Ik stond er ook echt zo mee in m'n handen van...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind de soak and float stinken
naar een palingrokerij.
Sympathy for the Skin, ruikt naar vanille en banaantjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is er trouwens ook een lekker zoete bodylotion, het is mij nog nooit opgevallen, maar het kan zijn dat ik eroverheen gekeken heb
Idd, heerlijke bodylotionquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sympathy for the Skin, ruikt naar vanille en banaantjes
Ik heb heel fijn haar dus wat meer volume zou echt niet verkeerd zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:17 schreef Vava het volgende:
Ik smeer er ook nog wat dingen in na het wassen maar na Big was mijn haar echt enorm! Ik heb nogal dik haar dus het was echt heel dik de afgelopen dagen![]()
van de week dus die Big gebruikt![]()
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen hoor. Als in *shock* staat daar écht Trichomania? Ik heb namelijk nog nooit iets gehad wat zo schuimt als m'n proefje Trichomania. Ik ben er echt gelijk helemaal verliefd op, de klodders schuim vliegen door de douche. =)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:49 schreef Aarti het volgende:
Nu heb ik net die Trichomania (oid) gebruikt, maar is het normaal dat die shampoobars niet schuimen? En moet je ergewoon mee wrijven over je haar, of een stukje afbreken en tussen je handen opschuimen?
(sorry als ik vragen stel die jullie allaaaaaaaaaaang behandeld hebben... :-) )
Da's liefquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:52 schreef Maerycke het volgende:
Zolang er geen alcohol is zit kan het volgens mij wel (dacht ik.. ik doe het in ieder geval wel). Anders zou je even moeten kijken voor iets als een toner met rozenwater oid. In Eau Roma zit overigens alleen Rozenwater en Lavendel zo te zien, dus dat zou voor jou kunnen werken?
Kan overigens wel een proefje sturen van Eau Roma of BOFA als je het wilt uitproberen. Moet alleen even kijken waar ik het dan indoe, voordat het alle kanten uitlekt.
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen. Lukte dus niet heel goed. Ik heb lang haar, en niet alles was goed geschuimd. Dus erna nog maar even gewassen met mn gewone shampoo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:34 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik moest het even een paar keer opnieuw lezen hoor. Als in *shock* staat daar écht Trichomania? Ik heb namelijk nog nooit iets gehad wat zo schuimt als m'n proefje Trichomania. Ik ben er echt gelijk helemaal verliefd op, de klodders schuim vliegen door de douche. =)
Je moet gewoon dat hele ding over je haar wrijven, niet tussen je handen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen. Lukte dus niet heel goed. Ik heb lang haar, en niet alles was goed geschuimd. Dus erna nog maar even gewassen met mn gewone shampoo.
Verder is het shampoo voor droog haar, met al dat kokosspul, maar mn haar is nog nooit zo droog geweest na een was-beurt.
Jammer hoor, misschien is het volgende keer beter?
De echte die hards hebben de spulletjes natuurlijk al ergens vandaanquote:trouwens een dinsdag over twee weken, komen de kerstproducten plus de Black pearl, tandenpasta's en viooltjes zeep in nederland aan.
Wanneer ligt ie hier in de winkels? Over weekje of 2, 3 dus pas?quote:
Ik ontken allesquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel weer eens een VIP-avond, maar de meesten van jullie hebben zeker vorige week weer flink ingeslagen?
Bij de apotheek kun je ook van die kleine bruine flesjes met draaidop kopen. Kosten een kwartje per stuk. Een andere mogelijkheid zijn kunstof buisjes. Die kun je hier bestellen. Die passen in ieder geval door de brievenbus. Verder kun je bij hobbyzaken van die hersluitbare zakjes kopen. Van die wiet zakjes zeg maar. Misschien om stukjes zeep in te doen. Kosten geen drol.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Er zijn bij de Makro van die zakken te liggen met proefflesjes en proefpotjes die helemaal niet zo duur zijn, alleen kom ik daar nooit. Iemand anders die daar wel eens komt en even wil kijken of het wat is?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de apotheek kun je ook van die kleine bruine flesjes met draaidop kopen. Kosten een kwartje per stuk. Een andere mogelijkheid zijn kunstof buisjes. Die kun je hier bestellen. Die passen in ieder geval door de brievenbus. Verder kun je bij hobbyzaken van die hersluitbare zakjes kopen. Van die wiet zakjes zeg maar. Misschien om stukjes zeep in te doen. Kosten geen drol.
Organiseer maarquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
Hehehe...nou ja, dan plannen we toch iets in November? Dan kunnen we meteen kadoshoppen voor sinterklaas en/of Kerst
Ik wrijf 'm over m'n haar heen, niet tussen m'n handen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dus daarom vroeg ik me af of ik soms iets verkeerds doe met dat blokje. Ik heb nl. best een flink stuk afgebroken, en tussen mn handen geprobeerd op te schuimen.
Doe ik! Zal ik ergens half November aanhouden?quote:
Doe maar eind i.v.m salaris/stufi enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Doe ik! Zal ik ergens half November aanhouden?
Kan geen datum zeggen want ik heb mijn rooster voork omende maand nog niet.
Laat het wel weten op het andere forum
Ok. Zitten we nog net voor Sinterklaas. Ik laat het tzt. wel weten!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:00 schreef PeRi het volgende:
[..]
Doe maar eind i.v.m salaris/stufi enzo.
Leuk! En bedankt dat je dit wilt regelen natuurlijk!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok. Zitten we nog net voor Sinterklaas. Ik laat het tzt. wel weten!
Volgens het flesje kan het. Maar ik heb verleden week mijn haar met Snow Fairy gewassen en hield er een vette bos aan over.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:20 schreef Maeghan het volgende:
Gelukkig maar, dan durf ik het wel aan. Kun je er ook je haar mee wassen? Ik was het niet van plan, maar ik vroeg het me gewoon af omdat het met de andere douchegels ook kan.
Weer een Lush probleem opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de grote en kleine fles ondersteboven neergezet en de glitters zakken zo door de hele fles heen
Ik ook!quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel weer eens een VIP-avond
Nee! Ik ben zelfs speciaal een stukje omgefietst om maar niet in de buurt van de Leidse te komenquote:maar de meesten van jullie hebben zeker vorige week weer flink ingeslagen?
Ik draai hem gelijk even omquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de grote en kleine fles ondersteboven neergezet en de glitters zakken zo door de hele fles heen
De "modderzeep" doet het goed bij de mannenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:37 schreef Reese het volgende:
m'nmeldde ook al dat z'n 'modderzeep' bijna op was
Zou dat ook met Olive Branch kunnen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:12 schreef Nugget het volgende:
Ik moet iets bekennen. Ik ben zo erg verslaafd aan de geur van flying fox dat ik een drupje FF in mijn oliebrander (voor van die geurolies met een teelichtje er onder) heb gedaan en nu al de hele avond in een oase van Flyin Fox verkeer. Heerlijk
En met B never?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zou dat ook met Olive Branch kunnen?
Ik krijg er helemaal zin in! Je heb er dus geen water bij gedaan? Alleen de douchegel?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Nugget het volgende:
Dat denk ik wel! Het was een experimentje want ik dacht 'dat zijn eigenlijk ook gewoon geurende oliën en die kunnen ook verbranden!' Nou die is dus gelukt! Mijn slaapkamer ruikt nu naar de badkamer na een uitgebreide douchebeurt met Flying Fox en Godiva
Ik heb er wel wat water bij gedaan, sorry vergeten te melden! Het ligt natuurlijk aan de grootte van je bakje maar ik heb gewoon een scheutje douchegel bij een klein laagje water gedaan. 1/4 douchegel 3/4 water denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik krijg er helemaal zin in! Je heb er dus geen water bij gedaan? Alleen de douchegel?
Ga het straks proberen met B never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |