Ken je het fenomeen kattebak? waarom zit daat kattezand in? omdat katten hun geschijt en gezeik begraven? dit doen ze ook buiten omdat het hygienische beesten zijn. ze likken zichzelf ook continu schoon. wist je dit allemaal al of ging er een wereld voor je open?quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:08 schreef Tique3 het volgende:
* Tique3 pakt een kruisboog om die katten die WEL in mijn tuin schijten door hun donder te schieten!
Weet je waarom je denkt dat katten hun stront opruimen, omdat ze niet in hun territorium schijten, rond jou huis dus, dat doen ze bij je buren
wacht ff...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:41 schreef Sessy het volgende:
Wij hebben schrikdraad in de tuin en onze katten begraven niks... Kutbeesten zijn 't.
Ze hebben ook al de rozen zodanig ondergepiest dat die gestorven zijn en vervolgens gaat mam zeiken dat we veel te veel geld uitgeven aan de tuin (is een hobby van mij)... Ja mam dat krijg je als jouw fokkatten met z'n allen de tuin als kattenbak gebruiken!
neeeeeeeeeee.... dat MEEN je niet? gatverdamme!!! *pak kruisboog alvast*quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:49 schreef GewoneMan het volgende:
vrouwen zijn kut wezens want ze menstrueren![]()
![]()
![]()
geen opvoeding gehad dus, of de kattenbak wordt nie vaak genoeg verschoont... ik heb een kennis met 2 katten en 1 poes die in de tuin niet over de schutting heen gaan maar ook niet schijten en zeiken in de tuin (in het begin wel gedaan maar afgeleerd)quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:41 schreef Sessy het volgende:
Wij hebben schrikdraad in de tuin en onze katten begraven niks... Kutbeesten zijn 't.
Ze hebben ook al de rozen zodanig ondergepiest dat die gestorven zijn en vervolgens gaat mam zeiken dat we veel te veel geld uitgeven aan de tuin (is een hobby van mij)... Ja mam dat krijg je als jouw fokkatten met z'n allen de tuin als kattenbak gebruiken!
eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:16 schreef kamagurka het volgende:
Mijn katten komen mijn tuin nooit uit en schijten en piesen altijd netjes in de bak...
Misschien moet je dus niet perse de dieren de schuld geven maar de mensen die ze "opvoeden"![]()
Sowieso verlaag je jezelf tot aso-tokkie niveau als je een dier hoogstpersoonlijk verantwoordelijk gaat stellen voor dingen die je van mensen verwacht
Het zijn mijn rozen, maar m'n moeders katten. Van mij zouden de katten niet in de tuin mogen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wacht ff...
jullie hebben katten die in de tuin kunnen maar niet over het hek, je verbaasd je erover dat ze plassen en poepen. omdat het schadelijk is voor je rozen.***NEWSFLASH*** katten zien rozen anders als jij. wil je dat niet prima moet je ze binnen houden of helemaal niet nemen.
jouw post is ongeveer net zo dom als dat ik zou zeggen vrouwen zijn kut wezens want ze menstrueren![]()
![]()
![]()
ooit verdiept in de jurisprudentie en in de praktijk? dan zou je moeten weten dat het heel lastig is om een causaal verband aan te kunnen tonen zonder ook daadwerkelijk dat beest te hebben vastgelegd op film, wat ook meestal lastig is 's nachts, zeker als dat onopgemerkt moetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
Dit soort reacties zegt al genoeg over het denkvermogen van dit soort anti-kat lieden. 1e: Laf en het 2e: dom.
Ooit jezelf weleens verdiept in de wet? Dan weet je dat de eigenaar ten alle tijden aansprakelijk is voor schade toegebracht door zijn/haar huisdier. Je hoeft alleen maar aan te tonen of zien te achterhalen wie de eigenaar is en je legt een claim bij diegene neer.
Dan kan je je schade terugkrijgen en je hoeft je niet als een laf figuur op die kat af te reageren.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:02 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
ja drol
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:32 schreef skippy22 het volgende:
Als je m,n kat overhoop schiet met je luchtbuks Kom ik je op zoeken met me m-16:(:(:(:(:(:(
ben je gek, gewoon overheen rollen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wou je daarmee de poezen uit je tuin schieten???![]()
Ik denk dat de poezen al 20 keer rondom de tank zijn gerent terwijl je uit alle macht ze probeert te overrijden. Uiteindelijk zullen ze zichzelf schoonlikken boven op de tank terwijl jij zoekend door vele tuinen rondrijdt....quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je gek, gewoon overheen rollen.
of wellicht knuppelen met de loop van dat ding, kijken hoe ver je ze weg kunt honkballen.
kogel bewaren voor de snelste
dwing je respect mee af
1x schieten en ze liggen allemaal plat van de herrie / schokgolf hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk dat de poezen al 20 keer rondom de tank zijn gerent terwijl je uit alle macht ze probeert te overrijden. Uiteindelijk zullen ze zichzelf schoonlikken boven op de tank terwijl jij zoekend door vele tuinen rondrijdt....![]()
Ja jij wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1x schieten en ze liggen allemaal plat van de herrie / schokgolf hoor
en anders heb ik iig lol
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij wel jamaar al die buren hoeven zich geen zorgen meer te maken over schijtende katten in hun tuin, maar om een gek die met een tank door de tuinen heen buldert...
houd het maar op toepassing van slechts "proportioneel geweld."quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij wel jamaar al die buren hoeven zich geen zorgen meer te maken over schijtende katten in hun tuin, maar om een gek die met een tank door de tuinen heen buldert...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |