quote:Op woensdag 28 december 2005 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
Okay ik ga wel ff bezig met de FAQ nu
Ok, geen probleem.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ik neem het ff mee naar achter, ik hoop dat ik er morgen tijd voor heb ( net zoals peristillius ).
Sorry voor de late reactie van onze kant
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik mis 2 mensen in deze discussie.
Waar blijft de mail?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik mail ze wel even. De contactgegevens staan in de FAQ.
Zoals ik al eerder aangaf, is een vertrek uit Fok! absoluut niet gewenst.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:25 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Waar blijft de mail?
Wat maakt Hattrick zo bijzonder dat het een eigen slowchat verdiend boven alle andere onderwerpen in GAM? En als het dus alleen komt door de grootte van de userbase en de snelheid van de topics is een eigen forum een must eigenlijk. Vind het ook best een normale zaak dat clans/guilds hun eigen forum hebben. Zo moeilijk zijn die dingen niet op te zetten met bijv http://www.phpbb.com/
Ok laat ik het anders zeggen: Wat heeft GAM aan een slowchat topic speciaal voor de Hattrick gebruikers? En ik heb het ook niet over vertrekken, meer over het spreiden van de topics tussen 2 fora.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:32 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, is een vertrek uit Fok! absoluut niet gewenst.
Fok!Hattrick groeit doordat meer mensen Hattrick zijn gaan spelen EN meer mensen de weg naar onze fed weten te vinden. Een apart forum zorgt voor een veel mindere toestroom van nieuwe leden om de boel dynamisch te houden. We weten waar we het over hebben, want we hebben het al enkele malen geprobeerd.
Maar goed, ik zit weer met een oud-blauwe te praten ipv met de crew.
Ik lees de reacties van de crew later wel.
Grappig dat jij spreekt op het centraal Fok! federatie topic! Die hebben we namelijk niet.quote:Dus op Fok!
Centraal Hattrick topic
Centraal Fok! federatie topic
Als je er al vantevoren vanuit gaat dat het niet gaat werken dan heeft het weinig zin om er uberhaupt iets mee te doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Dat is het begin van het einde, inderdaad.
Ik durf te wedden dat het het gebruik niet ten goede komt als je je activiteiten gaat verdelen over 2 fora. Dat gaat echt niet werken. Ook dat viel namelijk in een experiment. We gebruikten het centraal Hattrick topic en de rest vond plaats op een eigen gemaakt forum. Het schiet niet op als je 2 aparte fora in de gaten gaat houden. Dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Dat is hetzelfde als je hier op Fok! GAM en DIG en ONZ enz niet op forum.fok.nl neerzet, maar daar 3 aparte fora voor maakt
Dat was in het in 2 minuten bedacht conceptje ook de bedoeling van het topic, zodat je nog steeds de aanwas van andere Fok!kers krijgt. Dus een centraal Hattrick topic en een centraal Fok! fed topic waar je van alles en nog wat in kwijt kan en de Fok! fed specifieke dingen op een ander forum.quote:[..]
Grappig dat jij spreekt op het centraal Fok! federatie topic! Die hebben we namelijk niet.
Wat mij betreft kan onze SC-voorstel ook die naam krijgen, zodat we geen ruzie hebben met anderen die ook een SC-topic willen.
Wat een slim idee.
Ah blauwe kleur inleveren en je mag je nergens meer een mening over hebben?quote:Maar uh, hoe kan het dat de 2 oude blauwe nog steeds een mening vormen alsof ze modje zijn? Zitten jullie hier in een klankbordgroep of kunnen jullie niet wennen aan je nieuwe rol?
Daar ben ik het ook mee eens, alleen de FA's niet. Dus daar is helaas niks aan te doen. Overigens is peristillius er nog steeds niet, en ben ik de hele dag weg.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef Tain het volgende:
Overigens heb ik nog steeds liever een Webgames subforum. Dat soort spelletjes wint nog steeds aan populariteit en is een hele andere doelgroep dan de pc/console gamers
Ik neem het graag een dagje van je over.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, alleen de FA's niet. Dus daar is helaas niks aan te doen. Overigens is peristillius er nog steeds niet, en ben ik de hele dag weg.
Ik zou er toch nog maar eens over beginnen, er is ruimte voor en GAM is er gewoon niet echt op gebouwd. Maak het desnoods een web- en bordspelen subforum, kunnen die mensen ook beter ergens terechtquote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, alleen de FA's niet. Dus daar is helaas niks aan te doen. Overigens is peristillius er nog steeds niet, en ben ik de hele dag weg.
Klopt, daarom beginnen we daar in ieder geval niet aan. We moeten wel vertrouwen hebben in een aanpak.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je er al vantevoren vanuit gaat dat het niet gaat werken dan heeft het weinig zin om er uberhaupt iets mee te doen.
[..]
Nee dus. Als een losstaand forum al niet werkt, (heeft het verleden bewezen) dan zal een combi forum tussen Fok! en een eigen forum al helemaal niet slagen.quote:Dat was in het in 2 minuten bedacht conceptje ook de bedoeling van het topic, zodat je nog steeds de aanwas van andere Fok!kers krijgt. Dus een centraal Hattrick topic en een centraal Fok! fed topic waar je van alles en nog wat in kwijt kan en de Fok! fed specifieke dingen op een ander forum.
[..]
Nee.quote:Ah blauwe kleur inleveren en je mag je nergens meer een mening over hebben?
Duidelijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben.
Wat mij betreft is 3 topics over een webgame (meer dan) genoeg. Als de mensen behoefte hebben aan slowchat doen ze dat maar in het slowchat topic of over msn. GAM is tenslotte niet bedoeld als slowchat forum. Ik zie dus helemaal niets in een Hattrick slowchat topic.
Zonde edoch voorspelbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef peristilius het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben.
Wat mij betreft is 3 topics over een webgame (meer dan) genoeg. Als de mensen behoefte hebben aan slowchat doen ze dat maar in het slowchat topic of over msn. GAM is tenslotte niet bedoeld als slowchat forum. Ik zie dus helemaal niets in een Hattrick slowchat topic.
Gefeliciteerd.quote:
Wat moet er precies gaan gebeuren in dat topic?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef pekel het volgende:
Is het goed dat ik straks een "[Hattrick] De Fok!Hattrick-awards" topic open? Dat gaat zo moeilijk in het algemene topic, want dan hebben we alles goed door elkaar..
Er wordt gestemt voor awards over het vorige Hattrick-seizoen. Ook opmerkingen e.d. natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat moet er precies gaan gebeuren in dat topic?
Je vindt het grappig?quote:
Je vond toch dat de Nintendo algemeen geen nut hadquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, itt het Nintendo SC topic, vind ik hier ECHT dat het nut heeft. Ik haat een topic dat vol staat met technisch gezever. Dus een apart topic over de mogelijkheden en hoe te verbinden lijkt me niet meer dan normaal. De Nintendo site voor de WifiConnection is online, er zijn hands-on ervaringen met de stick, een eigen topic lijkt me niet meer dan normaal.
Bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:06 schreef peristilius het volgende:
Mja ach, het kan eigenlijk ook wel. Als jullie maar niet te veel slowchatten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |