Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op de Streamverslagen maandag 5 november 2001.
quote:quote: cut and paste.
Op dinsdag 06 november 2001 00:11 schreef APK het volgende:
Jammer dat dat leuke nieuwtje over GJ nu weer op de vorige pagina is verdwenen....
Pris: Hij probeert met meerdere mensen een zogenaamd goed gesprek te voeren, effe socializen, networken. Allemaal nep, het ene oor in het andere oor uit. Een uurtje voor Gert, een uurtje voor Daan, een uurtje voor Sandy, nee Sandy is moeilijk, die geef ik twee of drie uurtjes.
(In rijk zijn ze al een half uur Aldrico aan het imiteren, veel geschreeuw, duidelijk te horen in de slaapkamer van arm.)
quote:quote: Of even op de link bovenaan in dit topic klikken
Op dinsdag 06 november 2001 00:13 schreef karn het volgende:[..]
quote: cut and paste.
(De pauzes tussen de gesprekken worden nu langer.)
Frank: Nou wordt Ed effe gepakt. (in rijk.)
Pris: Nee, dat doen ze niet.
Frank: Die houdt zich altijd afzijdig, slim hoor.
Frank: Oh was ik maar thuis....
Frank: Nu gaat het over dat schilderij en Tanja, wie had dat gedaan?
Pris: Zij zelf waarschijnlijk, dat dacht Ed ook, wacht effe, nu wil ik even luisteren.
Pris: Toen was het al zo, in Spanje, dat Coos en Pascal al dachten dat de groep hun niet mocht.
(Ik switch maar even naar rijk, lijkt me leuker.)
Opnieuw wordt duidelijk dat de bewoners geen idee hebben dat ze al vele keren zonder kleertjes in de huiskamer zijn gekomen van vele kijkmonitor kindjes.
0.00 Diane : Gaan we naar bed Coos ? Pascal : Zo, uurtje. Ed : Het was wel lachen, de security had de deur open staan en iedereen zat naar Big Brother te kijken (in Spanje). Hè Sandy, iedereen kwam naar beneden lopen. Vervolgens vertellen Andries, Diane en Kelly verhalen over Aldrico.
0.16 Andries : Wij kennen Ellen niet, daar ben ik ook heel benieuwd naar. Coos : Ik heb ruzie met haar gehad. Ik heb gemist waar de ruzie over ging omdat het geluid wegviel (narrowbandstream 1 loopt zo'n halve minuut voor op breedbandstream 1 dus daar had ik niks aan). Vervolgens worden incidenten besproken die in Spanje zijn voorgevallen. Ik kan het niet goed volgen.
Narrowbandstream 1.
0.27 Coos : De roddel deed in de groep, toen al, dat Pascal en Coos vervelend waren. Wij vroegen aan iedere persoon, vind jij dat ook. De conclusie was dat de roddel nergens op gebaseerd was. Dat was op een donderdag. Dan komt er een nieuw team bewakers. Eén ervan was nog geen minuut binnen en die ging ruzie maken met mij. Dat vind ik wel leuk dus ik ging er op in. Het werd een beetje agressief. Ik dacht ik ken hem ergens van. Ik kende hem van tv van een freefight gevecht. De dag erna was opeens die band weg (die ze van de gesprekken hebben gemaaakt). Ed : Ik heb hem 's nachts nog zitten kijken. Coos : Het was ons filmpje, het was hardstikke leuk. We dreven ook de spot met onszelf. Ik verdacht Ed. Het grootste deel van de groep dacht dat ik het had gedaan. Sandy : Ik dacht jullie samen. Coos : Toen ging het balletje rollen, diezelfde bewaker deed wat met internet, hij had een modellenbureau. Hij zei, iedereen schrijft op een papiertje waar het is, dan zeg ik niet wie het heeft geschreven. De uitkomst was, de tape is weg. Erna zouden we het er niet meer over hebben. We gingen er toch over door. Hij werd een beetje link. Pascal : Priscella had een tekening op het papiertje gemaakt en hij had geen tekening gezien. Coos : Wij dachten, Priscella moet het gedaan hebben. We kwamen bij elkaar met de groep behalve Priscella. Het leuke was, Priscella hoorde alles. Sandy zegt iets dat ik niet versta. Coos : Wij zeiden, heb jij het gedaan, je wordt nu wel heel zenuwachtig. Ze was heel boos, eigenlijk wel terecht. Er is nog iets gebeurd, dat mogen we niet vertellen. Iemand : Wat met Ellen gebeurd is ? Coos : Er zijn meer dingen gebeurd. Ik mag er niks over zeggen. Die gozer heeft het gewoon gedaan. Die heeft het bandje er 's nacht vanaf gehaald. D.m.v. die briefjes probeerde hij duidelijk te maken, hou er maar over op want die band is weg. Danielle zegt iets dat niet te verstaan is. Coos : Rare gozer was dat hè. Een angstaanjagend figuur. Helemaal kaal hoofd. Ruzie maken direct. Hij zei, ik weet jullie profiel. Nadien was het een wereldgozer. Hij kon hele leuke verhalen vertellen. Hij is wel eerder weggegaan.
0.37 Coos : Toch is het zonde dat Ellen hier niet in het huis is geweest. Andries : Zou ze op de reunie komen ? Pascal : Ik denk het niet. Coos : Ik denk het ook niet. Pascal : Het contract is ontbonden. We moesten bij elkaar komen. Er werd een brief voorgelezen van Boudewijn en Hummie. Ze moest opstappen en kreeg haar startgeld niet. Sandy : Ik vind het sneu voor haar. Pascal zegt dat het na negen dagen was.
0.41 Pascal : Op zich is het niet zo schokkend wat we te vertellen hebben maar voor Ellen is het beter als we onze mond er over houden.
0.50 Inmiddels staat de stream op de fontein.
(er gebeurt niets om over naar huis te schrijven/een verslag te schrijven.)
WILLEN ALLE BEWONERS.....
(damn... GJ kijkt even angstig)
hun batterijen wisselen...
In het houthok liggen ze met z'n vijfen. Coos, Pascal, Diane, Danielle en Andries!
Ook GJ is nu uit bed. Kelly en Sandy liggen nu wel in bed.
Nu staat Frank toch weer bij het houthok en maakt nog een paar opmerkingen tegen de mensen daar.
GJ klaagt nu over het gedrag van Pascal tegen de anderen in de slaapkamer.
Als Coos de volgende nominatie overleeft, en de volgende weer (pauze) dan moet Sandy beslissen wie er naar de andere kant moet.
Coos zal Pascal niet sturen, Pascal zal Coos niet sturen....
Sandy zegt nu dat ze er niet over denkt om haar captains titel op te geven.
GJ: Geweldig meid! Maar je moet wel bedenken dat....
Kelly: Ik wil hier helemaal niks mee te maken hebben. We hebben al genoeg ruzie hier gehad, nou je mond houden Gert!
GJ: OK, daar heb je gelijk in, maar....
Kelly: Nee Gert! Ik wil hier niet over praten.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 06-11-2001 01:40]
Kelly zegt dat ze de mensen vertrouwt en dat ze er de pest aan heeft om over mensen te praten die er niet bij zijn.
Wat haar betreft is de vergadering nu gesloten. Ze wil er niet verder over praten!
GJ legt nu weer uit dat er een van hun naar de andere kant zou kunnen gaan en dat Sandy dan moet kiezen.
GJ: Als P of C captain is, zullen zij kiezen.
Kelly: Dat gebeurt dus niet.
GJ: Precies, daarom moeten wij er voor zorgen dat Sandy captain blijft.
Kelly: Wie het laatst lacht, lacht het best.
GJ: Wij zorgen er voor dat we niet naar de overkant gaan, want dan is het exit.
GJ: Legt nu uit dat hij het lullig vindt voor Pascal.
Kelly: Ik spreek nu voor ons allen, wij moeten onszelf ook beschermen in dit huis, wij doen dit op de juiste manier, door net zo leuk als zij te zijn, maar we vergeten niet meer.... Wat zij hebben gedaan vergeten we niet meer, ik heb het een hele week kut gehad, ik schijt gewoon in mijn broek van ze.
GJ: Ik wordt er neurotisch van. Ik voel me altijd opgejaagd.
Ed: Als ze hun naam maar horen dan komen ze naar je toe.
Kel: Ik lul nooit graag over mensen, daar hou ik niet van maar, als iemand zegt 'Kelly' dan denk ik dat mensen denken 'die is tof'. Mensen die anders denken hebben een kwaad geweten.
GJ: Niet alleen de mensen in dit huis, maar ook mensen buiten dit huis.
Ed: Je weet gewoon dat sommige mensen niet positief over je praten. Als GJ 'Kelly' zegt weet je dat het OK is. Maar met sommige weet ik het niet.
GJ: Daarom ben ik ook zo glashard op mijn bek gegaan.
Kelly: Ik vind het goed, de vergadering is wat mij betreft gesloten, we weten nu hoe het zit en ik ben blij dat we dit besproken hebben, ik weet zeker dat zij dit ook besproken hebben. Ik vind dat het angstaanjagend hard waait buiten, het waait echt als een gek....
Kel: Ik vind Pascal ook zo achterdochtig, alsof ie het voelt......
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 06-11-2001 01:42]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |