abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2001 @ 00:05:25 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2097329
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen maandag 5 november 2001.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2097347
Leo zit trouwens ook bij het gesprek van Precilla en Frank in de slaapkamer, alleen zegt ie bijna nix.
  dinsdag 6 november 2001 @ 00:11:56 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097387
Jammer dat dat leuke nieuwtje over GJ nu weer op de vorige pagina is verdwenen....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2097397
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 00:11 schreef APK het volgende:
Jammer dat dat leuke nieuwtje over GJ nu weer op de vorige pagina is verdwenen....
quote: cut and paste.
  dinsdag 6 november 2001 @ 00:20:21 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097438
Pris en Frank gaan gewoon verder, nu over Andries.

Pris: Hij probeert met meerdere mensen een zogenaamd goed gesprek te voeren, effe socializen, networken. Allemaal nep, het ene oor in het andere oor uit. Een uurtje voor Gert, een uurtje voor Daan, een uurtje voor Sandy, nee Sandy is moeilijk, die geef ik twee of drie uurtjes.

(In rijk zijn ze al een half uur Aldrico aan het imiteren, veel geschreeuw, duidelijk te horen in de slaapkamer van arm.)

dinsdag 6 november 2001 @ 00:21:23 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097445
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 00:13 schreef karn het volgende:

[..]

quote: cut and paste.

quote: Of even op de link bovenaan in dit topic klikken
  dinsdag 6 november 2001 @ 00:28:44 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097501
Nu over iemand die in Spanje met een bewaker had staan zoenen. (Audrey?)
Frank: Nou dat mag toch wel, niet dan?
Pris: Nee, dat kan je niet maken, die zijn er voor de veiligheid....

(De pauzes tussen de gesprekken worden nu langer.)

Frank: Nou wordt Ed effe gepakt. (in rijk.)
Pris: Nee, dat doen ze niet.
Frank: Die houdt zich altijd afzijdig, slim hoor.
Frank: Oh was ik maar thuis....
Frank: Nu gaat het over dat schilderij en Tanja, wie had dat gedaan?
Pris: Zij zelf waarschijnlijk, dat dacht Ed ook, wacht effe, nu wil ik even luisteren.
Pris: Toen was het al zo, in Spanje, dat Coos en Pascal al dachten dat de groep hun niet mocht.

(Ik switch maar even naar rijk, lijkt me leuker.)

dinsdag 6 november 2001 @ 00:47:37 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097630
Kelly is in de badkamer en hoort een camera draaien.
"Goh, ik dacht dat we in de badkamer niet gefilmd zouden worden", zegt ze serieus.

Opnieuw wordt duidelijk dat de bewoners geen idee hebben dat ze al vele keren zonder kleertjes in de huiskamer zijn gekomen van vele kijkmonitor kindjes.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2097651
Het geluid van breedbandstream 1 en het beeld van narrowbandstream 1.

0.00 Diane : Gaan we naar bed Coos ? Pascal : Zo, uurtje. Ed : Het was wel lachen, de security had de deur open staan en iedereen zat naar Big Brother te kijken (in Spanje). Hè Sandy, iedereen kwam naar beneden lopen. Vervolgens vertellen Andries, Diane en Kelly verhalen over Aldrico.

0.16 Andries : Wij kennen Ellen niet, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Coos : Ik heb ruzie met haar gehad. Ik heb gemist waar de ruzie over ging omdat het geluid wegviel (narrowbandstream 1 loopt zo'n halve minuut voor op breedbandstream 1 dus daar had ik niks aan). Vervolgens worden incidenten besproken die in Spanje zijn voorgevallen. Ik kan het niet goed volgen.

Narrowbandstream 1.

0.27 Coos : De roddel deed in de groep, toen al, dat Pascal en Coos vervelend waren. Wij vroegen aan iedere persoon, vind jij dat ook. De conclusie was dat de roddel nergens op gebaseerd was. Dat was op een donderdag. Dan komt er een nieuw team bewakers. Eén ervan was nog geen minuut binnen en die ging ruzie maken met mij. Dat vind ik wel leuk dus ik ging er op in. Het werd een beetje agressief. Ik dacht ik ken hem ergens van. Ik kende hem van tv van een freefight gevecht. De dag erna was opeens die band weg (die ze van de gesprekken hebben gemaaakt). Ed : Ik heb hem 's nachts nog zitten kijken. Coos : Het was ons filmpje, het was hardstikke leuk. We dreven ook de spot met onszelf. Ik verdacht Ed. Het grootste deel van de groep dacht dat ik het had gedaan. Sandy : Ik dacht jullie samen. Coos : Toen ging het balletje rollen, diezelfde bewaker deed wat met internet, hij had een modellenbureau. Hij zei, iedereen schrijft op een papiertje waar het is, dan zeg ik niet wie het heeft geschreven. De uitkomst was, de tape is weg. Erna zouden we het er niet meer over hebben. We gingen er toch over door. Hij werd een beetje link. Pascal : Priscella had een tekening op het papiertje gemaakt en hij had geen tekening gezien. Coos : Wij dachten, Priscella moet het gedaan hebben. We kwamen bij elkaar met de groep behalve Priscella. Het leuke was, Priscella hoorde alles. Sandy zegt iets dat ik niet versta. Coos : Wij zeiden, heb jij het gedaan, je wordt nu wel heel zenuwachtig. Ze was heel boos, eigenlijk wel terecht. Er is nog iets gebeurd, dat mogen we niet vertellen. Iemand : Wat met Ellen gebeurd is ? Coos : Er zijn meer dingen gebeurd. Ik mag er niks over zeggen. Die gozer heeft het gewoon gedaan. Die heeft het bandje er 's nacht vanaf gehaald. D.m.v. die briefjes probeerde hij duidelijk te maken, hou er maar over op want die band is weg. Danielle zegt iets dat niet te verstaan is. Coos : Rare gozer was dat hè. Een angstaanjagend figuur. Helemaal kaal hoofd. Ruzie maken direct. Hij zei, ik weet jullie profiel. Nadien was het een wereldgozer. Hij kon hele leuke verhalen vertellen. Hij is wel eerder weggegaan.

0.37 Coos : Toch is het zonde dat Ellen hier niet in het huis is geweest. Andries : Zou ze op de reunie komen ? Pascal : Ik denk het niet. Coos : Ik denk het ook niet. Pascal : Het contract is ontbonden. We moesten bij elkaar komen. Er werd een brief voorgelezen van Boudewijn en Hummie. Ze moest opstappen en kreeg haar startgeld niet. Sandy : Ik vind het sneu voor haar. Pascal zegt dat het na negen dagen was.

0.41 Pascal : Op zich is het niet zo schokkend wat we te vertellen hebben maar voor Ellen is het beter als we onze mond er over houden.

0.50 Inmiddels staat de stream op de fontein.

dinsdag 6 november 2001 @ 00:52:11 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097660
Coos zijn moedervlek is gaan bloeden. Diane maakt zich even zorgen, maar aan de reactie van Coos te merken is dat niet nodig. De meiden gaan naar bed en Coos loopt de badkamer in om zijn tanden verder te poetsen.

(er gebeurt niets om over naar huis te schrijven/een verslag te schrijven.)

WILLEN ALLE BEWONERS.....

(damn... GJ kijkt even angstig)

hun batterijen wisselen...

pi_2097668
Gert Jan ligt al in bed met een boekje en Sandy is momenteel bezig om naar bed te gaan. Via 3 streams kunnen we dit zien! Het licht bij de fontijn is ook erg mooi.
pi_2097694
Ze (Coos en Pascal) liggen in het houthak en Kelly komt gillend de slaapkamer binnen om te vertellen dat ze de deur van dit houthak op slot heeft gedaan!!!!!!!! Top!
Heel rijk vind dat leuk, GJ geeft aan dat het goed is voor zijn nachtrust! Hij vind het een mooie truc!

In het houthok liggen ze met z'n vijfen. Coos, Pascal, Diane, Danielle en Andries!

pi_2097744
Leo en Frank zijn weer uit bed. Weet niet wat ze van plan zijn.
pi_2097780
Frank gaat toch even kijken in het houthok, maar is al snel weer weg.

Ook GJ is nu uit bed. Kelly en Sandy liggen nu wel in bed.

Nu staat Frank toch weer bij het houthok en maakt nog een paar opmerkingen tegen de mensen daar.

dinsdag 6 november 2001 @ 01:11:55 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097790
Frank heeft geloof ik net ook de andere kant van het houthok op slot gedaan.
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:14:54 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097805
En jawel .. het is gebeurd... Nu hebben we een geweldig shot van de tuin op stream 1. Gelukkig hebben we op stream 2 een geweldig shot van de tuin, dus dat scheelt.
pi_2097825
Nadat Frank een emmer/blik voor de deur van het houthok heeft geplaatst, kijkt hij nog even bij de oven, en gaat daarna naar bed toe vertellen aan Precilla dat het daar zo ontzettend koud is.

GJ klaagt nu over het gedrag van Pascal tegen de anderen in de slaapkamer.

dinsdag 6 november 2001 @ 01:25:45 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097859
Gert Jan legt nu aan de anderen het gevolg uit van Priscella's move naar de andere kant.
Meteen genomineerd....

Als Coos de volgende nominatie overleeft, en de volgende weer (pauze) dan moet Sandy beslissen wie er naar de andere kant moet.
Coos zal Pascal niet sturen, Pascal zal Coos niet sturen....

Sandy zegt nu dat ze er niet over denkt om haar captains titel op te geven.

GJ: Geweldig meid! Maar je moet wel bedenken dat....

Kelly: Ik wil hier helemaal niks mee te maken hebben. We hebben al genoeg ruzie hier gehad, nou je mond houden Gert!

GJ: OK, daar heb je gelijk in, maar....

Kelly: Nee Gert! Ik wil hier niet over praten.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 06-11-2001 01:40]

pi_2097874
De vier in rijk bespreken nu dat Sandy Captain moet blijven omdat hun team met z'n vieren dan in tact blijft. En Coos en Pascal hebben zo geen macht.
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:31:19 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097882
GJ en kornuiten zitten nu een beetje een vals spelletje te spelen. Ze willen allemaal zorgen dat ze een nominatie ontwijken, terwijl ze toch weten dat nominaties niets uitmaakt (zie BB1 !!). Als je wilt winnen, moet een nominatie niets uitmaken.
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:37:00 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097900
Kelly denkt dat de mensen in het huis alleen maar goed over haar praten. GJ vult aan dat de mensen buiten het huis ook goed over haar denken, omdat ze er anders al was uitgestemd.
(Getuigd ook van een goed inschattingsvermogen!)

Kelly zegt dat ze de mensen vertrouwt en dat ze er de pest aan heeft om over mensen te praten die er niet bij zijn.
Wat haar betreft is de vergadering nu gesloten. Ze wil er niet verder over praten!

dinsdag 6 november 2001 @ 01:38:56 #22
6941 APK
Factual, I think.
pi_2097907
Het blijkt nu dat Kelly bang is dat Pascal en Coos meeluisteren, ze blijft vragen of de deur gechecked kan worden.

GJ legt nu weer uit dat er een van hun naar de andere kant zou kunnen gaan en dat Sandy dan moet kiezen.

GJ: Als P of C captain is, zullen zij kiezen.
Kelly: Dat gebeurt dus niet.
GJ: Precies, daarom moeten wij er voor zorgen dat Sandy captain blijft.
Kelly: Wie het laatst lacht, lacht het best.

GJ: Wij zorgen er voor dat we niet naar de overkant gaan, want dan is het exit.

GJ: Legt nu uit dat hij het lullig vindt voor Pascal.
Kelly: Ik spreek nu voor ons allen, wij moeten onszelf ook beschermen in dit huis, wij doen dit op de juiste manier, door net zo leuk als zij te zijn, maar we vergeten niet meer.... Wat zij hebben gedaan vergeten we niet meer, ik heb het een hele week kut gehad, ik schijt gewoon in mijn broek van ze.
GJ: Ik wordt er neurotisch van. Ik voel me altijd opgejaagd.

Ed: Als ze hun naam maar horen dan komen ze naar je toe.

Kel: Ik lul nooit graag over mensen, daar hou ik niet van maar, als iemand zegt 'Kelly' dan denk ik dat mensen denken 'die is tof'. Mensen die anders denken hebben een kwaad geweten.

GJ: Niet alleen de mensen in dit huis, maar ook mensen buiten dit huis.

Ed: Je weet gewoon dat sommige mensen niet positief over je praten. Als GJ 'Kelly' zegt weet je dat het OK is. Maar met sommige weet ik het niet.

GJ: Daarom ben ik ook zo glashard op mijn bek gegaan.

Kelly: Ik vind het goed, de vergadering is wat mij betreft gesloten, we weten nu hoe het zit en ik ben blij dat we dit besproken hebben, ik weet zeker dat zij dit ook besproken hebben. Ik vind dat het angstaanjagend hard waait buiten, het waait echt als een gek....

Kel: Ik vind Pascal ook zo achterdochtig, alsof ie het voelt......

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 06-11-2001 01:42]

dinsdag 6 november 2001 @ 01:39:42 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097911
Kelly vindt dat het buiten lijkt op zo'n horrorfilm. Het is volgen shaar net een scene uit scream 2 met zo'n rijk wijf (zijn haar woorden).
"Het is net alsof die hangmat geduwd wordt door een geest", zegt ze.
Dan stopt ze even....
"Pascal is ook zo achterdochtig", gaat ze verder (ze wilde net nog stoppen met lullen over anderen). "Hij zoekt overal wat achter... oh bah!!"
pi_2097949
In de slaapkamer van rijk wordt nog even doorgeroddeld over Pascal onder het genot van chips en chocolade.
pi_2098000
Kelly vertelt dat ze een keer een barbiepop heeft gestolen.
pi_2098007
Breedbandstream 2.

1.13 Frank in de slaapkamer tegen Priscella over het houthok : Het is net een kinderhuis. Heel de deur hebben ze afgetaped. Ik deed de deur open. Diane lag tegen de deur. En koud jongen. Het geluid valt weg. Vervolgens staat de stream op de fontein.

Narrowbandstream 4

1.16 Gert Jan : Ik begrijp best dat Pascal zich in de steek gelaten voelt. Hij zei, ik heb Ed niet op een leugen kunnen betrappen. Dan denk ik, zit je nou alleen maar naar me te luisteren om me op een onwaarheid te betrappen. Ed vraagt Gert Jan naar de vragen die bij de battle werden gesteld. Gert Jan : Priscella is naar de overkant gegaan. Zij kreeg vervolgens de stemmen. Stel dat er twee man aan de arme kant weggaan. Dan heb ik liever dat jij (Sandy) beslist wie er naar de overkant gaat dan Pascal of Coos. Wat er naar de overkant gaat is voer voor de vissen. Dus San, jij moet captain blijven, je krijgt van mij alle support. Als je niet meer wil. Sandy : Ik ben net op dreef. Ik wil nou wel even captain blijven. Gert Jan : Goed zo. Dan zal ik het er niet meer over hebben. Kelly : Ik wil niet meegetrokken worden in de dingen die jij zegt. Gert Jan : Ik wil niet op het moment dat ik wat zeg moeten kijken wie er is. Kelly : Ik wil het niet horen anders ga ik naar huis. Sandy : Natuurlijk komen er klote momenten aan. Dat hoort er bij. Gert Jan : Ik denk dat de komende weken zwaar gaan worden. Ed : Het is zo zwaar als je het zelf maakt. Kelly : Over hoeveel weken is er sprake van dat er iemand naar de andere kant moet ? Ed rekent voor dat het volgende week donderdag al kan gebeuren. Kelly : Wat gebeurde in bad vanavond ? Gert Jan : Coos wint van Pris en Leo. Sandy moet dan kiezen wie er naar de overkant gaat. Als Pascal en Coos geen captain zijn kunnen zij er niet voor kiezen. We moeten zorgen dat Sandy captain blijft. Kelly : Weet je wat ik zei, wie het laatst lacht, lacht het best. Gert Jan : Wij zorgen ervoor dat je niet naar de overkant gaat. Want dan krijg je alle stemmen. Ik hoorde van de overkant, ik zal geen namen noemen, ik weet niet hoe hij het wist maar als iemand anders captain is. Kelly onderbreekt : Je noemt geen namen. Vertrouw je me niet of zo ? Gert Jan : Jawel. Gert Jan maakt zijn verhaal niet af. Gert Jan : Ik vind het lullig voor Pascal. Het is nu duidelijk. Voor sommige partijen is het een hard gelag. Kelly : Ik vind ze helemaal niet onaardig nu. Wij moeten ons beschermen voor onszelf. We moeten net zo leuk doen als hun. We vergeten niet meer wat ze gedaan hebben. Ik heb het een hele week kut gehad. Ik wil het zo houden. Ik ben bang. Ik schijt in mijn broek. Gert Jan : Ik ook. Ik word een beetje neurotisch. Sandy : Je moet op alles letten. Gert Jan : Ik voel me opgejaagd. Sandy : Deze week heb ik geen last, vorige week wel. Gert Jan : Sandy, ze gooien steeds wat rottige dingen naar me toe. Ed : Mensen kunnen hun naam niet horen of ze denken dat er over ze gepraat wordt. Aan de andere kant is dat ook veel. Kelly : Ik lul niet graag over mensen. Tegen Gert Jan : Even je bek houden. Je lult er steeds tussendoor. Kelly : Heel veel mensen in het huis, als ze het over me hebben bedoelen ze het goed. Ed : Ik ben het niet voor alle mensen met je eens. Bij sommige mensen weet je niet of het positief is. Kelly : Dat heb ik niet, nou bij sommige mensen wel. Ik heb dat gewoon niet zo bij mensen. Gert Jan : Daarom ben ik ook zo op mijn bek gegaan. Kelly : De vergadering is wat mij betreft nu gesloten. Niet meer ouwehoeren, we weten nu hoe het zit. Ik vind het fijn dat we dit besproken hebben, zij zullen het ook met zijn tweetjes bespreken.

1.38 Kelly : Ik vind Pascal ook zo achterdochtig. Gert Jan : Nee, ik snap alleen zijn vragen niet. Ik kan je niet op een leugen betrappen en zo. Een hele bijdehante gozer en hij is zo gek als een deur, maar sommige dingen snap ik niet van hem. Kelly : Ik ben nog steeds gespannen van vorige week. Gert Jan : Oppassen dat het niet je kop gaat kosten hoor Kel. Ed : Je moet het uitpraten omdat je niet weg kunt lopen. De volgende ochtend zie je die rotkoppen weer. Sandy : Toen ik ging huilen ging hij (Pascal) pas met je (Kelly) praten. Maar ik was wel blij dat hij met je ging praten. Gert Jan : Ze geven mensen een aantal douwen, van blijf maar bij ons want dan zijn we aardig voor je. Maar dat is niet gelukt. Gert Jan zegt dat Coos en Pascal vrijwel altijd samen een discussie voeren. Kelly : Zullen we erover ophouden ? Want bij mij komen die rotgevoelens weer naar boven. Pascal kwam vanavond naar de slaapkamer van kom je mee in bad. Hij zal het wel goed bedoelen maar het is zo doorzichtig. Het geeft me een kutgevoel. Gert Jan : Pascal zei jullie reanimeren Coos maar ik ga nu normaal met Coos om. Kelly snapt het reanimeren niet. Gert Jan legt het uit. Sandy : Wat willen ze nou in godsnaam ? Kelly : Ze hebben je afgemaakt. In het openbaar vernederd.

1.49 Gert Jan : In de eerste weken, als iemand zich rot voelde gingen we spelletjes doen of zingen. Dat doen we niet meer.

1.55 Kelly : Ik voel al gelijk of mensen niet te vertrouwen zijn. Ik heb heel veel mensenkennis. Even later : Ik heb een collega, eerst was het een topper. Nu is het een roddelwijf.

[edit : gelach moest gelag zijn]

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 06-11-2001 04:14]

pi_2098037
Kelly voornamelijk aan het woord in de slaapkamer van rijk en gert ook af en toe. Sandy en Ed luisteren min of meer.

De vijf zitten nog steeds in het houthok. (nb: het is 2:12 uur en errug koud buiten)

pi_2098042
Er loopt iemand in de tuin van arm (waarschijnlijk ging iemand van het houthok naar het toilet, ik zit met mijn neus op het beeldscherm gedrukt, maar meer kan ik niet zien)
  dinsdag 6 november 2001 @ 02:14:40 #29
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2098048
Op de streams gaat het weer over het leven van Kelly... Hoe zij vroeger was enzo. Kelly geniet van het onderwerp en vertelt vol overgave haar verhaal voor de 1000ste keer. De mannen luisteren schijnbaar.
"Snap je wat ik bedoel?", vraagt ze een paar keer.
Echt antwoord krijgt ze niet trouwens. Wel vertelt ze stug door!
pi_2098058
Kelly doet er ook nog even een langdurige ODE aan haar ouders bij! Gert Jan is de enige die af en toe tussendoor nog eens mmmm zegt.
  dinsdag 6 november 2001 @ 02:46:22 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2098152
Kelly is klaar met haar verhaal.
"Geweldig verhaal Kelly", zegt Gert Jan bijna opgelucht.
Dan begint Ed een verhaal te vertellen.
Vervolgens is Sandy aan de beurt, met een verhaal over hoe Kim haar versiert heeft. Ze zegt dat ze door een jongen gewaarschuwd werd dat die Kim op vrouwen valt en dat ze moet uitkijken.
"Erg is dat hè", reageert Kelly.
Kelly valt haar in de rede en zegt dat GJ zijn bek moet houden. Het schijnt dat hij iets tussendoor zei en daar ergert Kelly zich aan. Ze vindt het super irritant.
"Ik zal er meer op letten", zegt GJ om de rust te bewaren.
Sandy vertelt verder hoe moeilijk het is geweest om er achter te komen dat ze lesbisch is. Als vergelijking noemt ze donkere mensen... die hebben het ook moeilijk gehad.
GJ probeert uit te leggen waarom hij iets tussen door zei, maar Kelly wil van niets horen en legt hem het zwijgen op.
"Okee", zegt GJ als een schooljochie... Hij probeert het nog uit te leggen, maar krijgt opnieuw de kans niet echt.
"Soms praten wij en dan vertel jij dingen die wij eigenlijk willen vertellen", legt Kelly uit.
"Dat is waar", zecht GJ.
"De mensen moeten kijken naar hoe je bent als persoon", zegt Sandy. "Niet naar je huidskleur of wat dan ook. Daarom noemde ik dat als voorbeeld."
"Kelly kan anderhalf uur achter elkaar praten", zegt Ed opeens. "En soms wil ik ook wel eens ergens op inhaken".
"Dan wacht je maar effen", zegt Kelly. "Dan heb je maar respect voor iemand. Tegen GJ zegt ze weer dat het gewoon super irritant is als hij haar in de rede valt!
  dinsdag 6 november 2001 @ 02:51:09 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2098162
Ed legt het 'misverstand' weer iets beter uit dan GJ op dit ogenblik. Hij zegt dat Kelly niet kan verwachten dat ze uren een monoloog kan houden zonder een weerwoord te krijgen. Volgens hem is een gesprek iets tussen 2 personen, wat dus ook inhoud dat er reacties zullen komen.
  dinsdag 6 november 2001 @ 02:54:26 #33
6941 APK
Factual, I think.
pi_2098174
Sandy vertelt ook het verhaal dat ze al een paar keer verteld heeft.
GJ wil ook iets zeggen.
Kel: Gert, Hou je mond, je doet dit altijd, als iemand een verhaal wil vertellen! Nee, hou je mond! Nee, nee, nee!

GJ: Ok, zal ik aan denken

(Kelly heeft dit al een aantal keren eerder gedaan deze avond. Zij lijkt zich sterk te voelen.)

Ed: Twee mensen praten.. (Hij probeert GJ te verdedigen.)...
Kel: Nee Ed, als iemand iets probeert te vertellen is het irritant als Gert er tussen komt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

GJ probeert zich nu te verdedigen. Lukt niet.

Kelly: Ik heb het idee met Gert, en dat is niet negatief, dat hij dingen aan voelt komen, dat gevoel krijg ik, hij is niet mijn vader, ik wil mijn eigen dingen vertellen.
Als hij in mij geinteresseerd is moet hij mij uit laten spreken.

Ed probeert uit te leggen dat Gert alleen maar probeert in te haken, dat hij na twee uur ook wel eens iets mag zeggen.
Kelly: Ja. maar als dat na twee minuten gebeurd.
(Algehele hilariteit nav Kelly's lange monologen.)

Sandy heeft ook problemen met GJ's interupties, ze heeft het gevoel dat ze sneller moet praten omdat ze bang is dat GJ kan gaan interumperen.

(De stemming is vriendelijk maar het lijkt dat er ook een team GJ-Ed en een team Kelly-Sandy bestaat.)

pi_2098201
2.25 Met name Kelly is aan het woord. Gert Jan komt van het toilet : Ik kan echt letterlijk horen op de wc wat jij zegt.

2.40 Kelly beklaagt zich weer over het feit dat Gert Jan haar regelmatig zou onderbreken. Ze wordt er schijtziek van etc. Kelly : Jij snapt het wel het Ed ? Ed : Nee. Gert Jan : Je valt in herhaling. Kelly : Soms vertel jij dingen die wij eigenlijk willen vertellen. Ed : Kelly kan twee uur achter elkaar praten. Als je dat vijf minuten onderbreekt kan Kel verder gaan. Als Gert twee uur zijn mond houdt omdat hij je niet wil onderbreken denk je dat hij ongeinteresseerd is. Gert Jan : Als ik je onderbreek kom ik dan met een verhaal van een uur ? Kelly : Nee. Maar je vertelt wat wij willen vertellen. Je maakt het verhaal af. Ik wil niet worden gestopt. Gert Jan : Jij praat nu voor Sandy. Kelly : Ga je mij nu pakken op was ik zeg ? Dat vind ik niet tof. Sandy zegt dat ze de draad van haar verhaal kwijt raakt als ze onderbroken wordt. Ed : Als ik met Kelly aan het praten ben. Kelly onderbreekt hem : Mag ik het even uitleggen ? Weer vertelt ze dat ze zelf haar verhaal wil vertellen en dat Gert Jan het niet af moet maken. Gert Jan : Kel, ik zie het anders. Ik luister naar je. Het feit dat ik je verhaal af kan maken betekent dat ik geinteresseerd ben. Ed : Snap je mijn verhaal ook ? Kelly : Tuurlijk, maar als het om de vijf minuten gebeurt is het knap irritant. Gert Jan : Misschien is dat ook een trucje dat ik geleerd heb.

2.50 Sandy tegen Gert Jan : Je wilt soms te snel uitleg geven dat je het snapt. Ik krijg de neiging sneller te gaan praten (om dat te voorkomen). Gert Jan : In de eerste week krijg ik te horen dat ik luister en observeer. Ik word hier inderdaad gek. Sandy en Kelly zitten overigens ijs en dergelijke te eten. Ed : Misschien ligt het ook aan de simpelheid van jullie verhaal. Sandy : Doe niet zo bijdehand. Ik moet er even over nadenken.

pi_2098221
De dappere houthokslapers staken hun plannen, althans Coos in ieder geval. Hij zegt dat het niet koud is, warm zelfs, maar dat hij terugverlangt naar zijn bed. Volgens mij zijn ook de andere drie on their way back, maar dat is nog niet echt goed te zien. De Rijken in de slaapkamer hebben het over oude goede muziek.
pi_2098227
Er is brand in de tuin van arm
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2098229
Er staat iets in de fik in de tuin van arm..
pi_2098230
BB heeft de arme kant gewaarschuwd het wasgoed stond in de brand .
Daan heeft het geblust .
BB riep in de arme slaap kamer beste bewoners er staat iets in de brand .
  dinsdag 6 november 2001 @ 03:32:16 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_2098231
Coos is terug in de slaapkamer van rijk.
(Op welke stream staat iets in brand )
pi_2098232
Op de 2 lo (en op 1 lo) stream das de postzegel stream met 4 kameras tegelijk

Volgens Frenk was het zijn handoek en een onderbroekje van daan .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 06-11-2001 03:38]

pi_2098235
3.30 Kelly : Wie liggen er nou nog in het hok Coos ? Coos : Diane, Andries en Pascal. Kelly : Zijn ze nog wakker ? Coos : Ja. N.a.v. een vraag van Ed zegt Coos dat ze vanuit arm met een bezem de deur naar rijk open gemaakt hebben. Kelly : Van bil gaan in dat hok, zou dat mogen ? Ed : Ja.
  dinsdag 6 november 2001 @ 03:36:12 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_2098236
Ah, ok, ik zag nu Frank en Danielle wakker op Low1.
(High1 doet het niet bij mij en stond af....)
pi_2098547
Hier nog even een streamshot van het brandje bij arm. Met dank aan mediawatchers.nl

pi_2098613
09.46 uur: iedereen slaapt nog
pi_2098943
In rijk zijn Kelly, GJ en Sandy uit bed, ze hebben het over de bestellingen...

Coos is nu ook opgestaan. GJ is richting verwenkamer gegaan in zijn badjas dus die zal wel onder de zonnebank liggen.

In arm slaapt iedereen nog, ik ga ook even wat anders doen (GJ's voorbeeld volgen).

[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 06-11-2001 10:47]

pi_2099137
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 09:28 schreef femalehunter het volgende:
Hier nog even een streamshot van het brandje bij arm. Met dank aan mediawatchers.nl

[afbeelding]

dit plaatje staat nu ook op http://www.big-brother.nl/
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 6 november 2001 @ 11:56:36 #47
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2099363
Frank en Coos zijn wakker. Frank vraagt meteen weer om het telefoonnummer, voor het geval Coos donderdag weg moet.
Door het hek heen schrijft Frank zijn telefoonnummers op een papiertje die Coos vasthoudt.
Nog geen 5 seconden later klinkt het:

Wil Coos naar de dagboekkamer komen.

Coos gaat er heen, komt 10 seconden later weer naar buiten en moet het papiertje inleveren. Een minuutje later gaat Frank naar de dagboekkamer. Een tijdje later komt ook hij terug met de mededeling dat er op geen enkele manier gecommuniceerd mag worden via papier. Wel krijgt Coos het papiertje terug met de telefoonnummers ( ) .
Dan wordt ook Coos nog een keer naar de dagboekkamer geroepen. Ook hij heeft waarschijnlijk hetzelfde verhaal even te horen gekregen.
Frank vertelt dat hij de jongen van BB kent... en dat het daarom misschien wel met een sisser zal zijn afgelopen.

dinsdag 6 november 2001 @ 12:13:00 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2099484
"Ik hoop dat we vandaag weer een battletje krijgen", zegt Frank tegen Danielle en Coos.
"Ik ook", zucht Daan.
"En dan wel goed spellen hè", wrijft Frank het nog even in. "Geen Nina, maar Nena!"
"Is goed, Oliver Twist", reageert Danielle meteen.
"Ja, je moet bij mij niet aankomenmet literatuur", verdedigt Frank.
"En bij mij niet met muziek", vult Danielle aan.
"Ah, je bent gewoon een kutcaptaintje", gaat Frank verder op serieuze toon. "Jij weet gewoon niks. Een captain van niks. Wordt tijd dat we een andere krijgen".
"Dan doe jij toch een uitdaging", raadt Coos hem aan.
"Ik niet", antwoordt Frank. "Waar is trouwens de melk?"
"Geen idee schat", zegt Danielle.
"Zie je wel", reageert Frank meteen. "Je weet gewoon niks. Wat ben je nou voor captain man!"
Danielle lacht maar wat en gaat er wijselijk niet meer op in. Frank kan een glimlach ook moeilijk onderdrukken!
pi_2099597
Frank: wij kunnen tenminste zeggen dat wij echt in het BBhuis hebben gezeten! (dit nav de vele dagen in arm).

Het gaat nu over de prijzen van schoenen, kelly's slippers kostten HFL 179,-- want ze zijn van Dolce & Gabbana...

Andy slaapt nog (dit zijn Andries en Diana, grapje van Frank).

Pascal ligt ook nog in zijn bedje.

pi_2099678
Het gaat nu over auto's, dat het statussymbolen zijn. Frank: ik heb ook liever een cabrio met alles erop en eraan maar ik ben heel tevreden met mijn autootje (Ford Ka). Coos: ik zou nooit een ford nemen, vreselijke auto's. Frank: ja, je hoeft mijn auto niet af te kraken hoor. Coos: ik kreeg een keer als voorloper een Focus, vreselijk. Frank: Focus is een mooie wagen hoor. Coos: ik vind een TT ook niks, daar krijg je echt spijt van, van zo'n wagen (femalehunter wil dat wel even uitproberen, een jaartje in een TT roadster en dan kijken of ik er spijt van krijg) BMW vind Coos ook helemaal niks. Kelly wil een baby blauwe Alfa Romeo. Frank: een spyder? Kelly: ja (op zo'n manier van "whatever")

Coos vind een Kever ook leuk, de oude uitvoering dan. Frank: dat is geen auto, is altijd lek. Coos: nou, die van mij niet hoor.

Het gesprek gaat nog even verder over auto's...

pi_2099742
Het gaat nu over criminelen. Kelly kent Geurt Roos (?) en de Hakkelaar, dat zijn hardstikke aardige mensen. Frank kent ook een crimineel van hallo en dag, maar hij hoeft niet bij Frank op de koffie te komen.

Coos heeft het nu over de afrekening in Club Ester (hell's Angels). De barvrouw had volgens hem een relatie met de portier. Kelly: enge mensen..., zijn het gevaarlijke mensen? Leo: als je eenmaal lid bent, ben je veilig. Kelly: zou ik er ook bij kunnen komen, bij de Hell's Angels? Frank: als jij je door 500 man wil laten douwen... Coos: dat valt wel mee hoor, zijn hele slimme mensen, in de horeca en zo. Immidaties, de panden zijn van de HA, de beveiliging doen ze ook zelf. Kelly: bah, vind het maar rare mensen.

pi_2099818
Nu een verhaal van Coos over de Red Arrows, vliegshows etc. Frank immiteert nu vliegtuiggeluiden...Het gaat over een airbus in frankrijk die bij een vliegshow neerstortte, piloot dood...

Frank: in de toekomst alleen nog maar een retourtje ruimte, dan gaan we helemaal niet meer gewoon vliegen, alleen de ruimte in Kelly: hoop ik niet, veel te koud. Leo: zullen wij ook nog niet meemaken...

Leo: als ik 25 duizend gulden te besteden heb voor een auto...

Frank: ligt eraan wat je ermee wil doen

Coos: moet hij nieuw zijn?

Leo: nee

Frank: golfje of een polootje, degelijk, jij bent ook degelijk, waardevast. Voor 25 ruggen heb je een heel leuk polootje van 1,5 jaar oud. Of een lupo (die vind daan ook leuk). Frank: je kan ook een Ka nemen, voor dat geld heb je een hele mooie tweedehands. Ik heb de duurste, die was 32 duizend, zit alles in.

Er vliegen nou wat types voorbij, SDI, TDI etc. blabla.

Ik ben weer even weg.

dinsdag 6 november 2001 @ 13:40:01 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100348
BATTLE!!!!
  dinsdag 6 november 2001 @ 13:40:39 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100355
(bovenstaande was alleen maar een wens hoor!)
  dinsdag 6 november 2001 @ 13:41:21 #55
3542 Gia
User under construction
pi_2100360
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 13:40 schreef scanman01 het volgende:
BATTLE!!!!
???
Waar?
  dinsdag 6 november 2001 @ 13:43:01 #56
3542 Gia
User under construction
pi_2100379
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 13:40 schreef scanman01 het volgende:
(bovenstaande was alleen maar een wens hoor!)
Ja, wordt weleens tijd.
En dan team Sandy naar arm, en dan Coos donderdag naar huis.
  dinsdag 6 november 2001 @ 13:45:10 #57
3542 Gia
User under construction
pi_2100404
Kelly moet naar de wc.
Frank zegt: Ga maar lekker schijten.

Kelly loopt aan. In de verte zingt ze: I believe in the power....

dinsdag 6 november 2001 @ 13:59:09 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100553
Coos zit al een tijdje in de dbk, geroepen door BB.
"Hoe lang zitten we nog hier"?, zegt Frank vragend tegen Danielle. "Ons team is aan het afzwakken. We pakken steeds net de overwinning niet. Drie keer een eindbattle verloren".
"Misschien verliezen we nog wel 6 keer", reageert Danielle. "Maakt toch niet uit".
"Ik denk dat Priscella het niet vol gaat houden", zegt Frank bezorgd.
Danielle knikt instemmend.
Frank begint dan over het eten verdelen.
"Dan moet je ook de tabak door zessen verdelen", merkt Danielle op.
"Denk je dat je me daarmee hebt?", reageert Frank meteen. "Dan verdelen we de tabak toch. Als ik het voor het zeggen had, had ik het anders gedaan".
"Moet je captain worden"!
"Dat hoeft voor mij niet", zegt Frank. "Dingen regelen doe ik op de zaak wel, niet hier. Ik kan hier nu lekker m'n gang gaan. Ik heb nu ook geen zin meer om iedere morgen met eten te wachten tot iedereen uit bed is. Morgen ga ik gewoon eten als ik wakker ben".
"Dat doe je niet Frank...afspraak is afspraak", zegt Danielle rustig. "Daar moeten we ons aan houden!"
"Maakt me niet uit", zegt Frank nu weer wat kwaad. "Ik moet niks. Zo lang ik hier zit blijf ik zeiken en als ik wat eten wil pak ik eten."
"Je schuift ook alles naar mij toe", zegt Danielle. "We zijn hier toch geen stelletje kinderen. Je kunt toch ook zelf dingen beslissen. Dat ik captain ben wil niet zeggen dat alles via mij moet gaan... ik hoef toch niet altijd het antwoord te weten.. ik hoef toch niet alle battles te winnen!"
Leo komt erbij.
"Volgende week ben jij captain Leo", zegt Frank.
Leo gaat er niet op in.
pi_2100580
Frank en Danielle waren bij de oven en Frank was weer aan het irriteren en mopperen. Ook heeft hij toegezegd dat hij dat zal blijven doen. Danielle reageerde redelijk rustig en kalm en gaf nog even aan dat het feit dat ze captain is niet betekent dat hij niet meer hoeft na te denken, en dat het ook niet inhoudt dat zij alle vragen goed moet beantwoorden.

Nu is leo ook in de tuin.

In rijk loopt iemand in z'n onderbroek in de verte.

dinsdag 6 november 2001 @ 14:15:23 #60
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100761
Hmmm... Kelly loopt rond met sterretjes op haar tepels en verder niets. (komt blijkbaar wat aandacht te kort)
"Ik ga zo ook naar het strand deze zomer", lacht ze (weer inademend terwijl ze nog lacht). "Ik heb net ook mijn borst onthaard."
Sandy is haar gezicht aan het poetsen. Kelly trekt een rose t-shirtje aan, daaronder nog steeds alleen de sterretjes.
Waarschijnlijk komt zo het half uurtje haarborstelen, dus ik zap even weg.
pi_2100792
Kelly tijdens het borstelen van haar haar: mijn haar is altijd mijn grootste vijand!

Ed en Sandy zijn ook in de slaapkamer, Ed heeft gedoucht en kleed zich nu aan, en Sandy is ook fris en is met der make-up bezig.

En Coos komt ff binnen en vraagt waar Pas is.

dinsdag 6 november 2001 @ 14:19:32 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100815
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:17 schreef Ethel het volgende:
en Sandy is ook fris en is met der make-up bezig.
Volgens mij is het das make-up .....
(geintje, sorry... puur uit verveling!)
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:19:50 #63
3542 Gia
User under construction
pi_2100817
Kelly heeft twee kruizen over haar tepels getaped, zodat haar tepels niet zichtbaar zijn in haar roze truitje.
(Wil je vrouw zijn, maar mag men je tepels niet zien?)
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:22:22 #64
16288 Myr
Française
pi_2100853
Coos is in de DBK sinds een tijdje.
(High 1 heeft geen beeld meer,low 1 is gericht op de woonkamer en high 2 heeft nooit bij mij gewerkt! )
Ik hoor Daniëlle zeggen:"en voel je je beter??"
Ik hoor ook Frank wat mompelen.
Kelly roept Ed.
Sandy:"ik ben niet aCHterlijk!"
Frank:"....bettel..."
Iemand fluistert wat aan Frank,zwaar vermoeden dat Priscella is
Coos nog in diep gesprek met BB (hij vertelt zeker hoe kwaad hij niet is,blablabla,yeah right!)
Frank spreekt(oftewel zeurt)met Priscella.
Priscella eet.
Coos lijkt geïrriteerd te raken (JA!!!Dat willen we helemaal zien!!! )BB heeft waarschijnlijk hem heel veel te melden want hij zegt niks meer sinds een tijdje.
Hij wijst nu de camera met zijn fingers.Neem zijn hoofd in zijn handen,zeg wat met zijn typische perverse glimach en blik en luistert weer.
Sandy maakt zich op in de slaapkamer.Kelly maakt de bed.
Coos luistert nog steeds en schijnt op de punt om weg te gaan. (Doe dat!!!Dat ik eidenlijk een andere beeld krijg dat die woonkamer )Nee hij blijft nog
Coos keek recht in de camera met zijn psychopaat blik.Hij heeft een brief bij zich.
Ed gaapt.
...en Coos lult maar door... (beseft ie dat misschien een van zijn laaste gesprek met BB is in de DBK? )
Hij is klaar!!!
Oh nee hier gaat ie terug en roept Pascal bij!!!
Frank:"weer een dag misery,niks te doen,...altijd een kut dag hier,geen fuck te doen."
Coos en Pascal gaan weg van de DBK.Ze babbelen nog wat samen.
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:25:41 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100907
"Zit Coos nog steeds in de dbk?", vraagt Danielle aan Priscella.
"Om samen kabouter Plop te zingen", zegt Priscella.
"Zouden ze een motie indienen?", vraagt Danielle zich af.

PIEP PIEP... WIL DANIELLE NAAR DE DBK KOMEN?

Priscella gaat voor het oventje zitten. Haar tekst voor vandaag lijkt er weer op te zitten.

dinsdag 6 november 2001 @ 14:28:01 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2100926
Er is sprake van een hondje in het huis. Frank zegt dat het goed is, als hij er maar geen last van heeft.
"Ik wil alleen een hond die al zindelijk is en al wat groter is", waarschuwt Frank meteen.
pi_2101013
Pascal en Coos willen een hondje in het huis, maar Frank is nog niet enthousiast en is tegen.
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:36:25 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2101016
Pascal zegt nu dat je een hondje rustig in een kooi kunt zetten. Hij is blijkbaar erg voor een klein hondje in huis en zegt er meteen bij dat hij een bokser erg leuk vindt.
pi_2101063
Ook geeft Pascal aan dat hij het hondje na BB mee naar huis wil nemen.

Danielle zit nog steeds in de dagboekkamer.

pi_2101084
Danielle is uit de dagboekkamer, ze heeft met HvdT gepraat en ze vind haar heel lief. Ze komt terug en zegt tegen de rest dat ze er is en wie met haar wil babbelen die kan dat nu doen. Frank gaat nu.
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:58:49 #71
16288 Myr
Française
pi_2101272
Kelly:"San herinner je wat we hebben gisteren gesproken,hé?"
Sandy,een beetje geïriteerd:"jaha..het was eergisteren"
Kelly zegt nog wat maar niet te verstaan.
Daniëlle is in de DBK.
Coos:"ik zou het heel graag willen!"
Pascal:"ik ook!"
(Ze zijn nu bij het hek met Frank en Andries)
Ze praten door mekaar.
Frank:"wat is het dan?...Ik weet niet wat je met dieren doet!"(aan Pascal);"nou rot op man..."
Pascal:"echt super lijkt me dat...maar ja...als hun zegt...niet kon...een HONDJE!"(Dat is wat ze over hebben!!! )
Pascal spreekt met een riem in zijn mond dus onverstaanbaar
Pascal:"wie moet er voor zorgen?"
Frank:"jij hebt geen fantasie?!Doe maar jouw hand in de stopcontact voor jouw haar." Coos lacht.
Pascal:"en jouw muis??"
Frank:"mijn muis?Is mijn muis niet!Er is een verschil tussen een hondje en een muis!Ga maar lekker jouw tanden peotsen jongen,een beetje opknappen,jij ziet er niet uit man!"
Verder Frank:"nee maar kijk zo'n beestje hier,hij kan niet zo goed zich ontwikkelen."
Pascal:"nee maar kijk:wat beter dat iemand die voor een hond 24uur per dag kan verzorgen?En als hij peopt gewoon de schoen laten zien."
Frank vindt de boxer niks.
Pascal wil een stoer hondje!
Frank:"zo'n black en white hondje!?" (Dalmatiaans,Frank Dalmatiaans,jij vergeet jouw klassiek )
Daniëlle is nog steeds in de DBK.
Later...
Frank is inmiddels in de DBK.
Leo:"ik ben helemaal niet gewend aan honden!"
Priscella:"en Pascal neemt de verantwoordlijkheid?"
Andries:"ïk vind het niks!"
Priscella:"ik ook niet!"(wat verbassend van haar...wat vind ze wat namelijk?! )
Ed:"hij heeft geen ruimte hier!"
Priscella:"geen ruimte!!!???"
Priscella vindt erg dat men zegt:"ik KOOP een hond!",zij zucht en herhalt en nog een keer met een walgelijke toon:"ik KOOP een hond!"
Ed:"je moet een stuk land voor hebben niet in een flat drie hoog en met de paparij dan!?Hij hoort ook in de jungle!Walgelijk vind ik het.Echt walgelijk!
Nee ik vind het echt niks"
Andries:"ik heb nergens zin in!We gaan nu niks doen"
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_2101967
In arm praten Daan, Andries en Leo over Pris. Ze wil naar huis en Daan zegt dat ze net zo goed tegen een baal stro aan kan praten dan tegen pris. Ze vinden ook dat het een negatief effect op de groep heeft.
Ze zijn het erover eens dat Pris het moeilijk heeft. Leo zegt dat ze ook niet de meest postitieve vrouw is die hij kent. Hij kan er niets aan doen. Ook Daan ziet zich niet bij machte er iets aan te veranderen. Pris wil ook niet dan anderen voor haar denken etc.

Leo vindt 'hun drieen (Leo, Daan en Andries) niet moeilijk' . Daan voelt zich niet verantwoordelijk maar vindt het wel rottig voor Pris. Leo: ze heeft vaak kritiek op anderen, maar ze moet eens naar zichzelf kijken.

Daan: ze heeft hele leuke dingen in zich. Harde humor maar ook leuke humor. Ze is niet op haar achterhoofd gevallen.
Ze kan het zich voorstellen dat P zich kut voelt, maar de hele dag op bed gaan liggen maakt het er niet beter op.

(shit, stukje gemist vanwege kids).

Daan: als ik verlies is en als ik naar huis moet ga ik naar huis, maar het zal absoluut met opgeheven hoofd zijn.

Leo: ze heeft haar 'dark sides' Daan: dat heeft iedereen wel. Daan: ja, ze komt hier niet tot zijn recht, maar dat heeft iedereen dat je hier niet tot je recht komt.

Andries: ze past niet in programma en in de groep.
Ze vinden wel dat Pris niet genoeg haar best doet. Leo zegt dat ze in spanje meer power had. Ze moet het vertrouwen heben in 1 iemand.
Leo: ze was redelijk positief over jou (tegen Daan).
Ze heeft een beslissing genomen, die respecteer ik, ik denk niet dat ze a la frenkie steeds wisselt. Wij moeten ook door. Frenkie alleen al kost ook energie.

Daan vindt het echt sneu voor haar. Ze heeft maar een hele korte kans gehad.
Leo: ik denk dat het haar kan sterken, hoop kan geven als ze donderdag niet naar huis zal gaan. Daan denkt dat ze als ze thuis is weer pris. kan zijn. Als ze zich weer gewoon op kan tutten enzo.
Daan: ze is zo anders als ik ben.

Dan worden ze afgeleid door luid gegil van Kelly.
Yohoooe! (kan niet zien/horen wat er aan de hand is, effe posten).

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:07:37 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2101972
"Ik kan net zo goed tegen een baal stro gaan lullen", zegt Danielle over haar gesprek met Priscella een minuutje geleden. "Een baal stro gaat nog eerder op zijn kop staan dan zij! Ik heb vanalles geprobeerd maar ze wil gewoon helemaal niets, behalve in bed blijven liggen".
"Toen ze laatst zei dat ze geen captain wilde worden wist ik het al", zegt Andries. "Ze wil gewoon weg."
"Ik mag me ook geen dingen over haar voorstellen", vervolgt Danielle. "Als ik zeg dat ik me kan voorstellen dat ze zich rot voelt, wil ze dat niet".
"Ze heeft het nu moeilijk", valt Leo haar in de rede. "Ze is moe, wil naar huis en that's it. Ze is ook niet de meest positieve vrouw die ik ken. Ze is soms gewoon heel negatief en daar heb ik moeite mee. Als ze nou met een plan ofzo kwam, maar ze kraakt alleen maar alle plannen af, verder niets...."
"Ik vind het wel heel erg rottig voor haar", zegt Danielle. "Je kan wel leuke gesprekken met haar hebben, maar ze is nu dichtgeplakt.... ze laat heel weinig zien nu".
"Je voelt je toch niet verantwoordelijk voor haar?", vraagt Leo.
"Absoluut niet", antwoordt Danielle resoluut. "We zijn allemaal oud en wijs genoeg en hebben hier bewust voor gekozen".
Leo vertelt dat ze tegen hem vaak niet leuk doet en dat hij gisteren even hard tegen haar was. Heeft allemaal niet mogen baten. Hij denkt dat ze misschien wat opknapt als blijkt dat Coos weg moet donderdag.
"Ze heeft het in Spanje een tijdje moeilijk gehad", legt Leo uit. "Ze heeft haar dark-sides".
Volgens Andries past Priscella niet in de groep. Danielle denkt van wel. Leo vertelt dat Priscella redelijk positief was over Danielle.
"Ik wil haar ook met alle liefde van de wereld helpen", zegt Danielle. "Maar ze wil niet. Als ze naar huis mag heeft ze geluk, maar misschien blijft ze wel! Als ze trouwens ergens een hekel aan heeft is het aan mensen die het over haar hebben"!
"Dat doet ze zelf ook", reageert Leo meteen. "Ze doet niet anders! Toch denk ik dat het haar kan sterken als ze donderdag niet weg gaat."
"Misschien bloeit ze weer op als ze naar de rijke kant gaat", denkt Danielle. "Als ze lekker kan tutten en opmaken!"

Er klinkt gegil uit de woonkamer en het gesprek eindigt. Ze schijnen weer een film te hebben gekregen (Godfather 3 - je moet er maar zin aan hebben).
Andries geeft toe dat hij daar moeite mee heeft en dat hij ontzettend graag weer naar de rijke kant wil!
Daan knuffelt hem even....

pi_2102001
Andries en Daan knuffelen even.
Leo zegt dat ze er niets aan kan doen. Daan zegt dat ze dat weet , maar het toch wel lullig vindt.

Leo: het is nu eventjes zit, misschien is het later weer anders. Ze geeft het zelf wel aan.

Daan: ik heb al een paar keer die mogelijkheid gegeven. Dan loop ik naar haar toe.

Daan geeft Leo een schouderklopje en gaat weer over tot de orde van de dag.

dinsdag 6 november 2001 @ 16:18:19 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102095
Ed zegt tegen Frank dat hij best naar het team van Danielle zou willen. Het lijkt hem leuk om ook een keer in een groep te zitten met de andere mensen uit het huis.
pi_2102130
Andries blijft alleen bij de oven achter.
Leo komt er weer aan lopen.
Op de achtergrond hoor ik (Diane?) zingen. (gauw naar een ander scherm).

Rijk: Frank bij het hek: er komt geen battle vanavond. Ed denkt dat Pris weggaat. Frenk denkt dat BB pris niet laat weggaan.
Ed zou het niet erg vinden naar het andere team te gaan. Frenk: vind je het niet gezellig dan. Ed: nee, maar ik zou gewoon wel weer eens wat anders willen.

Frenk: Coos ga je thaise kip eten?

Kelly: he jongens, er staat een cameraman op het dak. Frenk: o, dan krijgen we een battle.

Frenk: gaan we weer battelen?? Staat ie weer klaar? Kelly: ja. F: goedzo!

Pask: ze staan al op die toren.

Frenk: he, maak dan even die thaise kip voor ons Kel?
K: nee. ja natuurlijk ga ik nog koken. Lieverd het is je gegund als je wint. F: ik ben blij dat je dat zegt.

F: he, kom op Pris. Vanavond mag je lekker je kut wassen, komop. He Prissie?

F: ben benieuwd wat voor battle we nou weer krijgen. The winner takes is all.

dinsdag 6 november 2001 @ 16:20:52 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102133
Frank wil Priscella uit het bed hebben en roept haar.
"Kom op Pris.. vanavond mag je lekker je kut wassen, dus kom op!"

(Dit had eigenlijk in de 'quotes' topic gemoeten bedenk ik opeens)

pi_2102169
Weer rare geluiden uit het huis. Een soort kreet.

Wat is er? vragen verschillende bewoners.

Frenk denkt dat ze weer af gaan. K: ik neem nog lekker een haring.

F: ben je er klaar voor Leo?

K: oh, heerlijk (zit te smullen van haar haring).

pi_2102183
bettellen!
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:24:18 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102185
BATTLE!!!

(er zitten al velen te streamen, dus ik houd het even voor gezien!)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-11-2001 16:24]

pi_2102186
BATTLE!!!
pi_2102188
battle!
pi_2102194
Sandy, naar de dagboekkamer komen!
pi_2102211
Danielle, naar de dagboekkamer!
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:30:20 #85
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2102263
nog 3 minuten en dan gaat arm naar rijk?
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_2102322
Ze moeten dus een half uur per persoon graven, onder balken door, ieder een eigen parcours. (ik heb zo'n vermoeden dat ze de grond aan de kant van het team Sandy wat harder aangestampt hebben).
pi_2102326
Daan: alles wat je mee wilt nemen naar rijk moet je aan doen.

Sandy in de dagboekkamer.
In arm maakt iedereen zich klaar.

In rijk idemdito.

Danielle moet naar de dagboekkamer komen.

Ik hoor iets over eieren gooien.

Ed pakt een vel papier uit een enveloppe.
Ed; er staat heel nadrukkelijk, je moet diep gaan.

Iedereen loopt naar buiten. Over drie minuten zegt Frenk.

Stem: de battle begint over twee minuten.
Iedereen loopt zenuwachtig door elkaar.

Jongens succes roept Daan tegen rijk.

Kel staat zoals gewoonlijk op het laatste moment nog haar make up bij te werken.

Stem: de battle begint over 1 minuut.

Tuut tuut; alle bewoners naar de battlefield.

Instructeur wil alles kort uit leggen.

Team van D. deze weg en team van S andere weg.

Ze moeten zich onder de balken doorgraven. Het team die het eerste allemaal aan de overkant zijn heeft gewonnen.

De captains gaan als eerste. Ze moeten zelf de volgorde in de gaten houden.

Over twee minuten begint het.

Op het moment dat je er onder door kunt is het g raven afgelopen en moet je er vanzelfsprekend zo snel mogelijk onder door gaan.

pi_2102338
Breedbandstream 2

16.30 Speaker : De battle begint over één minuut.

16.31 Speaker : Willen alle bewoners zich naar the battlefield begeven ?

16.32 Het geluid valt voortdurend weg. Iemand op het battlefield : We gaan graven. Speaker : De battle begint over drie minuten. Man : Gewoon rechtdoor graven. Het beeld staat vooral op de lege rijke woonkamer. Ik heb een kort shot van het battlefield gezien.

16.34 Speaker : The battle begint over één minuut.

pi_2102370
Ze mogen alleen graven met hun eigen handen.
De battle is begonnen. Kelly staat luidruchtig de boel toe te juichen.

Op een bel moeten ze steeds afwisselen door een ander teamlid.

Team Daan ligt iets voor lijkt het.

Pris graaft nu als een bezetene.

Kelly en Leo graven nu. Leo begon eerst aan de verkeerde kant van het gat te graven.

Frenk graaft nu. (ben zelf ook zenuwachtig).

Weer wissel.

Bij rijk is er al iemand onder door. Nu ook bij arm. Go go.

Er wordt getrokken en gesleurd.

Arm lijkt te winnen!

Yes Yes.

Team Daan heeft gewonnen zegt ook de instructeur.

Luid gejuich

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 06-11-2001 16:50]

pi_2102371
Team Daniëlle heeft gewonnen.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:39:40 #91
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2102377
Het team van Danielle heeft gewonnen!!!
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_2102379
En team danielle heeft gewonnen!
pi_2102417
Ook rijk is blij voor het oude arm. Ze feliciteren arm allemaal uitbundig. (sportief)

Ze moeten nu het battlefield verlaten.

(tiki is ook blij voor team Daan en hoopt op een uitbundig feest)

pi_2102468
Ze zijn nog steeds op het battlefield en praten als kippen zonder kop door elkaar. Iedereen is zeer uitgelaten.

(het geluid is nu slecht en kan niet verstaan wat ze zeggen)

Streams nu op de tuinen van arm en rijk.

Nu hoor ik ze de battle evalueren.

F: wat gaan we vanavond bestellen? IJs? Dat redden we niet meer.

Ze zijn van alles van plan geloof ik en dat is niet vreemd na zo lang arm.

pi_2102477
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 16:34 schreef femalehunter het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat ze de grond aan de kant van het team Sandy wat harder aangestampt hebben
yeah right
pi_2102501
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 16:46 schreef kavu het volgende:

[..]

yeah right

Vond je hem niet leuk?
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:48:33 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102503
Iedereen is door het dolle heen. Ze mogen nog steeds niet terug naar het huis, dus wat is daar gaande???

Toch verwonderlijk dat een team met 4 mannen en twee vrouwen het niet kan winnen in een pure krachtbattle van een team met 3 mannen en 3 vrouwen.... (ik had zelf de hoop op winst voor team Danielle al opgegeven)

dinsdag 6 november 2001 @ 16:50:27 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102528
Intussen hoor ik iemand van BB omroepen dat ze nog niet terug het huis in kunnen.... Team Danielle hoopt op een verlaat verjaardagsfeestje voor Andries, maar dat lijkt me sterk. Toch lijkt er wel iets gaande te zijn.
  dinsdag 6 november 2001 @ 16:52:21 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102560
Ze mogen het huis weer in.
Daar aangekomen blijkt er roch niets te zijn gebeurd. Het mag de pret niet drukken!
pi_2102585
Heeft Diane haar schuursponsje al gepakt?
pi_2102617
Andries roept back home again. Ze zijn weer in het huis.

De dames meteen naar de badkamer (uiteraard).

Frenk roept ook dat ie lekker gaat douchen.

Oven en weer (arm/rijk) worden wat dingen over kleding etc. geroepen.

Andries: oh, men!

Andries: oh, oh, oh, oh.

Frenk: goddammit. Vanavond gaan we uit ons dak. Het is voor ons weekend nou.

De heren kunnen nu toch als eerste douchen. Pris steekt meteen een sigaret op.

pi_2102643
Narrowbandstream 1

16.48 Ik heb de battle volledig gemist. De stream staat nu op de lege rijke tuin. Frank : Andries, ik denk dat ze een verlate verjaardag voor jou aan het regelen zijn. We gaan lekker uit ons dak. Ik ga meteen een biertje pakken. Alle stemmen klinken nu door elkaar.

16.51 Speaker : Alle bewoners moeten nu the battlefield verlaten. Kelly : Veel plezier. Team Danielle loopt de tuin in. Frank haalt inderdaad onmiddellijk een biertje uit de koelkast. Frank : Ik ga lekker douchen.

De kwaliteit van de streams is zo slecht dat ik er mee stop.

dinsdag 6 november 2001 @ 17:01:14 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102694
Ik zie Kelly net helemaal bloot door de arme woonkamer lopen, met haar handen voor haar borsten....
  dinsdag 6 november 2001 @ 17:12:16 #104
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2102856
De meiden zijn volgens mij nu een feestje aan het organiseren voor Andries. Priscella leeft blijkbaar weer helemaal op en is er ook meteen voor te vinden. Ze willen een discjockey en slingers en vooral veel muziek natuurlijk. Wel vinden ze dat het nog even overlegd moet worden met Frank en Leo.
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:18:18 #105
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2103058
De bewoners in rijk zijn nu "Hay Pipi Langkous" aan het zingen... Kelly blert vanuit arm ook luid mee volgens mij.
Angelic1 since 2001
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:19:59 #106
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2103075
Zowel rijk als arm zingen nu het Kabouter Plop lied...
Angelic1 since 2001
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:20:26 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2103080
Net werd Swiebertje gedraaid. Nu een ander kinderliedje... Team arm en rijk staan tegenover elkaar te dansen bij het hek. Ze zijn allemaal vrolijk...

En toen.... liepen de streams weer vast!

dinsdag 6 november 2001 @ 18:21:25 #108
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2103091
ook arm staat aan de andere kant te swingen en te zingen (Gert Jan danst!!!)
Angelic1 since 2001
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:22:19 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2103104
Streams zijn weer vastgelopen!
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:26:44 #110
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2103143
Zelfs Priscella loopt vrolijk mee te dansen en te zingen. Alleen Andries doet niet echt mee en zit nootjes te eten. Ed heb ik ook niet gezien...
Angelic1 since 2001
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:37:37 #111
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2103234
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 18:26 schreef Angelic1 het volgende:
Zelfs Priscella loopt vrolijk mee te dansen en te zingen. Alleen Andries doet niet echt mee en zit nootjes te eten. Ed heb ik ook niet gezien...
Heb jij beeld ofzo????????
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:39:54 #112
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2103249
quote:
[b]
Heb jij beeld ofzo????????
Ikke wel.. alleen sinds een minuutje geen geluid meer!
Angelic1 since 2001
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:48:32 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2103303
Gert Jan doet nu een striptease in het arme deel!
pi_2103312
Grapjas!
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:53:39 #115
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2103342
[quote]Gert Jan doet nu een striptease in het arme deel!

Net nu IK geen beeld meer heb (Oeps, we zijn wel erg aan het afwijken van de streamverslagen...)

Angelic1 since 2001
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:59:10 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2103399
Streams zijn weer terug, net nu de striptease van GJ is afgelopen ( )...

In arm liggen ze op bed.
In rijk kninkt nog steeds muziek plus het stemmetje van de duivel (Ed)
Diane staat te headbangen!

pi_2104000
In arm spreekt Ed zich eindelijk uit.Hij wordt niet goed van .......KELLY.
pi_2104243
Breedbandstream 2

19.40 Gert Jan, Ed en Sandy bij de oven. Gert Jan : Gisteravond met zijn vieren vond ik het een stuk leuker dan de weken ervoor. Ik vond het vandaag ook een stuk leuker. Maar het is niet zo dat de stellingen worden verlaten.

19.43 Gert Jan : We hebben geen boekies meer. Wat mij een beetje benauwd, iedere keer als je een naam noemt denkt men dat er kwaad wordt gesproken. Ed : Ik word een beetje gek van Kel, iedere keer denkt ze dat ze gelijk heeft. Ze zegt van Ed het is niet waar, je had dat zelf ook kunnen bedenken. Ik weet dat het 100 % waar is wat ik zeg en dan probeert ze me te kleineren. Gert Jan : Kel wil gewoon veel aandacht. Ed : Dat kan ze op haar buik schrijven. Hij begint over een incident met een zwabber. Gert Jan : We moeten het zo lang mogelijk houden zoals het is. Ed : Gisteravond had ik het even met haar gehad. Alsof ze zoveel mensenkennis heeft. Gert Jan : Kel heeft een hele grote oppervlakkige groep om zich heen in het danscircuit. Ed vindt de manier waarop Kelly dingen brengt ook niks. Hij citeert : Het is gelul dat, weet je het niet het is zo simpel. Gert Jan zegt dat Ed al lang het imago van dikke domme bouwvakker van zich heeft afgeschud. Sandy : Zit je er nog mee ? Met wat ik zei ? Ed : Daar gaat het al lang niet meer over (ik weet niet wat Sandy en Ed bedoelen).

19.50 Gert Jan : Je kunt mensen hier niet negeren. Daar is te weinig ruimte voor. Je bent op elkaar aangewezen. Dan moet je zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft. Ik vond het ook niet leuk dat Kelly zei dat ik haar onderbrak. Ed : Dat mag ze best zeggen maar het gaat om de manier waarop. En als ik zeg dat het tijd is om te stoppen dan is het tijd om te stoppen. Gert Jan : Het worden echt lastige weken. Als het eenmaal december is zie je dat het einde in zicht is. Sandy : Het einde is nog niet in zicht voor mijn gevoel. Het geluid valt weg. Ik herstart de stream.

19.53 Gert Jan : Het miljoen ligt te ver weg. Niemand maakt zich er druk over. Er kunnen heel andere dingen gebeuren. In december wordt het overzichtelijk. Nu is het doorzetten, blik op oneindig en gaan. Ik zit hier nu hardstikke relaxed omdat ik me niet druk hoef te maken van zit er iemand op de pot. Ed : Ik ben het nu af en toe zat. Ik hou me veel te veel in hier. Iedereen denkt dat Frank een groffe gozer is. Als ik thuis ben, iedereen kan de tering krijgen. En als ik dan iets zeg wordt mijn mond gesnoerd. Gert Jan : We zitten in een riante positie om december te halen. En dan kunnen we het uitpraten. Ed : Als ik eenmaal een hekel aan iemand heb kan me dat niet schelen. Ik had het er met Frank over. Ik zei, met diegene valt niet te praten. Ik zat me gisterenavond zelfs af te vragen waarom ik in godsnaam die kale had genomineerd. Gert Jan : Zeg tegen haar, ik voel me af en toe gekleineerd, je hebt al twee stemmen en ik kan mijn nominatie veranderen. Ed : Ik ga vanzelf wel een keer met haar praten. Gert Jan : Hoe lang duurt het met het koken ? Sandy : Tien minuten. De borden zijn ook nog allemaal vies. Er staan twee pannen en een ketel op de oven.

19.59 Gert Jan : Misschien is het het beste dat je er met Kel over spreekt. Anders krijg je er misschien later gekloot mee.

pi_2105034
20.55 Gert Jan zegt tijdens het avondeten dat de battle van vandaag de derde battle was van de uit drie delen bestaande superbattle die de battlemarathon afsloot (die niet nodig was omdat het team twee battles won, de waterkoker met vragen en het touwtrekken). Eerder vertelde Coos dat hij tegen Hummie in de dagboekkamer had gezegd dat hij wel weer eens naar het arme deel wilde. Toen Hummie vroeg of hij weer een battle wilde zei hij dat hij zich eerst nog wilde scheren. Nadat hij zich geschoren had kregen ze de battle. Coos zegt ook dat de kans groot was dat ze de battle zouden verliezen aangezien Ed 'wat groter' is. Ed tegen iemand in rijk : Je moet tegen Frank zeggen dat zijn vliegtuig is ingestort.

21.00 Coos : Ook al rook ik niet, ik wil toch shag. Weet je waarom ? Koffiemelk is schaars. Ik wil het ruilen tegen koffiemelk. Ed : Helemaal niet. Hij vind dat shag alleen voor de rokers is. Coos : Ik vind koffie net zo lekker als jullie roken. Ik heb koffie alleen nog maar zwart gedronken en dat vind ik zo verschrikkelijk vies. Ed, Sandy en Kelly zeggen dat ze wel zonder roken kunnen. Ed heeft zo zijn twijfels m.b.t. Kelly.

dinsdag 6 november 2001 @ 21:59:54 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2105851
Coos denkt dat iedereen Kelly straks zal zien als vrouw... en niet als transsexueel. Kelly zegt dat ze dat hoopt. Dan heeft ze bereikt wat ze wil bereiken.

(ik denk ook dat de mannen straks in de rij zullen staan)

Kelly zegt dat ze wil laten zien dat een transsexueel niet altijd gek hoeft te zijn.. of verkeerd. ( )

dinsdag 6 november 2001 @ 22:04:04 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2105905
Er klinkt nu eindelijk muziek in het rijke deel.
Let the party begin

Even zien of Leo of Frank net zo enorm erotisch kunnen dansen als Gert Jan.
Leo staat innig te dansen met Danielle. De camera zoomt nu echt in op haar strakke gele broekje. Zal lang geleden zijn dat Leo geschuifeld heeft.
Het tweetal houdt elkaar nu wel heel close vast. Frank komt er dansend aan met wat drankjes in zijn hand. Priscella heeft een donkere outfit aangetrokken met een laag deco. Ze gaat er lekker bij zitten op de tweezitsbank en kijkt hoe Frankie begint te swingen.
Bij het hek staat Sandy heupwiegend mee te deinen.

dinsdag 6 november 2001 @ 22:08:41 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2105966
In de tuin strompelt ( ) Kelly terug de kamer in. Coos volgt haar. Er schijnen al een paar van team Sandy in bed te liggen.

Diane heeft een knalrood shirtje aangetrokken, ook laag uitgesneden.
"Wat zie je er wild uit Diane", merkt Coos meteen op.
Diane en Danielle beginnen nu lekker te dansen. Priscella staat op.... (ik wacht in spanning af)......
De vloer wordt even 'meubelvrij' gemaakt zodat er meer ruimte is om te dansen. Kelly en Sandy nemen plaats op de tribune.
Diane En Danielle staan nu rondjes te draaien. Priscella is even uit beeld verdwenen.

dinsdag 6 november 2001 @ 22:18:40 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106092
Kelly trekt nu haar rokje omhoog totdat haar billen te zien zijn. Ze loopt door de kamer.. en laat het een paar seconden later weer zakken. Wel trekt ze haar truitje uit.
Het geluid doet af en toe wat raar, maar dan switchen we gewoon even naar stream 2.
Diane staat te swingen met quasi intelligent brilletje.
Nu trekt Kelly haar shirtje wat omhoog, intussen de spiegels in de gaten houdend (is serieus!).
En jawel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Priscella komt LOS en staat nu ook te swingen op de vloer tussen al die gezellige mensen.
Diane heeft nu een petje opgezet... Danielle staat wat te dirty dansen met Frank. Priscella laat zich gaan met stoere zonnebril op.
In arm swingen Kelly, Sandy en Coos mee!
pi_2106135
Coos staat in arm achter het hek te dansen, met Kelly en Sandy. Heeft dit in rijk amper gedaan. Zou dit met donderdag a.s. te maken hebben
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:23:01 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106150
"Put your hands together" draait nu... Team arm wordt enthousiast. Coos gaat ook helemaal uit zijn bol.
In rijk staat iedereen op de dansvloer, alleen Andries heb ik de hele avond nog niet kunnen ontdekken. Geen idee wat er met hem aan de hand is.
Coos vraagt nu ook waar Andries is, maar er komt geen antwoord (althans ik hoor niets).
Alle meiden in team rijk hebben intussen een stoer/intelligent brilletje opgezet. Diane staat nu vanachter tegen Frank aan te rijden. Pris heeft inderdaad een bril op, maar geen zonnebril (zoals ik eerder schreef).
Kelly is weer gaan zitten en lijkt een stukje chocolade te eten.
Frank en Priscella passen goed bij elkaar vanavond, Beide zijn gekleed in het zwart.
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:24:51 #126
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2106181
Andries is direct na het eten naar de slaapkamer gegaan, heeft even gitaar gespeeld en gezongen, en is toen op bed gaan liggen, want hij was een beetje vermoeid geraakt van zijn wekenlange verblijf in Arm. Voor het feestje begon probeerde Diane hem uit bed te krijgen, maar Andries zei dat ze maar even moest laten slapen.
pi_2106193
Sandy geeft step-aerobic.
Wanneer je kinderen van nu opleidt voor de maatschappij van morgen, dan zit je morgen met volwassenen die van gisteren zijn !!!!!!!!!
pi_2106212
andries is nog steeds gitaar aan het spelen in de slaapkamer
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:27:38 #129
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106219
Kelly staat nu met haar rug naar iedereen toe zichzelf al dansend narcistisch te bewonderen in de spiegel. Ze draait om en bekijkt haar achterkant. Iedereen danst bij het hek, maar Kelly blijft voor de spiegel heupwiegend staan.
GJ is er intussen ook bij gekomen en swingt lekker mee met de muziek. Close up van Pris op stream 1... met brilletje.
GJ danst lekker verder. Kelly staat intussen nog steeds voor de spiegel zichzelf te bewonderen en lijkt de anderen te zijn vergeten. Ze is nog steeds de enige die met de rug richting het hek staat... wijzend naar zichzelf in de spiegel. GJ staat vastgelijmd op de vloer lijkt het, maar hij beweegt wel swingend.
Coos geeft steeds aan welke nummers gedraaid moeten worden, maar Leo zegt dat ze dat nu zelf bepalen.
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:31:41 #130
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2106261
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 22:27 schreef kavu het volgende:
andries is nog steeds gitaar aan het spelen in de slaapkamer
Oja, dat zie ik nu ook op de 2 x 2 beeldjes. Sorry. Maar 'nog steeds' is niet waar, want heeft zeker een of twee uur geslapen.
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:38:14 #131
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106337
Er draait nog steeds zo'n geweldige house plaat (met die goede teksten enzo). Frankie gaat lekker te keer op de dansvloer en ook Priscella lijkt onvermoeibaar. Terwijl ze vanmiddag volgens mij van plan was om tot donderdag in bed te blijven liggen, komt ze nu toch lekker los.
Er wordt weer een nummer opgezet en voor de zoveelste keer roept Coos: "Oh, dit is een goed nummer dit!" (hij lijkt alles goed te vinden)
In arm wordt nu zelfs meer gedanst dan in rijk. Daar zijn alleen Frank en Priscella nog aan het swingen. De rest is volgens mij even gaan zitten. Coos zegt dat Priscella wel heel sensueel danst. Ze schiet in de lach.
GJ en Coos gaan nu uit hun dak en staan schuddend met hun kont voor het hek.
Priscella staat nu geil voor Leo te dansen, maar die loopt een beetje langs haar heen. Dan gaat Pris onverstoord alleen op de dansvloer verder.
Frank is bij de stereo gaan zitten en zoekt vast de volgende plaat uit. (stream op de tuin)
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:45:43 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106441
"Happy people" wordt er nu gezongen.. en GJ laat zien wat er met de tekst bedoeld wordt. Als in trance danst hij mee met de muziek en is helemaal in zijn sas.
Op stream 1 zie ik intussen nog steeds alleen de tuin. Op stream 2 is een close up van GJ. Nog steeds met zijn voeten vast op de grond, maar de rest van zijn lijf wild bewegend, swingt hij vrolijk mee op de muziek.
Danielle komt er ook weer bij en danst nog steeds met briletje en petje op. Kelly zit intussen op een stoel met haar rug naar het hek in de spiegel te kijken.
Priscella zet Queen op (EINDELIJK!!!)
WE WILL WE WILL ROCK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op stream 1 zien we nu Diane aan de klets met Andries.
Priscella lijkt Queen wel goed te vinden, want ook op deze muziek kan ze haar ei wel kwijt. Diane en Danielle hebben even een onderonsje, maar hun geluid staat niet aan.
Dan komt Andries ook de kamer in. Door de speakers klinkt nog steeds Queen.....

Andries gaat naar de badkamer.... Frank schijnt iets te hebben gedaan om Andries terug te pakken vanwege het 'looser' incident. (pin me er niet op vast, want het was moeilijk te verstaan!)

dinsdag 6 november 2001 @ 22:47:48 #133
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2106471
Andries is naar eigen zeggen "super chagerijnig". En "het gitaar spelen gaat helemaal niet, en het zingen ook niet." Volgen Diane komt het wel weer...

Ik kreeg het niet helemaal mee, maar ik geloof dat Frank Andreis een kunstje heeft geflikt, om hem terug te pakken vanwege het 'Looser'-incident. Daan stelt voor dat Frank Andries' bed gaat verschonen. Maar Frank doet dat "mooi niet".

dinsdag 6 november 2001 @ 22:51:22 #134
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106522
Nu klinkt "do you really wanna fuck with me" door de speakers (16 jaar en ouder).
Andries geeft Danielle even een knikje en haalt wat uit de keuken. Dan komt hij toch de kamer in en gaat bij het hek zitten. Voor hem staat Diane te swingen, naast hem zoekt Frank de volgende plaat vast uit.
Dan volgt muziek dat Andries wel kan waarderen. Diane en Danielle staan tegen elkaar aan te schuifelen, Danielle met haar armen om de hals van Diane heen (wel een prettig gezicht mag ik zeggen).
Ik het arme deel is iedereen er nu bij gaan zitten.
Daan en Diaan staan nog steeds innig met elkaar te dansen. Kellt draait zich even om en kijkt weer een tijdje in de spiegel. Sandy zit met opgetrokken benen bij het hek toe te kijken hoe Diane en Danielle elkaar innig vasthoudend meedeinen op het ritme van de muziek.
Andries zit alleen op de bank en neemt maar eens een drankje.
  dinsdag 6 november 2001 @ 22:55:34 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106575
Dan klinkt Bart van K-otic door de speakers.. met Supergirl, het nummer dat dankzij hem weer een hit is geworden.
Andries zingt mee en Diane en Danielle laten elkaar niet meer los zo lijkt het.
Coos zit aan tafel in arm en lijkt muziek zonder house-beat niet zo leuk te vinden.
Priscella is ook al even van het toneel verdwenen. Frank zingt uitbundig mee met Supergirl.
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:00:02 #136
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106632
Ed is ook uit zijn 'hol' gekropen en zit wat chagrijnig te kijken hoe Daan en Diaan genieten van Supergirl.
Nummer afgelopen. Frank zoekt even en zet dan het volgende nummer op. Anouk is nu aan de beurt met Michelle. Niet echt geschikt om op te dansen, dus dat is nu dan ook tot het 0 punt gedaald. Wel wordt er driftig meegezongen. Gelukkig klinkt de stem van Anouk nog altijd harder dan die van de meiden.
In arm zingt Pascal ook mee met Anouk. Priscella ligt op de sofa wat toe te kijken. Andries is een boek aan het lezen ( )
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:07:46 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2106730
Tracy Chapman was net aan de beurt met "revolution"... Nu is het even stil in het huis. Er wordt niet veel gesproken.
In de keuken staan Andries en Frank. Priscella ligt nog steeds op de sofa. Kelly en Sandy zitten naast elkaar achterin het arme deel. Danielle ligt even te luieren op een bank. Ed kijkt nog steeds wat voor zich uit.
Andries laat zien hoe wijd zijn broek zit en hoeveel hij dus is afgevallen in arm.
Er klinkt nog steeds geen muziek... Zal het al weer afgelopen zijn?

Pfff... ik heb lamme vingers nu dus kan ook wel even wat rust gebruiken. I'll be back when something is happening! Hope you enjoyed it.

pi_2106738
Franks geintje had toch met de shampoo van Andries te maken. Is al lang geleden, maar toch !!
pi_2106999
Ze willen een film kijken maar de butler telefoon doet het weer eens niet .
Het is dood zaai in rijk en dat komt door BB .
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:43:37 #140
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2107101
Als je wil lachen moet je nu heen en weer switchen tussen Stream 1 en Stream 2. Op Stream 2 luchten Pascal en Ed hun hart over het onaangename gedrag van Kelly en op Stream 1 neemt GJ het voor Ed op door Kelly keer op keer te verzekeren dat Ed ECHT niet nu over Kelly zit te praten. En dit 10 keer, of nog vaker.
pi_2107113
In de tuin gaat het tussen Ed & Coos & Pascol over Kelly En Ed gaat denk ik Kelly nomineren .
In De Slaapkamer van arm Praten Kelly en Gert over Ed .
Kelly Vermoed dat er Over haar word gepraat in de Arme tuin .
pi_2107119
Ed en Kelly hebben kennelijk ruzie gehad want Ed ergert zich aan het gedrag van Kelly en vertelt dit tegen coos en pascal bij de oven (ben pas weer de streams aan het bekijken dus de oorzaak van de ruzie weet ik niet) .. kelly geeft nu ook af op ed bij GJ in de slaapkamer!!
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:45:53 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2107120
In de tuin praten Pascal, Coos en Ed. Ed lijkt erniet tegen te kunnen dat iemand van die kinderachtige stemmetjes doet.... (wie doet er ook al weer duivelse stemmetjes?) Hij ergert zich blauw aan de stemmetjes van Danielle. Dan begint hij zijn verhaal over Kelly.... dat hij zich een ongeluk ergert aan haar en dat zij als een blad aan een boom kan omslaan.
"Daar heb ik dus een bloedhekel aan", zegt hij. "Dan heb ik het idee dat ik met gekken omga!"

In de slaapkamer is Kelly aan de klets met GJ.
"Ik lul nooit over iemand", zegt Kelly. "En als ze nu over mij lullen dan kun je lachen. Daar kan ik helemaaaal niet tegen en dan breekt de hel los. Ik ben een hele gekke vrouw en heel open, maar als er over me geouwehoerd wordt, wordt ik gek. Dat hebben ze vroeger genoeg gedaan, dat pik ik gewoon niet meer!"

In de tuin hebben ze het wat over nomineren en dat Ed nog met Kelly wil gaan praten over het voorval.

"Ik weet ook wel dat ik sommige dingen er zo uitflap", zegt Kelly in de slaapkamer. "Ik vind het zo schijnheilig als Ed nu opeens kwaad blijkt te zijn en er met anderen over lult. Dan breekt de hel los hier!"
"Wat Ed heeft gezegd is niet achter je rug om", probeert GJ te sussen. "Hij is nu gewoon over andere dingen aan het praten... echt!"

In de tuin gaat het gesprek verder. Ed vertelt dat Kelly naar hem toe kwam een week geleden in de badkamer.
Kelly zei tegen hem: "Ed wil je mij alsjeblieft niet nomineren.. dat zou ik zo lullig vinden".
"Meen je dan nou?", zegt Pascal verbaasd.
"Zij heeft altijd gelijk", gaat Ed verder. "Ik heb de pest aan zulke personen. Het liefst negeer ik zo iemand tot aan het einde. Daar heb ik geen moeite mee!"

"Ik zeg altijd alles meteen als ik ergens mee zit", zegt Kelly in de slaapkamer. "En ik heb nu een kut week achter de rug. Hij moet nu niet over mij lullen. Het is nu te laat. Hij heeft het tegen jullie verteld. Hij moet het tegen mij zeggen, niet tegen jullie."
"Jij hebt toch ook wel eens iets tegen iemand gezegd"?, reageert GJ.
"Maar dan ga je niet eerst alle anderen af", zegt Kelly. "Ik dacht dat hij leuk was enzo, maar je moet over mij geen dingen gaan vertellen. Ik vind dit niet tof. Ik ben temperamentvol. Zo ben ik gewoon!"

In de tuin praten ze rustig verder over Kelly....

dinsdag 6 november 2001 @ 23:46:26 #144
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2107127
GJ doet het goed, maar Kelly is weinig ontvankelijk. (Laten we overigens niet vergeten dat GJ in een can zijn gesprekken de meest dodelijke typering van Kelly gaf.)
pi_2107171
Ed ergert zich aan het mieterige gedrag van kelly (dit zijn dus ed's woorden) .. "500 keer in die klere spiegel kijken sorry hoor maar dan spoor je volgens mij niet" Ed wordt steeds kwader lijkt het wel
  dinsdag 6 november 2001 @ 23:51:22 #146
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2107181
Ze wil dat als Ed iets tegen haar heeft dat hij het dan recht in "haar bek" zegt. Dan (en ik weet zeker dat ik het letterlijk heb):

Kelly over Ed: "Dat overdreven aandachtvragerige gedoe, bah!"

Daar houdt ze helemaal niet van, zegt ze.

dinsdag 6 november 2001 @ 23:53:14 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2107203
"Toen ze vandaag geen aandacht kreeg ging ze chagrijnen", zegt Pascal. "Als niemand kijkt gaat ze mokken."
"Daar baal ik dus ook zo van", reageert Ed. "Als je 5000 keer per dag in een spiegel gaat kijken dan spoor je volgens mij niet. Ik word echt doodziek van dat soort types. En dan nog een grote bek hebben ook van hier tot Tokyo. Ik kan er zowiezo niet tegen tegen dan mieterige gedoe. Ik snap er geen moer van van dat soort dingen! Dat overdreven gedoe ook... Dat nichterige lachen gaat dan echt een half uur door. Ik vind dat zó irritant jongen, echt. Dan lachen ze een kwartier lang en voel je je bruut in de zeik gezet. En zij kan alles.. en als je er wat van zegt dan krijg je een grote bek. Ik pik het niet langer. Je mag hier gvd niet eens je mening verkondigen. Die kabouter Plop vind ik helemaal niks... Zelfs dat werd me kwalijk genomen. Gert geeft haar steeds gelijk... daar snap ik dus ook niets van.. dan denk ik'Gert doe nou gvd je bek open'. Dat gekut altijd"
"Daarom zijn wij de zeikstraal nu", merkt Pascal op. "Donderdag zijn wij de zeikstraal".
"Bij de nominatie bedoel je?", vraagt Ed.
"Ja".
"Dat weet ik niet", reageert Ed. "Ik denk zowiezo dat jij (Coos) een grotere kans maakt dan Pris."

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 06-11-2001 23:55]

pi_2107206
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 23:51 schreef Prediker het volgende:

Kelly over Ed: "Dat overdreven aandachtvragerige gedoe, bah!"

grappig zo sprak ed,coos en pascal over kelly
pi_2107284
Breedbandstream 2

23.31 Bij de oven. Ed tegen Coos en Pascal over Kelly : Dat geile gegluur de hele tijd in de spiegel. Daar word ik doodziek van, van dat soort types. Ik kan er wel taal uit gaan gooien hoe ik er precies over denk. Coos : Dat moet je met haar doen. Ed : Dat gebeurt ook wel, op mijn manier. Als ze nog steeds een kerel was geweest had ik haar al lang een beuk verkocht. Aan de overkant zijn er ook twee. Pascal snapt het niet. Ed : Danielle en Diane, die doen dat toch ook de hele tijd. Pascal : Ik denk dat mensen ook wel raar kijken hoe Coos en ik met elkaar omgaan. Maar wij liggen niet in elkaars armen van hihihihihihi. Ed vertelt dat Kelly Gert Jan gisternacht duidelijk maakte dat hij haar niet mocht onderbreken. Pascal zegt dat hij ook problemen heeft met Kelly. Pascal : Ik zou Coos niet nomineren, dat heb jij waarschijnlijk met Sandy en Gert. Ed : Ik kan iedereen nomineren. Als ik deze week de pest erin krijg kan ik haar nomineren in plaats van die kale. Pascal : Ik vind Coos een topper. Ik dacht dat jij dat had met Sandy en Gert. Ed : Ik wacht het juiste moment wel af en dan vertel ik waar het op staat. Als ik zo ga beginnen slaat het nergens op. Pascal : Het is kut als je een klotegevoel bij iemand hebt. Je moet je er niet gek door laten maken.

23.39 Ed : Gisteren zei ze dat één of andere gozer BB heeft bedacht, ik zei John de Mol. Ze zei (met een kinderlijk stemmetje), Ed het is zo simpel, hij heb het bedacht. Pascal : Je hoeft maar één ding te zeggen, Noordzee, dan weet je toch genoeg. Ed : Er valt toch niet mee te praten. Vorige week zei ze, Ed, wil je me alsjeblieft niet nomineren, dat vind ik zo lullig. Pascal : Echt ? Coos, vraag jij het ook even aan haar ? Coos : Ik vraag niks. Ed : En wat hebben we een mensenkennis. Ze weet het altijd beter. Ze heeft altijd gelijk. Daar word ik gek van. Daarom valt er niet met zulke mensen te praten. Pascal : Vind je haar een steunpilaar in het team ? Ed : Nee. Ze presteert niets bij een battle en als Gert iets niet weet heeft ze commentaar. Wij mogen niet bij haar onder de douche en zelf loopt ze naar binnen als wij met drie man onder de douche staan. Pascal : Ik heb gewoon niks met haar. Het meest schrijnende vind ik, ze riep vanuit haar bed, Sandy wil je wat voor me doen, de jongens hebben de deur open laten staan, wil je de deur dicht doen.

23.46 Pascal : Volgens mij zat ze te vissen vanavond. Ze zei, ik word vast genomineerd. Ze wilde horen dat dat niet zo was. Coos : Ik denk dat ze voorlopig niet weg gaat. Coos : Ik heb geen peptalk nodig, anderen wel. Dat vind ik niet eerlijk. Lekkere battle is dat. Gisteravond de hele avond huilen. Pascal : Vanavond kreeg ze geen aandacht, dan gaat ze chagrijnen. Ed : Als jij vijfduizend keer per dag in de kutspiegel kijkt dan spoor je volgens mij niet. Doodziek word je van dat soort types. En nog een grote bek hebben ook van hier tot Tokyo. Ik kan zowiezo niet tegen dat mieterige gedoe. Ik snap er zowiezo niks van, ik zal wel ouderwets zijn. Pascal : Ik denk dat wij dat niet kunnen begrijpen.

23.50 Ed : Ik vond kabouter Plop niks. Gert Jan vindt Macy Gray niks. Dat mag niet van Sandy en Kelly. Gert gaat haar gelijk geven, dan denk ik doe je bek open. Pascal : Wij houden wijselijk onze mond. Pascal : Donderdag ben jij of ik weer de zeikstraal. Ed : Ik zie het allemaal wel. Ed tegen Coos : Ik denk dat jij een grotere kans maakt als Siep (= Priscella, om te blijven).

woensdag 7 november 2001 @ 00:01:38 #150
13048 JikJik
fokt met je
pi_2107313
1 lo doet weer Arm!

met een dronken Frenk die blijkbaar verschillende peptalks gehad heeft vandaag.

JIkJik eet liflafjes
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2001 @ 00:15:09 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2107491
Topverslagen weer!

En hier weer verder:
Streamverslagen woensdag 7 november 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')