Ja maar toch ook weer slim, als je ziet hoe ver ze met haar domheid komtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:05 schreef CasB het volgende:
Kijk eens goed naar Jessica Simpson, dan weet je wat dom is
Wat is dit voor lulkoek?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef type_29 het volgende:
Normale mensen met denkvermogen zijn ongeveer allemaal even slim.
Iedereen gebruikt het op een eigen manier.
Daar kan je niet objectief over oordelen.
Het is niet zoiets als schoonheid of kracht, daar kan je wel over oordelen.
Beetje zweverig antwoord....quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef type_29 het volgende:
Dat kan jij best zeggen, maar dat is niet echt waar. Er zitten heel erg weinig mensen met een IQ onder de 70 op het normale (bijv. VMBO) onderwijs. Die zitten geheid in een instellingquote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik kan je nu al vertellen dat er op het laagste VMBO geheid mensen zitten met een IQ lager dan 70/80
aangezien die leraar deze jongens en meisjes begeleidde (is zijn werk) naar een simpele baan, lopende band werk zeg maar, geloof ik hem wel.. ik maak immers zijn loonbriefjes en daar staat toch echt dat hij bij een speciale school werkt
ik gaf dan ook aan dat het speciaal vakonderwijs was.. speciaal..quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:36 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Dat kan jij best zeggen, maar dat is niet echt waar. Er zitten heel erg weinig mensen met een IQ onder de 70 op het normale (bijv. VMBO) onderwijs. Die zitten geheid in een instelling
Je kan toch net zo min over schoonheid of kracht objectief oordelen, als over intilligentie? Kracht kan je nog het objectiefste beoordelen. Maar, met gym was ik altijd een van de beste met de piepjestest., al is mijn conditie niet het beste. Dit, omdat het een combinatie van wilskracht en fysieke kracht is. En dus niet objectief oordeelbaar.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef type_29 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |