Stel dat jouw kat verzuipt in de vijver van de buurman, wat ga je dan zeggen tegen hem ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
wat een onzin lees ik hier, als me buurman komt aanbellen met: ja hallo, uw poesje heeft mijn peperdure visjes opgegeten, betaald u ff dit bedrag? dan krijgt ie echt niks van me ook al heb ik een goede WA verzekering, kom nou zeg? welk mongool doet nou peperdure visjes buiten in de tuin terwijl OVERAL in nederland van katten en poezen buiten rondlopen.
meen je dit nou serieus? moet ik nou mijn buurman aanklagen omdat mijn kat in zijn vijver verzuipt? of is dit nou sarcasme....?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef von_manstein het volgende:
Stel dat jouw kat verzuipt in de vijver van de buurman, wat ga je dan zeggen tegen hem ?
Wel erg kort dag en niet iedereen woont in Tilburg.quote:Oke vanavond Tilburg Heuvel.
Om 21:00 fietsen stalling ?
Sla jij eerst ?
Hoe kan ik je herkennen ?
ik weet wat er normaal uit die klokken komt qua spanning, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS gewoon 220 op die lijnen kan zetten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
@Paarsepaashaas: schrikdraad is geen 220 volt maar ongeveer de helft, niet dodelijk dus. kinderen en honden die het toch nog komen aanraken zullen dat niet zo snel meer aanraken hoor...
ik zou niet reageren met betalen!! of hem de schuld geven iig. TENZIJ hij moedwillig op mijn kat staat te schieten met een buks of een val heeft gezet die dodelijk is voor me kat (gebakken spons oa?) dan kom ik nie eens praten met me buurman maar maak ik hem gelijk af nog voordat hij kan zeggen "ja moet je je kat maar bij je houden"...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef von_manstein het volgende:
nee dit is effe serieus.
Stel jou kat verzuipt in de vijver van de buren.
Hoe zou jij reageren op je buurman als die het af doet van: nou dan had jeje kat maar bij moeten houden.
whehehequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik weet wat er normaal uit die klokken komt qua spanning, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS gewoon 220 op die lijnen kan zetten?![]()
Wil dr best over praten in Amserdam alleen een retourtje Amsterdam kost 42.60 euro.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:
[..]
Wel erg kort dag en niet iedereen woont in Tilburg.
Dinsdagavond 20:00 Amsterdam centraal bij meeting point.
Je herkent mij wel.
als iemand dat met mijn kat doet begraaf ik hem levend. hopelijk overkomt jou hetzelfde lotquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef luciferist het volgende:
[..]
ja die kat was te snel weg om er een net over te plaatsen
net + kat + stenen + vijver =![]()
Een hond ook, dom stuk strontquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een kat is een roofdier, en is daarom ongeschikt als huisdier. Over domheid gesproken![]()
Onnodig, beseft u niet wat u anderen aandoet, doet u uzelf aan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
KattenAls ik ze te pakken krijg, dan komen ze nooit meer thuis.
zucht... jij praat zelf over wazige redeneringen maar begint er zelf ook mee.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Tique3 het volgende:
een beetje vage redeneringen hier...
een hond mag niet overal schijten, een kat wel, een kat mag de vissen van de buren opeten (koi's kan je in het tuincentrum al kopen voor zo'n 3 euro btw.).
Ik zal mijn hond jullie kat laten doodbijten, dan piepen jullie wel anders!
Ik vraag toch niet of zo'n kutkat in mijn tuin komt schijten en de vissen opvreten, dan is dat beest gewoon schuldig, de baas van het beest dus automatisch ook!
eensch, als je koikarpers hebt moet je ze zeker beschermen met een netje oidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kan![]()
derhalve prutswerk bij de aanleg, herhaald verzoek om degelijk hang- en sluitwerk![]()
Ging het over honden dan, dom stuk stront?quote:
Prima toch, die helpen aan het verminderen van overlast van insecten...quote:Trouwens, vissen jagen ook op insecten.. dus donder op met die kankerbeesten uit die tuin!
* Tique3 pakt een kruisboog om die katten die WEL in mijn tuin schijten door hun donder te schieten!quote:
Je kromredeneringen zijn van jostie-niveau... je maakt in één keer de sprong van roofdier is geen huisdier (quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ging het over honden dan, dom stuk stront?
[..]
Prima toch, die helpen aan het verminderen van overlast van insecten...
Tof, dus een schutting telt niet meer als afzetting?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
3. Als mijn kat in jouw huis weet te komen en je visjes opvreet ben ik schuldig ja, zitten je visjes open en bloot in de tuin, dan niet.
Jemig...quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je kromredeneringen zijn van jostie-niveau... je maakt in één keer de sprong van roofdier is geen huisdier (), maar van enige argumentatie is geen sprake. Dan moet je één lijn durven trekken, en misschien ook uitleggen wat je in vredesnaam bedoelt. Nu klinkt het weer als zielig kattten-bashen, wat alleen is weggelegd voor stomzinnig gefrustreerde lafaards..
Juist omdat katten zijn hoe ze zijn vertonen ze veel gelijkenis met ons en kunnen we zo goed met ze overweg. Met planteneters is dat veel minder, dat zijn totaal andere soorten (niet speels, niet erg gevoelig, weinig knuffelbaar en weinig spannend)
in een huis kom je niet zo makkelijk als over een schutting (voor een kat)quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef Fliepke het volgende:
Tof, dus een schutting telt niet meer als afzetting?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn hond blijft ook binnen en wordt ook alleen uitgelaten op dat speciale hondenuitlaat grasveldje hier in de buurt, mijn reptieltjes blijven ook fijn in hun terrarium, enzovoorts. Niemand heeft last van mijn beesten terwijl ik d'r toch al m'n hele leven een hele hoop gehad heb.
quote:Maar hou die kut katten bij je. En begin a.u.b. niet over dat gezeik dat zo'n beestje dure koikarpers voor de lol uitmoord puur omdat dat het 'instinct' van zo'n beestje is. Als je zo 'diepgaand' over zo'n kattebeest denkt, dan had je 'm überhaubt nooit in huis moeten nemen omdat zo'n roofdier in 't wild thuishoort.
dus jij hebt een terrorkat in je buurt wonen (als je niet overdrijft tenminste) ik haat zulke beesten en de eigenaren ervan ook. die zijn niet meer te helpen, het erge is dat als je dat beest vermoord de eigenaar toch wel weer een nieuwe neemt waar hij na een poosje niet meer naar omkijkt...quote:Begrijp me niet verkeerd. Ik vindt katten geweldige beestjes, maar door die kutkatten wat door de hele buurt ravage, moord en verderf aanrichten wordt ik niet bepaald blij. Ook al ligt het aan het feit dat de eigenaar van het betreffende kattebeest een mongool is die z'n kat maar de hele dag naar buiten kickt omdat die te lui om te dom is om d'r voor te zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |