quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:22 schreef PeRi het volgende:
MB: gaat het wel goed? Met HW en jou?
quote:
Nou weten we het wel hoor, dat je het niks vindtquote:
Scribbly is tofquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
Nou weten we het wel hoor, dat je het niks vindt
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou weten we het wel hoor, dat je het niks vindt
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:59 schreef babette21 het volgende:
wat ie ook gedaan heeft: JIJ hebt gelijk!!!!!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:07 schreef PeRi het volgende:
Deze blijven het tofst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG wat genant voor die collega! Die zal er wel van langs krijgen, nietwaar?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Ik moest net de auto van de zaak wegbrengen naar mijn baas. De auto had mijn andere collega achtergelaten vannacht na een avondje stappen. Nou stap ik de auto in... hele auto volgekotstDus hebben mijn baas en ik net de auto naar de wasstraat gebracht
![]()
Wat een lucht
ik zal godver maar even in gadver veranderenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
GODVER!! Ik moest net de auto van de zaak wegbrengen naar mijn baas. De auto had mijn andere collega achtergelaten vannacht na een avondje stappen. Nou stap ik de auto in... hele auto volgekotstDus hebben mijn baas en ik net de auto naar de wasstraat gebracht
![]()
Heb ik gedaan, speciaal voor jouquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zal godver maar even in gadver veranderen
Nou, de binnenkant mag hij zelf grondig schoonmaken. Wij hebben de buitenkant met dankaan de wasstraat gedaan. Mijn baas had zo iets van, ok.. dit gaat te ver... want hij zou zelf rijden (ben blij dat ik niet ben meegegaan) en bleek dus dat hij niet had gereden, maar iemand anders en dus vond mijn baas het niet zo erg.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:06 schreef babette21 het volgende:
en ik had het hem zelf laten schoonmaken, want een sukkel zeg
Tjah.. ik vind de hele situatie een beetje beachelijk. Maar mijn baas is af en toe te aardig.. zeg ik hem ook wel eens.. dat ie af en toe te aardig is voor onze collega's.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:18 schreef Zhenar het volgende:
Dus hij heeft een vreemde in die auto laten rijden...? Zou ik ook niet echt blij mee zijn...
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah.. ik vind de hele situatie een beetje beachelijk. Maar mijn baas is af en toe te aardig.. zeg ik hem ook wel eens.. dat ie af en toe te aardig is voor onze collega's.
Nee hoor. Ik ben gewoon goed, daarom houdt de baas van mij en mag ik allesquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]LOL! Jij bent de kruiperige ass-kisser van het bedrijf!
![]()
En het is nog waar ook.quote:
Naja, ik zou niet eens de kans krijgen de bitch te slappen..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:58 schreef Zhenar het volgende:
MB!!!!![]()
![]()
!!!!
Was dat een "het is laat, ik ben dronken en emotioneel"-postsessie van jou?!?!????
Kop op!![]()
Ik begrijp de situatie niet helemaal, maar het klinkt alsof jij onwij gelijk hebt![]()
Dus: slap that bitch!![]()
Nog even ter ondersteuning eenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:53 schreef MissBliss het volgende:
Newe sorry geen tekst en uitleg.., niet hier iig.
En ja ik was dronken en emotioneel en dat is alles wat ik zeg.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:22 schreef PeRi het volgende:
MB: gaat het wel goed? Met HW en jou?
Ja, het is weer een gevalletje van "the mondays". Ik zat vanochtend echt super sjago in de busquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef Copycat het volgende:
De maandagblues zaten er al vroeg in vandaag, zie ik...
Sterkte voor wie het nodig heeft.
En Duiveltja: maak je niet dubbeldruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |