Op zich is dat op de lange duur best een prettige plaat gebleken, alhoewel ik nog steeds op een vervolg meer in de stijl van Gran Turismo hoopquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:30 schreef Summoner het volgende:
YAY!!!
"Long Gone Before Daylight" vond ik wat hit-and-miss, al beschouwde ik de meer singer/songwriter-achtige approach als een interessante wending.
Ik vind LGBD zo'n ontzettend mooi album. Maar het is wel een vreemde eend in de bijt, da's waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:30 schreef Summoner het volgende:
"Long Gone Before Daylight" vond ik wat hit-and-miss, al beschouwde ik de meer singer/songwriter-achtige approach als een interessante wending. Dit nieuwe album lijkt me weer een wat moderner klinkende plaat. Ik heb er iig wel vertrouwen in.
en ben benieuwd naar deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is dat op de lange duur best een prettige plaat gebleken
Ja dat stond een tijdje op de intro-site he? Dat was inderdaad een leukere titel geweest haha, maarja past denk ik niet helemaal bij de stijl van het album. Zou wel een mooie titel zijn voor een cd van The Hivesquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik las trouwens dat het album eigenlijk Nervwrackingacrobaticbackwardsband zou heten. Dan vind ik de nieuwe titel toch iets minder..
Feit is natuurlijk wel dat Gran Turismo een wel heel vreemde eend in de bijt was voor the Cardigans.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef Cynical het volgende:
Ik heb het Gran Turismo album jarenlang gedraaid en draai m nog steeds regelmatig. Heb ook hun andere werk beluisterd, maar mis die GT stijl. Vind het jammer dat ze ook met dit album weinig van die stijl laten horen.
Ik vind Life eigenlijk nog steeds de leukste, die liedjes krijg ik nog steeds niet uit mn hoofdquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:56 schreef Lamon het volgende:
OK, hij is nu officieel uit. (Althans, Play heeft hem gisteren deze kant op gezonden.)
Ik kan niet stoppen met luisteren naar de nummers, er zit eigenlijk geen echt slecht nummer tussen.
Wat een top bandje is dit eigenlijk!
Misschien vind ik dit wel de beste Cardigans cd tot nu toe.
LGBD vond ik juist briljant, maar ik ben ook pas door die CD in de Cardigans geïnteresseerd geraakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:30 schreef Summoner het volgende:
YAY!!!
"Long Gone Before Daylight" vond ik wat hit-and-miss, al beschouwde ik de meer singer/songwriter-achtige approach als een interessante wending. Dit nieuwe album lijkt me weer een wat moderner klinkende plaat. Ik heb er iig wel vertrouwen in.
Ik hoop op een perfecte symbiose tussen de twee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is dat op de lange duur best een prettige plaat gebleken, alhoewel ik nog steeds op een vervolg meer in de stijl van Gran Turismo hoop.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm zo op 't eerst ook niet fantastisch vind.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:35 schreef Joepie het volgende:
In het Ad weekend magazine wordt deze cd ff afgezeken, en dat terwijl het juist zo'n lekker cdtje is!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |