Dan moet ze zéker niet bij Roel zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
als ze teveel zuipt komt ze niet klaar... ze wil nu eindelijk eens wat voelen van roel....of van wie dan ook.....
Haha, ik was iets te enthousiastquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd kijk jij.....![]()
kijk, van zulke voorspellingen word ik nou gelukkigquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, er ontwikkelt zich een alcoholprobleem (en ik kan het weten)
Linda gaat straks in korte tijd heel veel zuipen![]()
Ging niet over kwalificeren, maar over winnen tegen Tjechië dacht ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Maurisico het volgende:
wat hoorde ik daar nou voor pseudo-sportkennis .... voor het eerst sinds 72.......en de rest verstond ik niet....1972 moet 1974 zijn... en ook daarna hebben we ons nog wel vaker gekwalificeerd voor een WK.
hij is gewoon niet zo'n uitbundig type, heel ingetogen enzo..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
Volgens mij is Rob nog niet over zijn scheiding heen/
Het is net alsof hij van zijn ex alleen naar voetbal mocht kijken als hij doodstil bleef zitten ( en eerst de afwas en de strijk had gedaan.
Je hoort de stem van BB er al onder tijdens de reguliere uitzending.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
Linda en Rob beteuterd naast elkaar, denkend "zal ik diegene zijn die Donderdag weg moet gaan"
tja maar dat hebben we vorig jaar nog gedaan.... laatste uitwedstridj tegenTjechen was in 1973... dus daar klopte hoed san ook niets van die uitspraak...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ging niet over kwalificeren, maar over winnen tegen Tjechië dacht ik.
Ja voetbal is afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |