je vergat "Hoi met Gollem"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:25 schreef GoLLeM het volgende:
Ik werk sinds kort als ober bij de ene foute tent, en als LightJockey (beide nog in opleiding) bij een andere foute tent.
Geen idee hoeveel geld ik daar voor krijg, ik heb alleen nog maar avondjes proef gelopen
Het is in elk geval wel leuk werk, en ik hou er ook wel wát geld aan voer
Krijgen we dit weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is dat rendabel qua belastingen
Nee, dan kom je immers niet in contact met 'leuke meiden'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Is schandknaap niks voor jou BHFH?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:33 schreef Strolie75 het volgende:
Is schandknaap niks voor jou BHFH?
ik denk dat dit een erg relevante vraag is, daar steeds meer mensen zich gedwongen zien op meer manieren inkomen te vergaren. Als je kijkt naar Amerika (en wie dat doet nu niet) dan zie je dat daar zeer veel mensen zijn die een tweede (en soms zelfs een derde) baan hebben naast hun 'main job'. Ik denk dat dit op termijn ook steeds meer in Nederland/Europa zal voorkomen, zeker gezien het grote aantal mensen dat in de schulden raakt of simpelweg niet rond kan komen. Mark these words.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
heb jij een bijbaantje in het weekend en wat doe je? is dat rendabel qua belastingen en bevalt het.?? ik werkfull time, maar het punt is dat ik te weinig geld overhou om leuke dingen te doen, ik dacht als ik nou een baantje erbij neem dan kan ik af en toe misschien wat leuks doen?
max 16 he.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en bij de AH, bijvoorbeeld achter de kassa, staan vaak genoeg vacatures, wat verdien je dan? of zou ik te oud zijn
En dan werk je in het weekend, dan heb je wel een beetje geld en geen tijd meer om wat leuks te doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
en bij de AH, bijvoorbeeld achter de kassa, staan vaak genoeg vacatures, wat verdien je dan? of zou ik te oud zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |