abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33459444
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
Okay ik ga wel ff bezig met de FAQ nu
  woensdag 28 december 2005 @ 01:13:42 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33459565
Zo contactgegevens kloppen nu iig. Maar ik ga nu wel slapen, heb morgen een concert . In 2006 maken peristillius en ik er iets moois van
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 28 december 2005 @ 08:50:05 #253
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33462085
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ik neem het ff mee naar achter, ik hoop dat ik er morgen tijd voor heb ( net zoals peristillius ).

Sorry voor de late reactie van onze kant
Ok, geen probleem.
Het is niet iets dat in 2005 al rond hoeft te zijn. We weten iig dat jullie er mee bezig zijn.
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_33462418
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis 2 mensen in deze discussie .
quote:
Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik mail ze wel even. De contactgegevens staan in de FAQ .
Waar blijft de mail?

Wat maakt Hattrick zo bijzonder dat het een eigen slowchat verdiend boven alle andere onderwerpen in GAM? En als het dus alleen komt door de grootte van de userbase en de snelheid van de topics is een eigen forum een must eigenlijk. Vind het ook best een normale zaak dat clans/guilds hun eigen forum hebben. Zo moeilijk zijn die dingen niet op te zetten met bijv http://www.phpbb.com/
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 december 2005 @ 09:32:57 #255
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33462503
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:25 schreef Tain het volgende:

[..]

[..]

Waar blijft de mail?

Wat maakt Hattrick zo bijzonder dat het een eigen slowchat verdiend boven alle andere onderwerpen in GAM? En als het dus alleen komt door de grootte van de userbase en de snelheid van de topics is een eigen forum een must eigenlijk. Vind het ook best een normale zaak dat clans/guilds hun eigen forum hebben. Zo moeilijk zijn die dingen niet op te zetten met bijv http://www.phpbb.com/
Zoals ik al eerder aangaf, is een vertrek uit Fok! absoluut niet gewenst.
Fok!Hattrick groeit doordat meer mensen Hattrick zijn gaan spelen EN meer mensen de weg naar onze fed weten te vinden. Een apart forum zorgt voor een veel mindere toestroom van nieuwe leden om de boel dynamisch te houden. We weten waar we het over hebben, want we hebben het al enkele malen geprobeerd.

Maar goed, ik zit weer met een oud-blauwe te praten ipv met de crew.
Ik lees de reacties van de crew later wel.
pi_33462652
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:32 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, is een vertrek uit Fok! absoluut niet gewenst.
Fok!Hattrick groeit doordat meer mensen Hattrick zijn gaan spelen EN meer mensen de weg naar onze fed weten te vinden. Een apart forum zorgt voor een veel mindere toestroom van nieuwe leden om de boel dynamisch te houden. We weten waar we het over hebben, want we hebben het al enkele malen geprobeerd.

Maar goed, ik zit weer met een oud-blauwe te praten ipv met de crew.
Ik lees de reacties van de crew later wel.
Ok laat ik het anders zeggen: Wat heeft GAM aan een slowchat topic speciaal voor de Hattrick gebruikers? En ik heb het ook niet over vertrekken, meer over het spreiden van de topics tussen 2 fora.

Dus op Fok!
Centraal Hattrick topic
Centraal Fok! federatie topic

Ander forum
Planning voor de Fok cup
Awards
Vriendschappelijke wedstrijden plannen
etc

Zo hoef je in GAM op zich niets in te leveren(nieuwe gebruikers komen toch niet in het Vinnie Jones Award topic) en heb je toch alle topics die je wilt en meer
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 december 2005 @ 09:50:11 #257
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33462770
Dat is het begin van het einde, inderdaad.
Ik durf te wedden dat het het gebruik niet ten goede komt als je je activiteiten gaat verdelen over 2 fora. Dat gaat echt niet werken. Ook dat viel namelijk in een experiment. We gebruikten het centraal Hattrick topic en de rest vond plaats op een eigen gemaakt forum. Het schiet niet op als je 2 aparte fora in de gaten gaat houden. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Dat is hetzelfde als je hier op Fok! GAM en DIG en ONZ enz niet op forum.fok.nl neerzet, maar daar 3 aparte fora voor maakt
quote:
Dus op Fok!
Centraal Hattrick topic
Centraal Fok! federatie topic
Grappig dat jij spreekt op het centraal Fok! federatie topic! Die hebben we namelijk niet.
Wat mij betreft kan onze SC-voorstel ook die naam krijgen, zodat we geen ruzie hebben met anderen die ook een SC-topic willen.
Wat een slim idee.

Maar uh, hoe kan het dat de 2 oude blauwe nog steeds een mening vormen alsof ze modje zijn? Zitten jullie hier in een klankbordgroep of kunnen jullie niet wennen aan je nieuwe rol?
pi_33463167
quote:
Op woensdag 28 december 2005 09:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat is het begin van het einde, inderdaad.
Ik durf te wedden dat het het gebruik niet ten goede komt als je je activiteiten gaat verdelen over 2 fora. Dat gaat echt niet werken. Ook dat viel namelijk in een experiment. We gebruikten het centraal Hattrick topic en de rest vond plaats op een eigen gemaakt forum. Het schiet niet op als je 2 aparte fora in de gaten gaat houden. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Dat is hetzelfde als je hier op Fok! GAM en DIG en ONZ enz niet op forum.fok.nl neerzet, maar daar 3 aparte fora voor maakt
Als je er al vantevoren vanuit gaat dat het niet gaat werken dan heeft het weinig zin om er uberhaupt iets mee te doen.
quote:
[..]

Grappig dat jij spreekt op het centraal Fok! federatie topic! Die hebben we namelijk niet.
Wat mij betreft kan onze SC-voorstel ook die naam krijgen, zodat we geen ruzie hebben met anderen die ook een SC-topic willen.
Wat een slim idee.
Dat was in het in 2 minuten bedacht conceptje ook de bedoeling van het topic, zodat je nog steeds de aanwas van andere Fok!kers krijgt. Dus een centraal Hattrick topic en een centraal Fok! fed topic waar je van alles en nog wat in kwijt kan en de Fok! fed specifieke dingen op een ander forum.
quote:
Maar uh, hoe kan het dat de 2 oude blauwe nog steeds een mening vormen alsof ze modje zijn? Zitten jullie hier in een klankbordgroep of kunnen jullie niet wennen aan je nieuwe rol?
Ah blauwe kleur inleveren en je mag je nergens meer een mening over hebben?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_33463334
Overigens heb ik nog steeds liever een Webgames subforum. Dat soort spelletjes wint nog steeds aan populariteit en is een hele andere doelgroep dan de pc/console gamers
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:19:32 #260
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33464574
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Tain het volgende:
Overigens heb ik nog steeds liever een Webgames subforum. Dat soort spelletjes wint nog steeds aan populariteit en is een hele andere doelgroep dan de pc/console gamers
Daar ben ik het ook mee eens, alleen de FA's niet. Dus daar is helaas niks aan te doen. Overigens is peristillius er nog steeds niet, en ben ik de hele dag weg.
  woensdag 28 december 2005 @ 11:23:48 #261
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_33464669
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens, alleen de FA's niet. Dus daar is helaas niks aan te doen. Overigens is peristillius er nog steeds niet, en ben ik de hele dag weg.
Ik neem het graag een dagje van je over.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_33464694
quote:
Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik zou er toch nog maar eens over beginnen, er is ruimte voor en GAM is er gewoon niet echt op gebouwd. Maak het desnoods een web- en bordspelen subforum, kunnen die mensen ook beter ergens terecht .
  woensdag 28 december 2005 @ 16:51:16 #263
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33474485
quote:
Op woensdag 28 december 2005 10:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Als je er al vantevoren vanuit gaat dat het niet gaat werken dan heeft het weinig zin om er uberhaupt iets mee te doen.
[..]
Klopt, daarom beginnen we daar in ieder geval niet aan. We moeten wel vertrouwen hebben in een aanpak.
quote:
Dat was in het in 2 minuten bedacht conceptje ook de bedoeling van het topic, zodat je nog steeds de aanwas van andere Fok!kers krijgt. Dus een centraal Hattrick topic en een centraal Fok! fed topic waar je van alles en nog wat in kwijt kan en de Fok! fed specifieke dingen op een ander forum.
[..]
Nee dus. Als een losstaand forum al niet werkt, (heeft het verleden bewezen) dan zal een combi forum tussen Fok! en een eigen forum al helemaal niet slagen.
quote:
Ah blauwe kleur inleveren en je mag je nergens meer een mening over hebben?
Nee.
pi_33475838
Sorry dat ik zo laat ben.

Wat mij betreft is 3 topics over een webgame (meer dan) genoeg. Als de mensen behoefte hebben aan slowchat doen ze dat maar in het slowchat topic of over msn. GAM is tenslotte niet bedoeld als slowchat forum. Ik zie dus helemaal niets in een Hattrick slowchat topic.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33475876
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:

Wat mij betreft is 3 topics over een webgame (meer dan) genoeg. Als de mensen behoefte hebben aan slowchat doen ze dat maar in het slowchat topic of over msn. GAM is tenslotte niet bedoeld als slowchat forum. Ik zie dus helemaal niets in een Hattrick slowchat topic.
Duidelijk. .
-
  woensdag 28 december 2005 @ 17:42:21 #266
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33475893
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:

Zonde edoch voorspelbaar
  woensdag 28 december 2005 @ 21:48:53 #267
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_33484557
[RPG] Torncity #7

mag dicht
er is een ander topic
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_33533385
@ Peristilius :
Onze grote vriend jpjedi is nog steeds gebanned. Die 48 uur-ban van hem zou gisteravond al geëindigd zijn. Zou je dit effe voor mij en hem na kunnen kijken ? Op mailtjes reageert zoals gewoonlijk weer eens geen kip !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:39:02 #269
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33533540
Ik zal het ff voor je checken

-edit-

Hij is inmiddels alweer unbanned
pi_33533587
Mett dan aan dagonet ben ik weer vrij
pi_33539130
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:40 schreef jpjedi het volgende:
Mett dan aan dagonet ben ik weer vrij
Gefeliciteerd.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33633265
Is het goed dat ik straks een "[Hattrick] De Fok!Hattrick-awards" topic open? Dat gaat zo moeilijk in het algemene topic, want dan hebben we alles goed door elkaar. .
Hoi.
pi_33633515
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef pekel het volgende:
Is het goed dat ik straks een "[Hattrick] De Fok!Hattrick-awards" topic open? Dat gaat zo moeilijk in het algemene topic, want dan hebben we alles goed door elkaar. .
Wat moet er precies gaan gebeuren in dat topic?
pi_33633540
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wat moet er precies gaan gebeuren in dat topic?
Er wordt gestemt voor awards over het vorige Hattrick-seizoen. Ook opmerkingen e.d. natuurlijk. .
Hoi.
pi_33633753
Open maar.
pi_33633784
Bedankt voor de snelle reactie! .
Hoi.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:00:54 #277
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33633804
pi_33633865
quote:
Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je vindt het grappig?
pi_33633891
Let niet op die NEC-supporter.
Hoi.
  maandag 2 januari 2006 @ 19:03:21 #280
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33633894
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:43:16 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33648032
Waar is het algemene Nintendo topic?

http://games.fok.nl/news.php?newsid=8438

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:04:13 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33648487
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nou, itt het Nintendo SC topic, vind ik hier ECHT dat het nut heeft. Ik haat een topic dat vol staat met technisch gezever. Dus een apart topic over de mogelijkheden en hoe te verbinden lijkt me niet meer dan normaal. De Nintendo site voor de WifiConnection is online, er zijn hands-on ervaringen met de stick, een eigen topic lijkt me niet meer dan normaal.
Je vond toch dat de Nintendo algemeen geen nut had
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:05:46 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33648510
Mjah, maar langzaam maar zeker is het toch zeker een gemis dat die er niet is. Als je er een beetje op let kom je vaak dingen tegen die in Nintendo algemeen moeten/kunnen/horen...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:19:45 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33648747
Als jij hem vind doe ik hem open

Laat peristillius het niet horen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 02:22:16 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33648773
pi_33649336
Mja ach, het kan eigenlijk ook wel. Als jullie maar niet te veel slowchatten.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:44:58 #287
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_33651442
Zou het wat zijn om op http://games.fok.nl een optie aan te bieden waabij je nieuws over de consoles die je niet hebt (en waar je niet in geïntresseerd bent) uit te zetten?
Zelf heb ik bijvoorbeeld alleen een PC om spellen op te spelen en Xboxen, PSP's en PS2's etc. interesseren me niet zo.
Nu moet ik dus tussen al het andere nieuws de PC topics zien te vinden.
Een optie om dan bijv. xbox(enzo) nieuws uit te zetten zou dan wel handig zijn, dan zie je meteen het nieuws dat voor jou van toepassing is.
En voor mensen die bijv. wel een Xbox hebben en een PC maar geen andere consoles zetten dan xbox en pc aan en de rest uit en hebben ook hun nieuws..(en natuurlijk zijn alle andere consoles ook aan/uit te vinken)

Mij lijkt het in elk geval wel handig en het lijkt me vrij makkelijk te implementeren in de http://games.fok.nl/settings.php
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:22:23 #288
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33651989
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:23:54 #289
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:33:32 #290
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33652212
Tof.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:48:12 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33652515
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 03:06 schreef peristilius het volgende:
Mja ach, het kan eigenlijk ook wel. Als jullie maar niet te veel slowchatten.
Bedankt
pi_33842786
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_33842946
Ik zag het, hij is dicht.
pi_33843033
Muchas Gracias of iets wat daar op lijkt
pi_34174535
Komt er nog een centraal topic voor de NES? Volgens mij is het laatste deel (deel 4) van augustus 2005 ofzo.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:59:13 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34174954
Je kan die gewoon omhoog trappen als je nuttige toevoegingen hebt
pi_34174969
Deel 4 is vol en er is geen deel 5
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 21:00:21 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34175001
Ah, nou, maak er een aan zou ik zeggen Beetje fatsoenlijke openingspost erbij, en klaar ben je
pi_34175220
Deze zit ook bijna vol
pi_34175229
Nou ja bijna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')