Dat stukje wordt uit z'n verband gerukt nu...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
idd, 2 pppd is toch prima? Niks schamel aan.
That's a first... ze vond het gister toch zo meevallen? En zat Dido en Roel moed in te praten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Ik ben met de moeilijkste slag in mijn leven bezig"
Vind dat ook bijhoorlijk schamel ja. Ben verre van een snoeperd, maar 2 stuks fruit heb ik 's morgens al achter m'n kiezen zitten. Lijkt nu meer of ze besteld hebben voor de stoppers, kunnen die zich lekker volproppen met snoep/chips en ander lekkers om het roken op te vangen.quote:
Dan gaat ze namelijk door d'r rug en zijn er opeens 3 in het huis die aan de paralympics mee kunnen gaan doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom Joost?
Genoeg andere opties die ze best mag gooien hoor, Chantal bijvoorbeeld![]()
die boodschappen zijn gewoon elke week feest....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:53 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan me nog wel de boodschappen van een paar weken geleden herinneren.
Toen had Chantal de meeste kritiekop de bestelling.
Maar ja....Chantal kan slecht tegen kritiek.
Ik kwalm zelf 2 pakjes per dag weg en heb ook een aantal mislukte pogingen achter de rug.. en ja ik snap dus heel goed dat ze chagerijnig wordt (Dido acteert gewoon....). Maar hoe chagerijnig ik daar ook onder werd: dat gaf mij nooit het recht om asociaal te worden... (ook al werd ik dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kijk... niet iedereen word ultrahyper (dido) als ze niet kunnen roken... de ander word weer chagereinig. Ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is voor Chantal.
chankwalquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:56 schreef Wup het volgende:
wie is er nou aan het janken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |