*grinnik*quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:21 schreef MouseOver het volgende:
Goddelijk ding, ik heb 2,5 jaar van een 1.5 mogen genieten.
Civic
Lancia, sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:25 schreef vosss het volgende:
Ik mag van een aantal niet nader te noemen PTA'ers niet meer pimpen
met mijn Lancia Nouva Delta HPE 2.0 HF Turbo
wel erg standaard zo van de buitenkantquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:06 schreef junkiesietze het volgende:
AHHAHAHAHA
wat is dat voor ding...
[afbeelding]
das mijn auto
ik ben 18 en puber nog behoorlijk hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef EvilWasp het volgende:
Mensen met een auto vind ik geen PUBer meer.![]()
Al verkochtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen ga ik naar een andere civic kijken, namelijk hetzelfde type, alleen dan een 1.5.
Die is namelijk wat leuker, netter en sneller.![]()
H H H .quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:47 schreef Phoenixjuh het volgende:
OMG, pimpen met een roestbak.
De meeste 'studenten' pakken gewoon de fiets of de trein. en niet iedereen krijgt een auto van papa en mamaquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
H H H .
Wij hebben tenminste een auto. Meer dan de helft van 'studenten' hebben er geen.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Trey het volgende:
[..]
De meeste 'studenten' pakken gewoon de fiets of de trein. en niet iedereen krijgt een auto van papa en mama. maarja als ik zo'n bak als die van jou kreeg voor mijn verjaardag zou ik de hint wel begrijpen.
Tja, niet iedereen is zo lui om met de auto te gaan he. Ok, ik ben ook lui, elke dag met de auto op en neerquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Trey het volgende:
[..]
De meeste 'studenten' pakken gewoon de fiets of de trein. en niet iedereen krijgt een auto van papa en mama. maarja als ik zo'n bak als die van jou kreeg voor mijn verjaardag zou ik de hint wel begrijpen.
Wie zegt dat ik hem heb gekregen? Niet iedereen is verwend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Trey het volgende:
[..]
Ik kan niet zomaar 4000 euro uit mijn broek toveren en ik vind dit een prima beginnersauto voor als ik straks mijn rijbewijs heb. En roest valt wel mee en hij doet het primaquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:12 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen is zo lui om met de auto te gaan he. Ok, ik ben ook lui, elke dag met de auto op en neer. Maar ok, de meeste studenten hebben geen auto, maar in zo'n roestbak ga ik dus echt niet in rijden. Maar dan nog, spaar wat centen en koop een betere auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |