Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen maandag 5 november 2001.
quote:quote: cut and paste.
Op dinsdag 06 november 2001 00:11 schreef APK het volgende:
Jammer dat dat leuke nieuwtje over GJ nu weer op de vorige pagina is verdwenen....
Pris: Hij probeert met meerdere mensen een zogenaamd goed gesprek te voeren, effe socializen, networken. Allemaal nep, het ene oor in het andere oor uit. Een uurtje voor Gert, een uurtje voor Daan, een uurtje voor Sandy, nee Sandy is moeilijk, die geef ik twee of drie uurtjes.
(In rijk zijn ze al een half uur Aldrico aan het imiteren, veel geschreeuw, duidelijk te horen in de slaapkamer van arm.)
quote:quote: Of even op de link bovenaan in dit topic klikken
Op dinsdag 06 november 2001 00:13 schreef karn het volgende:[..]
quote: cut and paste.
(De pauzes tussen de gesprekken worden nu langer.)
Frank: Nou wordt Ed effe gepakt. (in rijk.)
Pris: Nee, dat doen ze niet.
Frank: Die houdt zich altijd afzijdig, slim hoor.
Frank: Oh was ik maar thuis....
Frank: Nu gaat het over dat schilderij en Tanja, wie had dat gedaan?
Pris: Zij zelf waarschijnlijk, dat dacht Ed ook, wacht effe, nu wil ik even luisteren.
Pris: Toen was het al zo, in Spanje, dat Coos en Pascal al dachten dat de groep hun niet mocht.
(Ik switch maar even naar rijk, lijkt me leuker.)
Opnieuw wordt duidelijk dat de bewoners geen idee hebben dat ze al vele keren zonder kleertjes in de huiskamer zijn gekomen van vele kijkmonitor kindjes.
0.00 Diane : Gaan we naar bed Coos ? Pascal : Zo, uurtje. Ed : Het was wel lachen, de security had de deur open staan en iedereen zat naar Big Brother te kijken (in Spanje). Hè Sandy, iedereen kwam naar beneden lopen. Vervolgens vertellen Andries, Diane en Kelly verhalen over Aldrico.
0.16 Andries : Wij kennen Ellen niet, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Coos : Ik heb ruzie met haar gehad. Ik heb gemist waar de ruzie over ging omdat het geluid wegviel (narrowbandstream 1 loopt zo'n halve minuut voor op breedbandstream 1 dus daar had ik niks aan). Vervolgens worden incidenten besproken die in Spanje zijn voorgevallen. Ik kan het niet goed volgen.
Narrowbandstream 1.
0.27 Coos : De roddel deed in de groep, toen al, dat Pascal en Coos vervelend waren. Wij vroegen aan iedere persoon, vind jij dat ook. De conclusie was dat de roddel nergens op gebaseerd was. Dat was op een donderdag. Dan komt er een nieuw team bewakers. Eén ervan was nog geen minuut binnen en die ging ruzie maken met mij. Dat vind ik wel leuk dus ik ging er op in. Het werd een beetje agressief. Ik dacht ik ken hem ergens van. Ik kende hem van tv van een freefight gevecht. De dag erna was opeens die band weg (die ze van de gesprekken hebben gemaaakt). Ed : Ik heb hem 's nachts nog zitten kijken. Coos : Het was ons filmpje, het was hardstikke leuk. We dreven ook de spot met onszelf. Ik verdacht Ed. Het grootste deel van de groep dacht dat ik het had gedaan. Sandy : Ik dacht jullie samen. Coos : Toen ging het balletje rollen, diezelfde bewaker deed wat met internet, hij had een modellenbureau. Hij zei, iedereen schrijft op een papiertje waar het is, dan zeg ik niet wie het heeft geschreven. De uitkomst was, de tape is weg. Erna zouden we het er niet meer over hebben. We gingen er toch over door. Hij werd een beetje link. Pascal : Priscella had een tekening op het papiertje gemaakt en hij had geen tekening gezien. Coos : Wij dachten, Priscella moet het gedaan hebben. We kwamen bij elkaar met de groep behalve Priscella. Het leuke was, Priscella hoorde alles. Sandy zegt iets dat ik niet versta. Coos : Wij zeiden, heb jij het gedaan, je wordt nu wel heel zenuwachtig. Ze was heel boos, eigenlijk wel terecht. Er is nog iets gebeurd, dat mogen we niet vertellen. Iemand : Wat met Ellen gebeurd is ? Coos : Er zijn meer dingen gebeurd. Ik mag er niks over zeggen. Die gozer heeft het gewoon gedaan. Die heeft het bandje er 's nacht vanaf gehaald. D.m.v. die briefjes probeerde hij duidelijk te maken, hou er maar over op want die band is weg. Danielle zegt iets dat niet te verstaan is. Coos : Rare gozer was dat hè. Een angstaanjagend figuur. Helemaal kaal hoofd. Ruzie maken direct. Hij zei, ik weet jullie profiel. Nadien was het een wereldgozer. Hij kon hele leuke verhalen vertellen. Hij is wel eerder weggegaan.
0.37 Coos : Toch is het zonde dat Ellen hier niet in het huis is geweest. Andries : Zou ze op de reunie komen ? Pascal : Ik denk het niet. Coos : Ik denk het ook niet. Pascal : Het contract is ontbonden. We moesten bij elkaar komen. Er werd een brief voorgelezen van Boudewijn en Hummie. Ze moest opstappen en kreeg haar startgeld niet. Sandy : Ik vind het sneu voor haar. Pascal zegt dat het na negen dagen was.
0.41 Pascal : Op zich is het niet zo schokkend wat we te vertellen hebben maar voor Ellen is het beter als we onze mond er over houden.
0.50 Inmiddels staat de stream op de fontein.
(er gebeurt niets om over naar huis te schrijven/een verslag te schrijven.)
WILLEN ALLE BEWONERS.....
(damn... GJ kijkt even angstig)
hun batterijen wisselen...
In het houthok liggen ze met z'n vijfen. Coos, Pascal, Diane, Danielle en Andries!
Ook GJ is nu uit bed. Kelly en Sandy liggen nu wel in bed.
Nu staat Frank toch weer bij het houthok en maakt nog een paar opmerkingen tegen de mensen daar.
GJ klaagt nu over het gedrag van Pascal tegen de anderen in de slaapkamer.
Als Coos de volgende nominatie overleeft, en de volgende weer (pauze) dan moet Sandy beslissen wie er naar de andere kant moet.
Coos zal Pascal niet sturen, Pascal zal Coos niet sturen....
Sandy zegt nu dat ze er niet over denkt om haar captains titel op te geven.
GJ: Geweldig meid! Maar je moet wel bedenken dat....
Kelly: Ik wil hier helemaal niks mee te maken hebben. We hebben al genoeg ruzie hier gehad, nou je mond houden Gert!
GJ: OK, daar heb je gelijk in, maar....
Kelly: Nee Gert! Ik wil hier niet over praten.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 06-11-2001 01:40]
Kelly zegt dat ze de mensen vertrouwt en dat ze er de pest aan heeft om over mensen te praten die er niet bij zijn.
Wat haar betreft is de vergadering nu gesloten. Ze wil er niet verder over praten!
GJ legt nu weer uit dat er een van hun naar de andere kant zou kunnen gaan en dat Sandy dan moet kiezen.
GJ: Als P of C captain is, zullen zij kiezen.
Kelly: Dat gebeurt dus niet.
GJ: Precies, daarom moeten wij er voor zorgen dat Sandy captain blijft.
Kelly: Wie het laatst lacht, lacht het best.
GJ: Wij zorgen er voor dat we niet naar de overkant gaan, want dan is het exit.
GJ: Legt nu uit dat hij het lullig vindt voor Pascal.
Kelly: Ik spreek nu voor ons allen, wij moeten onszelf ook beschermen in dit huis, wij doen dit op de juiste manier, door net zo leuk als zij te zijn, maar we vergeten niet meer.... Wat zij hebben gedaan vergeten we niet meer, ik heb het een hele week kut gehad, ik schijt gewoon in mijn broek van ze.
GJ: Ik wordt er neurotisch van. Ik voel me altijd opgejaagd.
Ed: Als ze hun naam maar horen dan komen ze naar je toe.
Kel: Ik lul nooit graag over mensen, daar hou ik niet van maar, als iemand zegt 'Kelly' dan denk ik dat mensen denken 'die is tof'. Mensen die anders denken hebben een kwaad geweten.
GJ: Niet alleen de mensen in dit huis, maar ook mensen buiten dit huis.
Ed: Je weet gewoon dat sommige mensen niet positief over je praten. Als GJ 'Kelly' zegt weet je dat het OK is. Maar met sommige weet ik het niet.
GJ: Daarom ben ik ook zo glashard op mijn bek gegaan.
Kelly: Ik vind het goed, de vergadering is wat mij betreft gesloten, we weten nu hoe het zit en ik ben blij dat we dit besproken hebben, ik weet zeker dat zij dit ook besproken hebben. Ik vind dat het angstaanjagend hard waait buiten, het waait echt als een gek....
Kel: Ik vind Pascal ook zo achterdochtig, alsof ie het voelt......
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 06-11-2001 01:42]
1.13 Frank in de slaapkamer tegen Priscella over het houthok : Het is net een kinderhuis. Heel de deur hebben ze afgetaped. Ik deed de deur open. Diane lag tegen de deur. En koud jongen. Het geluid valt weg. Vervolgens staat de stream op de fontein.
Narrowbandstream 4
1.16 Gert Jan : Ik begrijp best dat Pascal zich in de steek gelaten voelt. Hij zei, ik heb Ed niet op een leugen kunnen betrappen. Dan denk ik, zit je nou alleen maar naar me te luisteren om me op een onwaarheid te betrappen. Ed vraagt Gert Jan naar de vragen die bij de battle werden gesteld. Gert Jan : Priscella is naar de overkant gegaan. Zij kreeg vervolgens de stemmen. Stel dat er twee man aan de arme kant weggaan. Dan heb ik liever dat jij (Sandy) beslist wie er naar de overkant gaat dan Pascal of Coos. Wat er naar de overkant gaat is voer voor de vissen. Dus San, jij moet captain blijven, je krijgt van mij alle support. Als je niet meer wil. Sandy : Ik ben net op dreef. Ik wil nou wel even captain blijven. Gert Jan : Goed zo. Dan zal ik het er niet meer over hebben. Kelly : Ik wil niet meegetrokken worden in de dingen die jij zegt. Gert Jan : Ik wil niet op het moment dat ik wat zeg moeten kijken wie er is. Kelly : Ik wil het niet horen anders ga ik naar huis. Sandy : Natuurlijk komen er klote momenten aan. Dat hoort er bij. Gert Jan : Ik denk dat de komende weken zwaar gaan worden. Ed : Het is zo zwaar als je het zelf maakt. Kelly : Over hoeveel weken is er sprake van dat er iemand naar de andere kant moet ? Ed rekent voor dat het volgende week donderdag al kan gebeuren. Kelly : Wat gebeurde in bad vanavond ? Gert Jan : Coos wint van Pris en Leo. Sandy moet dan kiezen wie er naar de overkant gaat. Als Pascal en Coos geen captain zijn kunnen zij er niet voor kiezen. We moeten zorgen dat Sandy captain blijft. Kelly : Weet je wat ik zei, wie het laatst lacht, lacht het best. Gert Jan : Wij zorgen ervoor dat je niet naar de overkant gaat. Want dan krijg je alle stemmen. Ik hoorde van de overkant, ik zal geen namen noemen, ik weet niet hoe hij het wist maar als iemand anders captain is. Kelly onderbreekt : Je noemt geen namen. Vertrouw je me niet of zo ? Gert Jan : Jawel. Gert Jan maakt zijn verhaal niet af. Gert Jan : Ik vind het lullig voor Pascal. Het is nu duidelijk. Voor sommige partijen is het een hard gelag. Kelly : Ik vind ze helemaal niet onaardig nu. Wij moeten ons beschermen voor onszelf. We moeten net zo leuk doen als hun. We vergeten niet meer wat ze gedaan hebben. Ik heb het een hele week kut gehad. Ik wil het zo houden. Ik ben bang. Ik schijt in mijn broek. Gert Jan : Ik ook. Ik word een beetje neurotisch. Sandy : Je moet op alles letten. Gert Jan : Ik voel me opgejaagd. Sandy : Deze week heb ik geen last, vorige week wel. Gert Jan : Sandy, ze gooien steeds wat rottige dingen naar me toe. Ed : Mensen kunnen hun naam niet horen of ze denken dat er over ze gepraat wordt. Aan de andere kant is dat ook veel. Kelly : Ik lul niet graag over mensen. Tegen Gert Jan : Even je bek houden. Je lult er steeds tussendoor. Kelly : Heel veel mensen in het huis, als ze het over me hebben bedoelen ze het goed. Ed : Ik ben het niet voor alle mensen met je eens. Bij sommige mensen weet je niet of het positief is. Kelly : Dat heb ik niet, nou bij sommige mensen wel. Ik heb dat gewoon niet zo bij mensen. Gert Jan : Daarom ben ik ook zo op mijn bek gegaan. Kelly : De vergadering is wat mij betreft nu gesloten. Niet meer ouwehoeren, we weten nu hoe het zit. Ik vind het fijn dat we dit besproken hebben, zij zullen het ook met zijn tweetjes bespreken.
1.38 Kelly : Ik vind Pascal ook zo achterdochtig. Gert Jan : Nee, ik snap alleen zijn vragen niet. Ik kan je niet op een leugen betrappen en zo. Een hele bijdehante gozer en hij is zo gek als een deur, maar sommige dingen snap ik niet van hem. Kelly : Ik ben nog steeds gespannen van vorige week. Gert Jan : Oppassen dat het niet je kop gaat kosten hoor Kel. Ed : Je moet het uitpraten omdat je niet weg kunt lopen. De volgende ochtend zie je die rotkoppen weer. Sandy : Toen ik ging huilen ging hij (Pascal) pas met je (Kelly) praten. Maar ik was wel blij dat hij met je ging praten. Gert Jan : Ze geven mensen een aantal douwen, van blijf maar bij ons want dan zijn we aardig voor je. Maar dat is niet gelukt. Gert Jan zegt dat Coos en Pascal vrijwel altijd samen een discussie voeren. Kelly : Zullen we erover ophouden ? Want bij mij komen die rotgevoelens weer naar boven. Pascal kwam vanavond naar de slaapkamer van kom je mee in bad. Hij zal het wel goed bedoelen maar het is zo doorzichtig. Het geeft me een kutgevoel. Gert Jan : Pascal zei jullie reanimeren Coos maar ik ga nu normaal met Coos om. Kelly snapt het reanimeren niet. Gert Jan legt het uit. Sandy : Wat willen ze nou in godsnaam ? Kelly : Ze hebben je afgemaakt. In het openbaar vernederd.
1.49 Gert Jan : In de eerste weken, als iemand zich rot voelde gingen we spelletjes doen of zingen. Dat doen we niet meer.
1.55 Kelly : Ik voel al gelijk of mensen niet te vertrouwen zijn. Ik heb heel veel mensenkennis. Even later : Ik heb een collega, eerst was het een topper. Nu is het een roddelwijf.
[edit : gelach moest gelag zijn]
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 06-11-2001 04:14]
De vijf zitten nog steeds in het houthok. (nb: het is 2:12 uur en errug koud buiten)
GJ: Ok, zal ik aan denken
(Kelly heeft dit al een aantal keren eerder gedaan deze avond. Zij lijkt zich sterk te voelen.)
Ed: Twee mensen praten.. (Hij probeert GJ te verdedigen.)...
Kel: Nee Ed, als iemand iets probeert te vertellen is het irritant als Gert er tussen komt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
GJ probeert zich nu te verdedigen. Lukt niet.
Kelly: Ik heb het idee met Gert, en dat is niet negatief, dat hij dingen aan voelt komen, dat gevoel krijg ik, hij is niet mijn vader, ik wil mijn eigen dingen vertellen.
Als hij in mij geinteresseerd is moet hij mij uit laten spreken.
Ed probeert uit te leggen dat Gert alleen maar probeert in te haken, dat hij na twee uur ook wel eens iets mag zeggen.
Kelly: Ja. maar als dat na twee minuten gebeurd.
(Algehele hilariteit nav Kelly's lange monologen.)
Sandy heeft ook problemen met GJ's interupties, ze heeft het gevoel dat ze sneller moet praten omdat ze bang is dat GJ kan gaan interumperen.
(De stemming is vriendelijk maar het lijkt dat er ook een team GJ-Ed en een team Kelly-Sandy bestaat.)
2.40 Kelly beklaagt zich weer over het feit dat Gert Jan haar regelmatig zou onderbreken. Ze wordt er schijtziek van etc. Kelly : Jij snapt het wel het Ed ? Ed : Nee. Gert Jan : Je valt in herhaling. Kelly : Soms vertel jij dingen die wij eigenlijk willen vertellen. Ed : Kelly kan twee uur achter elkaar praten. Als je dat vijf minuten onderbreekt kan Kel verder gaan. Als Gert twee uur zijn mond houdt omdat hij je niet wil onderbreken denk je dat hij ongeinteresseerd is. Gert Jan : Als ik je onderbreek kom ik dan met een verhaal van een uur ? Kelly : Nee. Maar je vertelt wat wij willen vertellen. Je maakt het verhaal af. Ik wil niet worden gestopt. Gert Jan : Jij praat nu voor Sandy. Kelly : Ga je mij nu pakken op was ik zeg ? Dat vind ik niet tof. Sandy zegt dat ze de draad van haar verhaal kwijt raakt als ze onderbroken wordt. Ed : Als ik met Kelly aan het praten ben. Kelly onderbreekt hem : Mag ik het even uitleggen ? Weer vertelt ze dat ze zelf haar verhaal wil vertellen en dat Gert Jan het niet af moet maken. Gert Jan : Kel, ik zie het anders. Ik luister naar je. Het feit dat ik je verhaal af kan maken betekent dat ik geinteresseerd ben. Ed : Snap je mijn verhaal ook ? Kelly : Tuurlijk, maar als het om de vijf minuten gebeurt is het knap irritant. Gert Jan : Misschien is dat ook een trucje dat ik geleerd heb.
2.50 Sandy tegen Gert Jan : Je wilt soms te snel uitleg geven dat je het snapt. Ik krijg de neiging sneller te gaan praten (om dat te voorkomen). Gert Jan : In de eerste week krijg ik te horen dat ik luister en observeer. Ik word hier inderdaad gek. Sandy en Kelly zitten overigens ijs en dergelijke te eten. Ed : Misschien ligt het ook aan de simpelheid van jullie verhaal. Sandy : Doe niet zo bijdehand. Ik moet er even over nadenken.
Volgens Frenk was het zijn handoek en een onderbroekje van daan .
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 06-11-2001 03:38]
Coos is nu ook opgestaan. GJ is richting verwenkamer gegaan in zijn badjas dus die zal wel onder de zonnebank liggen.
In arm slaapt iedereen nog, ik ga ook even wat anders doen (GJ's voorbeeld volgen).
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 06-11-2001 10:47]
quote:dit plaatje staat nu ook op http://www.big-brother.nl/
Op dinsdag 06 november 2001 09:28 schreef femalehunter het volgende:
Hier nog even een streamshot van het brandje bij arm. Met dank aan mediawatchers.nl
Wil Coos naar de dagboekkamer komen.
Coos gaat er heen, komt 10 seconden later weer naar buiten en moet het papiertje inleveren. Een minuutje later gaat Frank naar de dagboekkamer. Een tijdje later komt ook hij terug met de mededeling dat er op geen enkele manier gecommuniceerd mag worden via papier. Wel krijgt Coos het papiertje terug met de telefoonnummers ( ) .
Dan wordt ook Coos nog een keer naar de dagboekkamer geroepen. Ook hij heeft waarschijnlijk hetzelfde verhaal even te horen gekregen.
Frank vertelt dat hij de jongen van BB kent... en dat het daarom misschien wel met een sisser zal zijn afgelopen.
Het gaat nu over de prijzen van schoenen, kelly's slippers kostten HFL 179,-- want ze zijn van Dolce & Gabbana...
Andy slaapt nog (dit zijn Andries en Diana, grapje van Frank).
Pascal ligt ook nog in zijn bedje.
Coos vind een Kever ook leuk, de oude uitvoering dan. Frank: dat is geen auto, is altijd lek. Coos: nou, die van mij niet hoor.
Het gesprek gaat nog even verder over auto's...
Coos heeft het nu over de afrekening in Club Ester (hell's Angels). De barvrouw had volgens hem een relatie met de portier. Kelly: enge mensen..., zijn het gevaarlijke mensen? Leo: als je eenmaal lid bent, ben je veilig. Kelly: zou ik er ook bij kunnen komen, bij de Hell's Angels? Frank: als jij je door 500 man wil laten douwen... Coos: dat valt wel mee hoor, zijn hele slimme mensen, in de horeca en zo. Immidaties, de panden zijn van de HA, de beveiliging doen ze ook zelf. Kelly: bah, vind het maar rare mensen.
Frank: in de toekomst alleen nog maar een retourtje ruimte, dan gaan we helemaal niet meer gewoon vliegen, alleen de ruimte in Kelly: hoop ik niet, veel te koud. Leo: zullen wij ook nog niet meemaken...
Leo: als ik 25 duizend gulden te besteden heb voor een auto...
Frank: ligt eraan wat je ermee wil doen
Coos: moet hij nieuw zijn?
Leo: nee
Frank: golfje of een polootje, degelijk, jij bent ook degelijk, waardevast. Voor 25 ruggen heb je een heel leuk polootje van 1,5 jaar oud. Of een lupo (die vind daan ook leuk). Frank: je kan ook een Ka nemen, voor dat geld heb je een hele mooie tweedehands. Ik heb de duurste, die was 32 duizend, zit alles in.
Er vliegen nou wat types voorbij, SDI, TDI etc. blabla.
Ik ben weer even weg.
quote:Ja, wordt weleens tijd.
Op dinsdag 06 november 2001 13:40 schreef scanman01 het volgende:
(bovenstaande was alleen maar een wens hoor!)
Kelly loopt aan. In de verte zingt ze: I believe in the power....
Nu is leo ook in de tuin.
In rijk loopt iemand in z'n onderbroek in de verte.
Ed en Sandy zijn ook in de slaapkamer, Ed heeft gedoucht en kleed zich nu aan, en Sandy is ook fris en is met der make-up bezig.
En Coos komt ff binnen en vraagt waar Pas is.
quote:Volgens mij is het das make-up .....
Op dinsdag 06 november 2001 14:17 schreef Ethel het volgende:
en Sandy is ook fris en is met der make-up bezig.
PIEP PIEP... WIL DANIELLE NAAR DE DBK KOMEN?
Priscella gaat voor het oventje zitten. Haar tekst voor vandaag lijkt er weer op te zitten.
Danielle zit nog steeds in de dagboekkamer.
Leo vindt 'hun drieen (Leo, Daan en Andries) niet moeilijk' . Daan voelt zich niet verantwoordelijk maar vindt het wel rottig voor Pris. Leo: ze heeft vaak kritiek op anderen, maar ze moet eens naar zichzelf kijken.
Daan: ze heeft hele leuke dingen in zich. Harde humor maar ook leuke humor. Ze is niet op haar achterhoofd gevallen.
Ze kan het zich voorstellen dat P zich kut voelt, maar de hele dag op bed gaan liggen maakt het er niet beter op.
(shit, stukje gemist vanwege kids).
Daan: als ik verlies is en als ik naar huis moet ga ik naar huis, maar het zal absoluut met opgeheven hoofd zijn.
Leo: ze heeft haar 'dark sides' Daan: dat heeft iedereen wel. Daan: ja, ze komt hier niet tot zijn recht, maar dat heeft iedereen dat je hier niet tot je recht komt.
Andries: ze past niet in programma en in de groep.
Ze vinden wel dat Pris niet genoeg haar best doet. Leo zegt dat ze in spanje meer power had. Ze moet het vertrouwen heben in 1 iemand.
Leo: ze was redelijk positief over jou (tegen Daan).
Ze heeft een beslissing genomen, die respecteer ik, ik denk niet dat ze a la frenkie steeds wisselt. Wij moeten ook door. Frenkie alleen al kost ook energie.
Daan vindt het echt sneu voor haar. Ze heeft maar een hele korte kans gehad.
Leo: ik denk dat het haar kan sterken, hoop kan geven als ze donderdag niet naar huis zal gaan. Daan denkt dat ze als ze thuis is weer pris. kan zijn. Als ze zich weer gewoon op kan tutten enzo.
Daan: ze is zo anders als ik ben.
Dan worden ze afgeleid door luid gegil van Kelly.
Yohoooe! (kan niet zien/horen wat er aan de hand is, effe posten).
Er klinkt gegil uit de woonkamer en het gesprek eindigt. Ze schijnen weer een film te hebben gekregen (Godfather 3 - je moet er maar zin aan hebben).
Andries geeft toe dat hij daar moeite mee heeft en dat hij ontzettend graag weer naar de rijke kant wil!
Daan knuffelt hem even....
Leo: het is nu eventjes zit, misschien is het later weer anders. Ze geeft het zelf wel aan.
Daan: ik heb al een paar keer die mogelijkheid gegeven. Dan loop ik naar haar toe.
Daan geeft Leo een schouderklopje en gaat weer over tot de orde van de dag.
Rijk: Frank bij het hek: er komt geen battle vanavond. Ed denkt dat Pris weggaat. Frenk denkt dat BB pris niet laat weggaan.
Ed zou het niet erg vinden naar het andere team te gaan. Frenk: vind je het niet gezellig dan. Ed: nee, maar ik zou gewoon wel weer eens wat anders willen.
Frenk: Coos ga je thaise kip eten?
Kelly: he jongens, er staat een cameraman op het dak. Frenk: o, dan krijgen we een battle.
Frenk: gaan we weer battelen?? Staat ie weer klaar? Kelly: ja. F: goedzo!
Pask: ze staan al op die toren.
Frenk: he, maak dan even die thaise kip voor ons Kel?
K: nee. ja natuurlijk ga ik nog koken. Lieverd het is je gegund als je wint. F: ik ben blij dat je dat zegt.
F: he, kom op Pris. Vanavond mag je lekker je kut wassen, komop. He Prissie?
F: ben benieuwd wat voor battle we nou weer krijgen. The winner takes is all.
(Dit had eigenlijk in de 'quotes' topic gemoeten bedenk ik opeens)
Wat is er? vragen verschillende bewoners.
Frenk denkt dat ze weer af gaan. K: ik neem nog lekker een haring.
F: ben je er klaar voor Leo?
K: oh, heerlijk (zit te smullen van haar haring).
(er zitten al velen te streamen, dus ik houd het even voor gezien!)
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-11-2001 16:24]
Sandy in de dagboekkamer.
In arm maakt iedereen zich klaar.
In rijk idemdito.
Danielle moet naar de dagboekkamer komen.
Ik hoor iets over eieren gooien.
Ed pakt een vel papier uit een enveloppe.
Ed; er staat heel nadrukkelijk, je moet diep gaan.
Iedereen loopt naar buiten. Over drie minuten zegt Frenk.
Stem: de battle begint over twee minuten.
Iedereen loopt zenuwachtig door elkaar.
Jongens succes roept Daan tegen rijk.
Kel staat zoals gewoonlijk op het laatste moment nog haar make up bij te werken.
Stem: de battle begint over 1 minuut.
Tuut tuut; alle bewoners naar de battlefield.
Instructeur wil alles kort uit leggen.
Team van D. deze weg en team van S andere weg.
Ze moeten zich onder de balken doorgraven. Het team die het eerste allemaal aan de overkant zijn heeft gewonnen.
De captains gaan als eerste. Ze moeten zelf de volgorde in de gaten houden.
Over twee minuten begint het.
Op het moment dat je er onder door kunt is het g raven afgelopen en moet je er vanzelfsprekend zo snel mogelijk onder door gaan.
16.30 Speaker : De battle begint over één minuut.
16.31 Speaker : Willen alle bewoners zich naar the battlefield begeven ?
16.32 Het geluid valt voortdurend weg. Iemand op het battlefield : We gaan graven. Speaker : De battle begint over drie minuten. Man : Gewoon rechtdoor graven. Het beeld staat vooral op de lege rijke woonkamer. Ik heb een kort shot van het battlefield gezien.
16.34 Speaker : The battle begint over één minuut.
Op een bel moeten ze steeds afwisselen door een ander teamlid.
Team Daan ligt iets voor lijkt het.
Pris graaft nu als een bezetene.
Kelly en Leo graven nu. Leo begon eerst aan de verkeerde kant van het gat te graven.
Frenk graaft nu. (ben zelf ook zenuwachtig).
Weer wissel.
Bij rijk is er al iemand onder door. Nu ook bij arm. Go go.
Er wordt getrokken en gesleurd.
Arm lijkt te winnen!
Yes Yes.
Team Daan heeft gewonnen zegt ook de instructeur.
Luid gejuich
[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 06-11-2001 16:50]
Ze moeten nu het battlefield verlaten.
(tiki is ook blij voor team Daan en hoopt op een uitbundig feest)
(het geluid is nu slecht en kan niet verstaan wat ze zeggen)
Streams nu op de tuinen van arm en rijk.
Nu hoor ik ze de battle evalueren.
F: wat gaan we vanavond bestellen? IJs? Dat redden we niet meer.
Ze zijn van alles van plan geloof ik en dat is niet vreemd na zo lang arm.
quote:yeah right
Op dinsdag 06 november 2001 16:34 schreef femalehunter het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat ze de grond aan de kant van het team Sandy wat harder aangestampt hebben
quote:Vond je hem niet leuk?
Op dinsdag 06 november 2001 16:46 schreef kavu het volgende:[..]
yeah right
Toch verwonderlijk dat een team met 4 mannen en twee vrouwen het niet kan winnen in een pure krachtbattle van een team met 3 mannen en 3 vrouwen.... (ik had zelf de hoop op winst voor team Danielle al opgegeven)
De dames meteen naar de badkamer (uiteraard).
Frenk roept ook dat ie lekker gaat douchen.
Oven en weer (arm/rijk) worden wat dingen over kleding etc. geroepen.
Andries: oh, men!
Andries: oh, oh, oh, oh.
Frenk: goddammit. Vanavond gaan we uit ons dak. Het is voor ons weekend nou.
De heren kunnen nu toch als eerste douchen. Pris steekt meteen een sigaret op.
16.48 Ik heb de battle volledig gemist. De stream staat nu op de lege rijke tuin. Frank : Andries, ik denk dat ze een verlate verjaardag voor jou aan het regelen zijn. We gaan lekker uit ons dak. Ik ga meteen een biertje pakken. Alle stemmen klinken nu door elkaar.
16.51 Speaker : Alle bewoners moeten nu the battlefield verlaten. Kelly : Veel plezier. Team Danielle loopt de tuin in. Frank haalt inderdaad onmiddellijk een biertje uit de koelkast. Frank : Ik ga lekker douchen.
De kwaliteit van de streams is zo slecht dat ik er mee stop.
En toen.... liepen de streams weer vast!
quote:Heb jij beeld ofzo????????
Op dinsdag 06 november 2001 18:26 schreef Angelic1 het volgende:
Zelfs Priscella loopt vrolijk mee te dansen en te zingen. Alleen Andries doet niet echt mee en zit nootjes te eten. Ed heb ik ook niet gezien...
quote:Ikke wel.. alleen sinds een minuutje geen geluid meer!
[b]
Heb jij beeld ofzo????????
Net nu IK geen beeld meer heb (Oeps, we zijn wel erg aan het afwijken van de streamverslagen...)
In arm liggen ze op bed.
In rijk kninkt nog steeds muziek plus het stemmetje van de duivel (Ed)
Diane staat te headbangen!
19.40 Gert Jan, Ed en Sandy bij de oven. Gert Jan : Gisteravond met zijn vieren vond ik het een stuk leuker dan de weken ervoor. Ik vond het vandaag ook een stuk leuker. Maar het is niet zo dat de stellingen worden verlaten.
19.43 Gert Jan : We hebben geen boekies meer. Wat mij een beetje benauwd, iedere keer als je een naam noemt denkt men dat er kwaad wordt gesproken. Ed : Ik word een beetje gek van Kel, iedere keer denkt ze dat ze gelijk heeft. Ze zegt van Ed het is niet waar, je had dat zelf ook kunnen bedenken. Ik weet dat het 100 % waar is wat ik zeg en dan probeert ze me te kleineren. Gert Jan : Kel wil gewoon veel aandacht. Ed : Dat kan ze op haar buik schrijven. Hij begint over een incident met een zwabber. Gert Jan : We moeten het zo lang mogelijk houden zoals het is. Ed : Gisteravond had ik het even met haar gehad. Alsof ze zoveel mensenkennis heeft. Gert Jan : Kel heeft een hele grote oppervlakkige groep om zich heen in het danscircuit. Ed vindt de manier waarop Kelly dingen brengt ook niks. Hij citeert : Het is gelul dat, weet je het niet het is zo simpel. Gert Jan zegt dat Ed al lang het imago van dikke domme bouwvakker van zich heeft afgeschud. Sandy : Zit je er nog mee ? Met wat ik zei ? Ed : Daar gaat het al lang niet meer over (ik weet niet wat Sandy en Ed bedoelen).
19.50 Gert Jan : Je kunt mensen hier niet negeren. Daar is te weinig ruimte voor. Je bent op elkaar aangewezen. Dan moet je zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft. Ik vond het ook niet leuk dat Kelly zei dat ik haar onderbrak. Ed : Dat mag ze best zeggen maar het gaat om de manier waarop. En als ik zeg dat het tijd is om te stoppen dan is het tijd om te stoppen. Gert Jan : Het worden echt lastige weken. Als het eenmaal december is zie je dat het einde in zicht is. Sandy : Het einde is nog niet in zicht voor mijn gevoel. Het geluid valt weg. Ik herstart de stream.
19.53 Gert Jan : Het miljoen ligt te ver weg. Niemand maakt zich er druk over. Er kunnen heel andere dingen gebeuren. In december wordt het overzichtelijk. Nu is het doorzetten, blik op oneindig en gaan. Ik zit hier nu hardstikke relaxed omdat ik me niet druk hoef te maken van zit er iemand op de pot. Ed : Ik ben het nu af en toe zat. Ik hou me veel te veel in hier. Iedereen denkt dat Frank een groffe gozer is. Als ik thuis ben, iedereen kan de tering krijgen. En als ik dan iets zeg wordt mijn mond gesnoerd. Gert Jan : We zitten in een riante positie om december te halen. En dan kunnen we het uitpraten. Ed : Als ik eenmaal een hekel aan iemand heb kan me dat niet schelen. Ik had het er met Frank over. Ik zei, met diegene valt niet te praten. Ik zat me gisterenavond zelfs af te vragen waarom ik in godsnaam die kale had genomineerd. Gert Jan : Zeg tegen haar, ik voel me af en toe gekleineerd, je hebt al twee stemmen en ik kan mijn nominatie veranderen. Ed : Ik ga vanzelf wel een keer met haar praten. Gert Jan : Hoe lang duurt het met het koken ? Sandy : Tien minuten. De borden zijn ook nog allemaal vies. Er staan twee pannen en een ketel op de oven.
19.59 Gert Jan : Misschien is het het beste dat je er met Kel over spreekt. Anders krijg je er misschien later gekloot mee.
21.00 Coos : Ook al rook ik niet, ik wil toch shag. Weet je waarom ? Koffiemelk is schaars. Ik wil het ruilen tegen koffiemelk. Ed : Helemaal niet. Hij vind dat shag alleen voor de rokers is. Coos : Ik vind koffie net zo lekker als jullie roken. Ik heb koffie alleen nog maar zwart gedronken en dat vind ik zo verschrikkelijk vies. Ed, Sandy en Kelly zeggen dat ze wel zonder roken kunnen. Ed heeft zo zijn twijfels m.b.t. Kelly.
(ik denk ook dat de mannen straks in de rij zullen staan)
Kelly zegt dat ze wil laten zien dat een transsexueel niet altijd gek hoeft te zijn.. of verkeerd. ( )
Even zien of Leo of Frank net zo enorm erotisch kunnen dansen als Gert Jan.
Leo staat innig te dansen met Danielle. De camera zoomt nu echt in op haar strakke gele broekje. Zal lang geleden zijn dat Leo geschuifeld heeft.
Het tweetal houdt elkaar nu wel heel close vast. Frank komt er dansend aan met wat drankjes in zijn hand. Priscella heeft een donkere outfit aangetrokken met een laag deco. Ze gaat er lekker bij zitten op de tweezitsbank en kijkt hoe Frankie begint te swingen.
Bij het hek staat Sandy heupwiegend mee te deinen.
Diane heeft een knalrood shirtje aangetrokken, ook laag uitgesneden.
"Wat zie je er wild uit Diane", merkt Coos meteen op.
Diane en Danielle beginnen nu lekker te dansen. Priscella staat op.... (ik wacht in spanning af)......
De vloer wordt even 'meubelvrij' gemaakt zodat er meer ruimte is om te dansen. Kelly en Sandy nemen plaats op de tribune.
Diane En Danielle staan nu rondjes te draaien. Priscella is even uit beeld verdwenen.
quote:Oja, dat zie ik nu ook op de 2 x 2 beeldjes. Sorry. Maar 'nog steeds' is niet waar, want heeft zeker een of twee uur geslapen.
Op dinsdag 06 november 2001 22:27 schreef kavu het volgende:
andries is nog steeds gitaar aan het spelen in de slaapkamer
Andries gaat naar de badkamer.... Frank schijnt iets te hebben gedaan om Andries terug te pakken vanwege het 'looser' incident. (pin me er niet op vast, want het was moeilijk te verstaan!)
Ik kreeg het niet helemaal mee, maar ik geloof dat Frank Andreis een kunstje heeft geflikt, om hem terug te pakken vanwege het 'Looser'-incident. Daan stelt voor dat Frank Andries' bed gaat verschonen. Maar Frank doet dat "mooi niet".
Pfff... ik heb lamme vingers nu dus kan ook wel even wat rust gebruiken. I'll be back when something is happening! Hope you enjoyed it.
In de slaapkamer is Kelly aan de klets met GJ.
"Ik lul nooit over iemand", zegt Kelly. "En als ze nu over mij lullen dan kun je lachen. Daar kan ik helemaaaal niet tegen en dan breekt de hel los. Ik ben een hele gekke vrouw en heel open, maar als er over me geouwehoerd wordt, wordt ik gek. Dat hebben ze vroeger genoeg gedaan, dat pik ik gewoon niet meer!"
In de tuin hebben ze het wat over nomineren en dat Ed nog met Kelly wil gaan praten over het voorval.
"Ik weet ook wel dat ik sommige dingen er zo uitflap", zegt Kelly in de slaapkamer. "Ik vind het zo schijnheilig als Ed nu opeens kwaad blijkt te zijn en er met anderen over lult. Dan breekt de hel los hier!"
"Wat Ed heeft gezegd is niet achter je rug om", probeert GJ te sussen. "Hij is nu gewoon over andere dingen aan het praten... echt!"
In de tuin gaat het gesprek verder. Ed vertelt dat Kelly naar hem toe kwam een week geleden in de badkamer.
Kelly zei tegen hem: "Ed wil je mij alsjeblieft niet nomineren.. dat zou ik zo lullig vinden".
"Meen je dan nou?", zegt Pascal verbaasd.
"Zij heeft altijd gelijk", gaat Ed verder. "Ik heb de pest aan zulke personen. Het liefst negeer ik zo iemand tot aan het einde. Daar heb ik geen moeite mee!"
"Ik zeg altijd alles meteen als ik ergens mee zit", zegt Kelly in de slaapkamer. "En ik heb nu een kut week achter de rug. Hij moet nu niet over mij lullen. Het is nu te laat. Hij heeft het tegen jullie verteld. Hij moet het tegen mij zeggen, niet tegen jullie."
"Jij hebt toch ook wel eens iets tegen iemand gezegd"?, reageert GJ.
"Maar dan ga je niet eerst alle anderen af", zegt Kelly. "Ik dacht dat hij leuk was enzo, maar je moet over mij geen dingen gaan vertellen. Ik vind dit niet tof. Ik ben temperamentvol. Zo ben ik gewoon!"
In de tuin praten ze rustig verder over Kelly....
Kelly over Ed: "Dat overdreven aandachtvragerige gedoe, bah!"
Daar houdt ze helemaal niet van, zegt ze.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-11-2001 23:55]
quote:grappig zo sprak ed,coos en pascal over kelly
Op dinsdag 06 november 2001 23:51 schreef Prediker het volgende:
Kelly over Ed: "Dat overdreven aandachtvragerige gedoe, bah!"
23.31 Bij de oven. Ed tegen Coos en Pascal over Kelly : Dat geile gegluur de hele tijd in de spiegel. Daar word ik doodziek van, van dat soort types. Ik kan er wel taal uit gaan gooien hoe ik er precies over denk. Coos : Dat moet je met haar doen. Ed : Dat gebeurt ook wel, op mijn manier. Als ze nog steeds een kerel was geweest had ik haar al lang een beuk verkocht. Aan de overkant zijn er ook twee. Pascal snapt het niet. Ed : Danielle en Diane, die doen dat toch ook de hele tijd. Pascal : Ik denk dat mensen ook wel raar kijken hoe Coos en ik met elkaar omgaan. Maar wij liggen niet in elkaars armen van hihihihihihi. Ed vertelt dat Kelly Gert Jan gisternacht duidelijk maakte dat hij haar niet mocht onderbreken. Pascal zegt dat hij ook problemen heeft met Kelly. Pascal : Ik zou Coos niet nomineren, dat heb jij waarschijnlijk met Sandy en Gert. Ed : Ik kan iedereen nomineren. Als ik deze week de pest erin krijg kan ik haar nomineren in plaats van die kale. Pascal : Ik vind Coos een topper. Ik dacht dat jij dat had met Sandy en Gert. Ed : Ik wacht het juiste moment wel af en dan vertel ik waar het op staat. Als ik zo ga beginnen slaat het nergens op. Pascal : Het is kut als je een klotegevoel bij iemand hebt. Je moet je er niet gek door laten maken.
23.39 Ed : Gisteren zei ze dat één of andere gozer BB heeft bedacht, ik zei John de Mol. Ze zei (met een kinderlijk stemmetje), Ed het is zo simpel, hij heb het bedacht. Pascal : Je hoeft maar één ding te zeggen, Noordzee, dan weet je toch genoeg. Ed : Er valt toch niet mee te praten. Vorige week zei ze, Ed, wil je me alsjeblieft niet nomineren, dat vind ik zo lullig. Pascal : Echt ? Coos, vraag jij het ook even aan haar ? Coos : Ik vraag niks. Ed : En wat hebben we een mensenkennis. Ze weet het altijd beter. Ze heeft altijd gelijk. Daar word ik gek van. Daarom valt er niet met zulke mensen te praten. Pascal : Vind je haar een steunpilaar in het team ? Ed : Nee. Ze presteert niets bij een battle en als Gert iets niet weet heeft ze commentaar. Wij mogen niet bij haar onder de douche en zelf loopt ze naar binnen als wij met drie man onder de douche staan. Pascal : Ik heb gewoon niks met haar. Het meest schrijnende vind ik, ze riep vanuit haar bed, Sandy wil je wat voor me doen, de jongens hebben de deur open laten staan, wil je de deur dicht doen.
23.46 Pascal : Volgens mij zat ze te vissen vanavond. Ze zei, ik word vast genomineerd. Ze wilde horen dat dat niet zo was. Coos : Ik denk dat ze voorlopig niet weg gaat. Coos : Ik heb geen peptalk nodig, anderen wel. Dat vind ik niet eerlijk. Lekkere battle is dat. Gisteravond de hele avond huilen. Pascal : Vanavond kreeg ze geen aandacht, dan gaat ze chagrijnen. Ed : Als jij vijfduizend keer per dag in de kutspiegel kijkt dan spoor je volgens mij niet. Doodziek word je van dat soort types. En nog een grote bek hebben ook van hier tot Tokyo. Ik kan zowiezo niet tegen dat mieterige gedoe. Ik snap er zowiezo niks van, ik zal wel ouderwets zijn. Pascal : Ik denk dat wij dat niet kunnen begrijpen.
23.50 Ed : Ik vond kabouter Plop niks. Gert Jan vindt Macy Gray niks. Dat mag niet van Sandy en Kelly. Gert gaat haar gelijk geven, dan denk ik doe je bek open. Pascal : Wij houden wijselijk onze mond. Pascal : Donderdag ben jij of ik weer de zeikstraal. Ed : Ik zie het allemaal wel. Ed tegen Coos : Ik denk dat jij een grotere kans maakt als Siep (= Priscella, om te blijven).
met een dronken Frenk die blijkbaar verschillende peptalks gehad heeft vandaag.
En hier weer verder:
Streamverslagen woensdag 7 november 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |