Oh ok, mijn huid is niet zo heel erg droog rond m'n ogen (alleen rond m'n mondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Helpen is een groot woord (in mijn geval dan). Oogcreme houdt je huid goed soepel, dus de kans dat je adertjes dan zichtbaarder worden, is minder groot dan dat je een hele uitgedroogde huid hebt. Maar ik heb een zeer droge huid. Ik heb aan 1x pompen met het oogcremeflesje bijvoorbeeld niet genoeg om beide ogen goed in te smeren.
Als je teveel hebt, moet je je huid rondom je mond ermee insmerenquote:
Ik schud me 't rambam maar die glitters veroeren zich echt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
die van mij liggen allemaal op de bodem, kan de fles niet zo goed schudden
viel mij ook al opquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik schud me 't rambam maar die glitters veroeren zich echt niet
Dreamcream op mijn lippen helpt heel erg tegen van die wintervelletjes of scheurtjes in mijn lippen. Beter dan de lip balms!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
ieh, creme op je lippen? of bedoel je eromheen?
NEtime babe, NEtime.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:01 schreef Maerycke het volgende:
Sanne!![]()
Wat een prachtige stukjes Angels Delight heb je voor me gekocht! Er zit een heel mooi stukje bij met een gele streep overdwars en wat sterretjes
Heel erg bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |