abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31316766
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef SolidasRock het volgende:
wat een onzin lees ik hier, als me buurman komt aanbellen met: ja hallo, uw poesje heeft mijn peperdure visjes opgegeten, betaald u ff dit bedrag? dan krijgt ie echt niks van me ook al heb ik een goede WA verzekering, kom nou zeg? welk mongool doet nou peperdure visjes buiten in de tuin terwijl OVERAL in nederland van katten en poezen buiten rondlopen.
Stel dat jouw kat verzuipt in de vijver van de buurman, wat ga je dan zeggen tegen hem ?
pi_31316860
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:10 schreef von_manstein het volgende:
Stel dat jouw kat verzuipt in de vijver van de buurman, wat ga je dan zeggen tegen hem ?
meen je dit nou serieus? moet ik nou mijn buurman aanklagen omdat mijn kat in zijn vijver verzuipt? of is dit nou sarcasme....?
pi_31316896
nee dit is effe serieus.

Stel jou kat verzuipt in de vijver van de buren.

Hoe zou jij reageren op je buurman als die het af doet van: nou dan had jeje kat maar bij moeten houden.
pi_31316907
quote:
Oke vanavond Tilburg Heuvel.
Om 21:00 fietsen stalling ?

Sla jij eerst ?

Hoe kan ik je herkennen ?
Wel erg kort dag en niet iedereen woont in Tilburg.

Dinsdagavond 20:00 Amsterdam centraal bij meeting point.

Je herkent mij wel.
--------------------------------------------
Wanneer stapt onze regering op?
--------------------------------------------
pi_31317022
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:05 schreef SolidasRock het volgende:

@Paarsepaashaas: schrikdraad is geen 220 volt maar ongeveer de helft, niet dodelijk dus. kinderen en honden die het toch nog komen aanraken zullen dat niet zo snel meer aanraken hoor...
ik weet wat er normaal uit die klokken komt qua spanning, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS gewoon 220 op die lijnen kan zetten?
Scheren is voor schapen!
pi_31317062
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef von_manstein het volgende:
nee dit is effe serieus.

Stel jou kat verzuipt in de vijver van de buren.

Hoe zou jij reageren op je buurman als die het af doet van: nou dan had jeje kat maar bij moeten houden.
ik zou niet reageren met betalen!! of hem de schuld geven iig. TENZIJ hij moedwillig op mijn kat staat te schieten met een buks of een val heeft gezet die dodelijk is voor me kat (gebakken spons oa?) dan kom ik nie eens praten met me buurman maar maak ik hem gelijk af nog voordat hij kan zeggen "ja moet je je kat maar bij je houden"...

ff als voorbeeldje: mijn overbuurvrouw laat snachts haar slaapkamerraam op de 3e etage open en via de regenafvoerbak kan haar kat bij 1 buurman zo naar binnenlopen. de buurman kwam erachter dat er een kat in zijn huis rondliep en deed de voordeur open, kat weg (al 1 jaar geleden) en die buurvrouw boos. ik vind NIET dat zij gelijk heeft, had ze maar een soort van traliesje die je zo erin kan zetten en eruit in haar open raam moeten zetten...
pi_31317162
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik weet wat er normaal uit die klokken komt qua spanning, dat hoeft nog niet te betekenen dat TS gewoon 220 op die lijnen kan zetten?
whehehe
pi_31317316
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef Stringfellow_Hawke het volgende:

[..]

Wel erg kort dag en niet iedereen woont in Tilburg.

Dinsdagavond 20:00 Amsterdam centraal bij meeting point.

Je herkent mij wel.
Wil dr best over praten in Amserdam alleen een retourtje Amsterdam kost 42.60 euro.
Vind ik een beetje prijzig om eerlijk te zeggen.

Maar als we een keertje afspreken op een Fok meeting, onder het genot van een pilsje er over praten vind ik ook niet erg
pi_31317458
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:03 schreef luciferist het volgende:

[..]

ja die kat was te snel weg om er een net over te plaatsen
net + kat + stenen + vijver =
als iemand dat met mijn kat doet begraaf ik hem levend. hopelijk overkomt jou hetzelfde lot
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_31319724
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 19:38 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Een kat is een roofdier, en is daarom ongeschikt als huisdier. Over domheid gesproken
Een hond ook, dom stuk stront

Trouwens, vissen jagen ook op insecten.. dus donder op met die kankerbeesten uit die tuin!

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_31319902
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 06:11 schreef StefanP het volgende:
Katten Als ik ze te pakken krijg, dan komen ze nooit meer thuis.
Onnodig, beseft u niet wat u anderen aandoet, doet u uzelf aan.
  zondag 9 oktober 2005 @ 23:09:29 #87
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31320230
een beetje vage redeneringen hier...
een hond mag niet overal schijten, een kat wel, een kat mag de vissen van de buren opeten (koi's kan je in het tuincentrum al kopen voor zo'n 3 euro btw.).
Ik zal mijn hond jullie kat laten doodbijten, dan piepen jullie wel anders!
Ik vraag toch niet of zo'n kutkat in mijn tuin komt schijten en de vissen opvreten, dan is dat beest gewoon schuldig, de baas van het beest dus automatisch ook!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31320517
Volgens jullie redenatie hier is het mij dus ook toegestaan om overvliegende duiven uit de lucht te schieten omdat ze wel eens op mijn auto zouden kunnen schijten.

Overigens is de gemiddelde kat veel te snel om door jullie bierpenzen gepakt te kunnen worden.
Ja, ik generaliseer.
pi_31320772
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Tique3 het volgende:
een beetje vage redeneringen hier...
een hond mag niet overal schijten, een kat wel, een kat mag de vissen van de buren opeten (koi's kan je in het tuincentrum al kopen voor zo'n 3 euro btw.).
Ik zal mijn hond jullie kat laten doodbijten, dan piepen jullie wel anders!
Ik vraag toch niet of zo'n kutkat in mijn tuin komt schijten en de vissen opvreten, dan is dat beest gewoon schuldig, de baas van het beest dus automatisch ook!
zucht... jij praat zelf over wazige redeneringen maar begint er zelf ook mee.

1. katten ruimen hun schijt en pis op, honden doen dit niet, zouden honden dit wel doen zou me straat veel schoner uitzien en ik nooit meer in stront trappen en mochten honden overal schijten.
2. een kat mag helemaal geen vissen eten van de buren maar tis net zoiets als een peuter in een kamer zetten met koekies, kan je donder op tegen zeggen dat die koekies verdwenen zijn. als we met katten konden praten of hun jachtinstinct konden afleren was het echt heel andere verhaal.
3. Als mijn kat in jouw huis weet te komen en je visjes opvreet ben ik schuldig ja, zitten je visjes open en bloot in de tuin, dan niet.
4. nee jij bent zelf schuldig omdat jij niet preventief iets aangedaan hebt omdat je wilt geloven dat katten denken OH, die vis is nie van mij dus ik loop gauw door... tis een DIER hoor met een laag IQ.

om in jouw trant te gaan:
*me pakt ff zijn buks voor die kuthond die altijd in me straat loopt te schijten*, DOE DAT LEKKER BIJ JE BAAS IN ZIJN TUIN OF ZO!! (domme redenering he?)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2005 23:29:11 ]
pi_31326294
mensu...als je kat want daar ging de OP over de vissen heeft opgegeten dan lever je je kat standtepede af bij de lokale chinees waarna je deze smakelijk onder genot van een biertje opeet met al die chinese groenten erbij en kom je hier op FOK je ervaringen posten onder het mom van:
" De Fokker eet zijn kat op die eerst zijn vissen op at "
  maandag 10 oktober 2005 @ 14:35:35 #91
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31333887
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 17:08 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

nonsens, ik ken koikarperhandelaren die voor een slordige ¤100.000 aan vissen hebben achter hun huis, en het spul zo hebben aangelegd dat er geen ander beest bij kan
derhalve prutswerk bij de aanleg, herhaald verzoek om degelijk hang- en sluitwerk
eensch, als je koikarpers hebt moet je ze zeker beschermen met een netje oid
sjees wat naief
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 10 oktober 2005 @ 17:17:37 #92
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_31337111
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 22:52 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Een hond ook, dom stuk stront
Ging het over honden dan, dom stuk stront?
quote:
Trouwens, vissen jagen ook op insecten.. dus donder op met die kankerbeesten uit die tuin!

Prima toch, die helpen aan het verminderen van overlast van insecten...
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  maandag 10 oktober 2005 @ 19:08:48 #93
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31339515
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef SolidasRock het volgende:

[..]
* verhaal*
* Tique3 pakt een kruisboog om die katten die WEL in mijn tuin schijten door hun donder te schieten!
Weet je waarom je denkt dat katten hun stront opruimen, omdat ze niet in hun territorium schijten, rond jou huis dus, dat doen ze bij je buren
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31345908
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:17 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Ging het over honden dan, dom stuk stront?
[..]

Prima toch, die helpen aan het verminderen van overlast van insecten...
Je kromredeneringen zijn van jostie-niveau... je maakt in één keer de sprong van roofdier is geen huisdier ( ), maar van enige argumentatie is geen sprake. Dan moet je één lijn durven trekken, en misschien ook uitleggen wat je in vredesnaam bedoelt. Nu klinkt het weer als zielig kattten-bashen, wat alleen is weggelegd voor stomzinnig gefrustreerde lafaards..

Juist omdat katten zijn hoe ze zijn vertonen ze veel gelijkenis met ons en kunnen we zo goed met ze overweg. Met planteneters is dat veel minder, dat zijn totaal andere soorten (niet speels, niet erg gevoelig, weinig knuffelbaar en weinig spannend)
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:18:32 #95
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_31346232
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef SolidasRock het volgende:

3. Als mijn kat in jouw huis weet te komen en je visjes opvreet ben ik schuldig ja, zitten je visjes open en bloot in de tuin, dan niet.
Tof, dus een schutting telt niet meer als afzetting?
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:21:03 #96
3767 Herald
Come get some
pi_31346312
volgens mij woont TS bij Woutey in de buurt
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:52:45 #97
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_31347331
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:06 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je kromredeneringen zijn van jostie-niveau... je maakt in één keer de sprong van roofdier is geen huisdier ( ), maar van enige argumentatie is geen sprake. Dan moet je één lijn durven trekken, en misschien ook uitleggen wat je in vredesnaam bedoelt. Nu klinkt het weer als zielig kattten-bashen, wat alleen is weggelegd voor stomzinnig gefrustreerde lafaards..

Juist omdat katten zijn hoe ze zijn vertonen ze veel gelijkenis met ons en kunnen we zo goed met ze overweg. Met planteneters is dat veel minder, dat zijn totaal andere soorten (niet speels, niet erg gevoelig, weinig knuffelbaar en weinig spannend)
Jemig...
Een roofdier zal altijd zijn prooi besluipen, en zeker als het baasje niet goed op het dier let zal de kat/hond/python* de tuin van de buren opzoeken om daar wat vissen/konijnen/cavia's* soldaat te maken. En aangezien het ook niet natuurlijk is om het beest thuis/binnen* te houden, aangezien dat tegen de natuur van het beest is, trek ik de conclusie dat dat soort dieren ongeschikt zijn om als huisdier te fungeren.

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_31349475
Mijn hond blijft ook binnen en wordt ook alleen uitgelaten op dat speciale hondenuitlaat grasveldje hier in de buurt, mijn reptieltjes blijven ook fijn in hun terrarium, enzovoorts. Niemand heeft last van mijn beesten terwijl ik d'r toch al m'n hele leven een hele hoop gehad heb.

Maar hou die kut katten bij je. En begin a.u.b. niet over dat gezeik dat zo'n beestje dure koikarpers voor de lol uitmoord puur omdat dat het 'instinct' van zo'n beestje is. Als je zo 'diepgaand' over zo'n kattebeest denkt, dan had je 'm überhaubt nooit in huis moeten nemen omdat zo'n roofdier in 't wild thuishoort.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vindt katten geweldige beestjes, maar door die kutkatten wat door de hele buurt ravage, moord en verderf aanrichten wordt ik niet bepaald blij. Ook al ligt het aan het feit dat de eigenaar van het betreffende kattebeest een mongool is die z'n kat maar de hele dag naar buiten kickt omdat die te lui om te dom is om d'r voor te zorgen.
pi_31349773
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:18 schreef Fliepke het volgende:
Tof, dus een schutting telt niet meer als afzetting?
in een huis kom je niet zo makkelijk als over een schutting (voor een kat)

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2005 01:32:53 ]
pi_31349934
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 01:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Mijn hond blijft ook binnen en wordt ook alleen uitgelaten op dat speciale hondenuitlaat grasveldje hier in de buurt, mijn reptieltjes blijven ook fijn in hun terrarium, enzovoorts. Niemand heeft last van mijn beesten terwijl ik d'r toch al m'n hele leven een hele hoop gehad heb.

jij woont duidelijk niet in mijn straat waar het elke dag weer een mijnenveld is.
quote:
Maar hou die kut katten bij je. En begin a.u.b. niet over dat gezeik dat zo'n beestje dure koikarpers voor de lol uitmoord puur omdat dat het 'instinct' van zo'n beestje is. Als je zo 'diepgaand' over zo'n kattebeest denkt, dan had je 'm überhaubt nooit in huis moeten nemen omdat zo'n roofdier in 't wild thuishoort.

dus ik had geen katten moeten nemen omdat "jij"(fictief dan he) te lui/gierig/dom bent om je koikarpers beter te beschermen tegen "natuurlijke" vyanden?
quote:
Begrijp me niet verkeerd. Ik vindt katten geweldige beestjes, maar door die kutkatten wat door de hele buurt ravage, moord en verderf aanrichten wordt ik niet bepaald blij. Ook al ligt het aan het feit dat de eigenaar van het betreffende kattebeest een mongool is die z'n kat maar de hele dag naar buiten kickt omdat die te lui om te dom is om d'r voor te zorgen.
dus jij hebt een terrorkat in je buurt wonen (als je niet overdrijft tenminste) ik haat zulke beesten en de eigenaren ervan ook. die zijn niet meer te helpen, het erge is dat als je dat beest vermoord de eigenaar toch wel weer een nieuwe neemt waar hij na een poosje niet meer naar omkijkt...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2005 01:30:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')