bron nu.nlquote:Amsterdam, 7 oktober 2005
Mobiel bellen zal flink duurder worden in 2006. Dat hebben de providers besloten na een besloten overleg. KPN, Telfort en Vodafone zeggen geen andere keus te hebben dan de prijzen flink omhoog te gooien. Dit alles door de duurdere olie. Volgens T. Smit van KPN werkt het door op de markt. Prijzen zullen volgens hem gaan stijgen met 10 tot 20 procent. De opta spreekt van kartelvorming en gaat de mogelijkheden bekijken om actie te ondernemen.
Ik zie alleen maar wat onzin uit dat liberale mondje van je komen. Vind jet stoer ofzo om liberaal te zijn? VVDquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef MainMan het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar wat onzin uit dat liberale mondje van je komen. Vind jet stoer ofzo om liberaal te zijn? VVD![]()
Ze printen alle SMS'jes uit en brengen het dan met vachtwagens naar het verdeelstation in de plaats waar het SMS'je naar toe moet en zetten het dan weer om in een SMS'je. Duh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:24 schreef heiden6 het volgende:
Is er nog een concreet verband tussen de olie en m'n telefoontjes, of is dit gewoon in het kader van een goede timing?
Logisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze printen alle SMS'jes uit en brengen het dan met vachtwagens naar het verdeelstation in de plaats waar het SMS'je naar toe moet en zetten het dan weer om in een SMS'je. Duh.![]()
Ja, bellen en sms is ook echt hetzelfde hoor mr liberatskiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ze printen alle SMS'jes uit en brengen het dan met vachtwagens naar het verdeelstation in de plaats waar het SMS'je naar toe moet en zetten het dan weer om in een SMS'je. Duh.![]()
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef MainMan het volgende:
Ik zie alleen maar wat onzin uit dat liberale mondje van je komen. Vind jet stoer ofzo om liberaal te zijn? VVD![]()
Let op de PI.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef MainMan het volgende:
Ja, bellen en sms is ook echt hetzelfde hoor mr liberatski
Ik was hem vergetenquote:
Oh we gaan ouwe betten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:35 schreef heiden6 het volgende:
Hoe staat ermee verder?
Waarom zit jij niet bij Janetje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oh we gaan ouwe betten.![]()
Maar met mij is alles goed eigenlijk.
![]()
Oke.quote:
Vanwege het ontbreken van zin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:39 schreef Teringjakkie het volgende:
Waarom zit jij niet bij Janetje?
Klopt, je hebt de mogelijkheid kostenloos van het abonnement af te stappen als de prijzen verhoogd worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef Leffe48 het volgende:
Ik heb een contract afgesloten van 20 euro per maand met 14 cent per minuut bij HI.
Heb de voorwaarden niet doorgelezen, maar ik meen dat ze niet zomaar prijsverhogingen mogen doorvoeren?
Nou tel uit je winst. Als ze het over 10 procenten hebben wordt het onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef Leffe48 het volgende:
Ik heb een contract afgesloten van 20 euro per maand met 14 cent per minuut bij HI.
Heb de voorwaarden niet doorgelezen, maar ik meen dat ze niet zomaar prijsverhogingen mogen doorvoeren?
Dan kan ik je zeker alleen nog maar via MSN bereiken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:45 schreef MissHobje het volgende:
mooi.. gaat mobiel er ook uiteindelijk rust..
msnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan kan ik je zeker alleen nog maar via MSN bereiken.![]()
Dan ga je over op skype, kun je de breezahbabe ook nog berichten sturenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:49 schreef Steijn het volgende:
[..]Heb ik mijn mond toch nog voorbij gepraat.
![]()
Je helpt je topic zo wel naar de klote.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:50 schreef MainMan het volgende:
[..]
Dan ga je over op skype, kun je de breezahbabe ook nog berichten sturen![]()
Right, ff ontopic mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je helpt je topic zo wel naar de klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |