van de spelers tijdens de training wijst er niet echt op dat we hier met een klootzak te maken hebben.
Vooral dat ja.
Als het een klootzak was dan was de teamspirit echt niet zo okay.
Kijk alleen al hoe de 2 goals werden gevierd. Zelden zo'n blijdschap gezien in Oranje. .
-
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:02:55 #234
129273 erik.jansen101
pi_31327245
Ook al was ik het vaak niet met hem eens, Advocaat was veel duidelijker en eerlijker naar de spelers en het publiek toe. Klootzak is misschien een beetje erg hard om hem te beschrijven, maar ik vind hem nogal arrogant overkomen en ik denk dat ie dat doet omdat ie juist een beetje bang is om z'n status als 'de grote Marco' te verliezen als 'lastigere' spelers binnen de groep eens een keer commentaar leveren. Als ie nou gewoon eerlijk zei dat dat zijn probleem was, dan was ie toch een stuk beter overgekomen.
pi_31327407
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

so what? heeft ie een fc utreg achtergrond..? nee, hij heeft een ajax-achtergrond. Dat is de reden dat veel azijnzeikertjes hem niet kunnen luchten in combinatie met zijn lik-op-stuk beleid met van bommel... zielig, maar helaas waar ben ik bang

Verder heb ik zelden een bondscoach gezien met zo'n sympathieke uitstraling, dus dat klootzak slaat helemaal nergens op en is eerder gebaseerd op kleine ongenoegens over zijn selectiebeleid dan de man zelf
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 09:47:41 #236
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31327869
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

En waar is dat in tegenspraak met die post van kama?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 oktober 2005 @ 09:51:19 #237
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31327933
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ook al was ik het vaak niet met hem eens, Advocaat was veel duidelijker en eerlijker naar de spelers en het publiek toe. Klootzak is misschien een beetje erg hard om hem te beschrijven, maar ik vind hem nogal arrogant overkomen en ik denk dat ie dat doet omdat ie juist een beetje bang is om z'n status als 'de grote Marco' te verliezen als 'lastigere' spelers binnen de groep eens een keer commentaar leveren. Als ie nou gewoon eerlijk zei dat dat zijn probleem was, dan was ie toch een stuk beter overgekomen.
Ik vind 'm behoorlijk zelfverzekerd en relaxed. En als je denkt dat VanNisteldinges en Davids stille mannetjes zijn heb je het denk ik mis.

En geef toe: de prestaties van Van Bommel en Seedorf (de enige twee niet geselecteerden die eventueel wel opgenomen zouden kunnen worden) die hebben in Oranje nooit echt perfect gespeeld. Als de balans in het elftal verstoord wordt omdat zij alle aandacht op zichzelf willen vestigen is het goed te begrijpen dat ze niet geselecteerd worden. Van Bommel heeft onder Van Basten tenminste een kans gehad.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31328249
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:02 schreef erik.jansen101 het volgende:
Advocaat en eerlijk......

hoeveel excuses heeftie niet aangevoerd voor 'de wissel'? Hoe vaak heeftie niet a tijdens de ene persconferentie gezegd, om bij de volgende b te roepen?
Als het om eerlijkheid en duidelijkheid ging, was Advocaatje toch wel het trieste dieptepunt. Zie ook hoe z'n overgangh van Saoedie-Arabië naar Korea is verlopen; sneaky en achterbaks.
Het selectiebeleid was misschien consistenter dan nu onder vBasten, de opstelling was dat allerminst. Zelden zoveel verschillende systemen gezien in een half jaar tijd.
vBasten probeert een hoop spelers uit, maar het systeem is steeds wel consistent gebleven (4-3-3 met een optie tot 3-4-3). Dat is het verschil; Advocaat zocht een systeem bij de spelers, vBasten zoekt de spelers bij het systeem.
Hierdoor kan iedereen gewoon op z'n eigen positie blijven spelen, en zal het spel altijd hetzelfde blijven, ongeacht of Sneijder, vdVaart of Davids nou linkshalf staat. Iedereen zal een eigen invulling er aan geven, maar de opdracht zal hetzelfde blijven. Zo weet het hele team waar ze aan toe zijn, en hoeven ze minder na te denken op het veld, waardoor de balsnelheid hoger zal liggen dan onder Advocaat.
pi_31328280
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 09:47 schreef Doc het volgende:

[..]

En waar is dat in tegenspraak met die post van kama?
nergens, ik denk alleen, ik zeg het even. vBasten komt uit de jeugd van FC Utrecht, wordt door een hoop mensen nog wel eens vergeten wanneer ze hem een 'kut-Amsterdammer' noemen.....
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:47:38 #240
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31328973
WTF zit je nou kritiek te leveren, 11 wedstrijden, 10 gewonnen en 1 gelijkspel. Nee, Dick Advocaat deed het beter. Get the fuck outta here.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_31329046
trouwens, ik zat gisteren 'De Wedstrijden' te kijken (gvd, nog steeds een schurfthekel aan die 8 minuten reclame om de 5 minuten), en Petrovich had wel een goede opmerking naar aanleiding van Portugal - Liechtenstein. Na een moeizame 2-1 overwinning van Portugal zijn ze daar gewoon blij dat er gewonnen is. In Nederland zouden er kamervragen komen, de bondscoach zou naar huis moeten, en het hele land is in rep en roer.
Heeftie ergens wel gelijk in. Nederlanders kunnen gewoon niet blij zijn met goed resultaat. Er is altijd wel wát te zeiken (hoewel in het geval Advocaat zeiken toch wel gerechtvaardigd was, vooral na de wissel).
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:56:08 #242
131444 Bramos83
Rock & Roll
pi_31329136
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 08:55 schreef erik.jansen101 het volgende:

[..]

Voor het eerst in de historie is het Nederlands elftal een team!!!!!! Dus niet de betse individuelen ter wereld...maar een team! Een team dat tweede staat op de fifa ranglijst!

En zeg nu zelf, Landzaat en Maduro hebben al meer laten zien in Oranje dan Van Bommel! Van Bommel is zwaar overschat, bij PSV speelde hij vaak al erg slecht voor het team, hij was alleen op momenten beslissend (en niet altijd in het voordeel van de club...het incident dat ambrosini heet bijvoorbeeld). Tevens heeft Van Bommel idd een kans gehad, en verprutst!!!

Ik vind trouwens ook dat Van Nistelrooij krediet verspeeld......Ging zaterdag voor eigen succes terwijl snel afspelen gewenst was en dan natuurlijk de incidentjes rond zijn persoon.....
pi_31329309
yup, ik ben zo langzaamaan voor Kluivert in de spits en vNistelrooy eruit. 2 kansen gehad in een één-op-één situatie met de keeper, allebei verprutst. Kluivert is met 40 doelpunten een stuk trefzekerder gebleken dan vNistelrooy. Hoewel ze allebei 1 op 2 lopen momenteel.
pi_31329914
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
yup, ik ben zo langzaamaan voor Kluivert in de spits en vNistelrooy eruit. 2 kansen gehad in een één-op-één situatie met de keeper, allebei verprutst. Kluivert is met 40 doelpunten een stuk trefzekerder gebleken dan vNistelrooy. Hoewel ze allebei 1 op 2 lopen momenteel.
Patrick Kluivert

Past sowieso veel en veel beter in dit systeem...
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:41:06 #245
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31330110
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef SocialDisorder het volgende:
Mja, in het verleden behaalde resultaten bieden nog geen garantie voor de toekomst... Kluivert heeft er inderdaad al aardig wat in het netje liggen bij Oranje, maar is zo onderhand toch wel op een zijspoor geraakt hoor. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat Newcastle hem kwijt wilde. Eerlijk gezegd geen idee of dat nog is doorgegaan, maar we horen voor een spits met zijn kwaliteiten toch wel bar weinig van hem.

Als je dan toch een andere spits in de punt wil, probeer dan liever een Makaaij of Kuijt.
pi_31330200
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mja, in het verleden behaalde resultaten bieden nog geen garantie voor de toekomst... Kluivert heeft er inderdaad al aardig wat in het netje liggen bij Oranje, maar is zo onderhand toch wel op een zijspoor geraakt hoor. Het laatste wat ik van hem hoorde was dat Newcastle hem kwijt wilde. Eerlijk gezegd geen idee of dat nog is doorgegaan, maar we horen voor een spits met zijn kwaliteiten toch wel bar weinig van hem.

Als je dan toch een andere spits in de punt wil, probeer dan liever een Makaaij of Kuijt.
Makaay past niet in dit systeem. En presteert sowieso al niet in Oranje. Kluivert speelt momenteel bij Valencia.
pi_31330394
Patrick Kluivert Houd toch even op met zijn allen zeg. Uitgerangeerde volgevreten luie vedette. En meer is hij niet meer.

Ruudje maakte 2 wedstijden geleden toevallig wel de winnende 1-0. Maar dat vergeten mensen voor het gemak maar even
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_31330465
Ruudje heeft er ook zat gemist. Als hij 50% van alle kansen had gemaakt, had hij nu niet 1 op 2, maar 2 op 3 gelopen.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:57:17 #249
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_31330470
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Makaay past niet in dit systeem. En presteert sowieso al niet in Oranje. Kluivert speelt momenteel bij Valencia.
Maar heeft wel de kwaliteit om er af en toe een bal in te schoppen. Ons aller Patrick is dat al een aardig tijdje kwijt.

Iets meer offtopic: Ik word zo langzamerhand nogal ziek van al dat geroep dat mensen (bommel, makaaij) niet in een systeem passen. Is dat dan het enige criterium ofzo?
Nu zit je opgescheept met mensen die wel in het systeem passen, maar verder niks toevoegen. Danwel door eigen kwaliteiten, danwel door de positie waar ze staan.
En als resultaat krijg je dan dat gedegen collectieve voetbal dat Oranje nu speelt. Ik zou zo af en toe ook nog weleens willen genieten van wat individuele klasse. Maar blijkbaar tellen dat soort overwegingen niet als je maar blijft winnen.
pi_31330694
Kluivert

Maar ik zou op dit moment niet kiezen voor Kluivert trouwens... Laat 'm eerst waar eens wat wedstrijden spelen bij Valencia. Maar het moment dat hij ook maar enige wedstrijdritme heeft, meteen in de spits gooien bij het Nederlands elftal.

Er is veel gekankerd op Kluivert, maar als je alles bekijkt dan is toch hij de beste die we hebben gehad na Van Basten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')