Hmm misschien kan ik wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:30 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Damn, ik lees het nu pas! Vanavond even spelen? Ben denk ik rond een uurtje of 19.00 hier.
Zeg 't maar, meester Ananas, ik heb net al een dik uurtje gepwnd op de Arena-servers. Moet nog wel even iets anders doen tussendoor...wordt ietjes later dus...quote:
195.238.1.24:27964quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:14 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Zeg 't maar, meester Ananas, ik heb net al een dik uurtje gepwnd op de Arena-servers. Moet nog wel even iets anders doen tussendoor...wordt ietjes later dus...
Shit man, dilemma: bieren of ET'en...helaas, het is toch pilzen geworden! Tot de volgende keer!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
195.238.1.24:27964
Daar zit ik nu te ownen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:51 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Shit man, dilemma: bieren of ET'en...helaas, het is toch pilzen geworden! Tot de volgende keer!
W00t, dan kun je als newbie toch nooit alle majors verslaan??quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:28 schreef compier het volgende:
Cool topic! ik speel het ook weer sinds een paar dagen, vooral pub op weedheaven xpsave (is 5 week xpsave)
hoezo niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 08:28 schreef Dirktator het volgende:
[..]
W00t, dan kun je als newbie toch nooit alle majors verslaan??![]()
Ik heb zelfs nog wel vaker met en tegen jou gespeeldquote:Op zondag 18 februari 2007 13:29 schreef Overlast het volgende:
Same here. Zoveel uur heb ik dit spel gespeeld, verschrikkelijk. Ga het uit zelfbescherming maar niet meer installeren:D
ik heb het nu werkend op linuxquote:Op zondag 18 februari 2007 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
iemand bekend met wolfET onder linux?
Dan mis je de helft van het spelquote:Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik heb het nu werkend op linux
alleen geen geluid, maar dat komt nog wel
Nee dat kan nietquote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef sanni het volgende:
vraagje: ik heb net ook WET voor de Mac gedownload en wilde weten of je
ook tegen pc spelers online kunt spelen?en zoja ,waarheen dan m.b.t. de
servers..
Als jij me vertelt hoequote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef De_Ananas het volgende:
Niemand die hem ff kijkt?
RTCW is trouwens leuker.
Openen met VLC of een andere medieplayer. Ik weet niet hoe ik die uitgang moet noemen, was wat verkeerd gegaanquote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als jij me vertelt hoe
Wat moet ik met een test_3 bestand
Okay, ff downen dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Openen met VLC of een andere medieplayer. Ik weet niet hoe ik die uitgang moet noemen, was wat verkeerd gegaan
Naja, deze frags zijn eigenlijk redelijk kut maar er komen nog wel beterquote:
We zijn van plan om aan een 6on6 cup mee te doen. Daar hebben we mensen voor nodig. We zijn med skill. Als iemand wil joinen (eerst tryout ofc.) voeg dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Digixz het volgende:
Speelt er nog iemand? Ik zoek namelijk mensen voor een eventuele 6on6 clan. Skill moet minimaal med zijn. En wel een beetje active zijn. (Ik weet niet of 6on6 door gaat)
Je moet trouwens eens op PLU172 op crossfire zoekenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:12 schreef Digixz het volgende:
[..]
We zijn van plan om aan een 6on6 cup mee te doen. Daar hebben we mensen voor nodig. We zijn med skill. Als iemand wil joinen (eerst tryout ofc.) voeg dan.
Xfire: Digixz
MSN/Email: roodkapje@gmail.com
(Ananas en Xqlusive, stille hint..)
Je moet ergens mee beginnen. En jij zou geen try-out hoeven, heb je wel eens zien spelen op ETTVquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:10 schreef De_Ananas het volgende:
Benelux cup
Kutste cup ooit
En ik doe niet aan try-outs
Whehe, download m'n movie, daar wordt mijn nick uitgelegdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:21 schreef Digixz het volgende:
[..]
Je moet ergens mee beginnen. En jij zou geen try-out hoeven, heb je wel eens zien spelen op ETTVMaar goed ik weet genoeg xD
edit:
waarom trouwens die 172? :S
R4YL ken ik wel met minigun ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:43 schreef Digixz het volgende:
Ik ben Digix. Vroeger heette ik Roodkapje (ex-R4YL, ken je mss wel.. ). Clan is euforia. We zijn net begonnen dus wss ken je ons niet ^^. Enne, geef die link maar es van je filmpie, dan zal ik em kijken! ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |