Neem aan dat je met die laaste Sawyer bedoeld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef Bullpit het volgende:
haha sayid en haywes
oops ja , die bedoel ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neem aan dat je met die laaste Sawyer bedoeld?
dat had ik dus absoluut weer niet gewetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Naveen Andrews en Josh Holloway heten ze in het echt.
Naveen was vrij makkelijk te linken aan Sayid en Josh staat op de nominatie voor de rol van Gambit in X-men 3. Anders had ik zijn naam ook niet geweten. Vind Josh wel een goeie voor Gambit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dat had ik dus absoluut weer niet geweten![]()
7 dvd's , 4 eps per dvd , HDTV met nl subsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Was het een file of waren het losse eps Bullpit?
Ah zo. Strak hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:02 schreef Bullpit het volgende:
[..]
7 dvd's , 4 eps per dvd , HDTV met nl subs
usenet, ftdquote:
Niet zo heel erg geloof ik. Maar ik kom er wel uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef Bullpit het volgende:
[..]
usenet, ftd
weet niet hoe specifiek je hier mag zijn![]()
die kunnen het niet vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is de rest gebleven?
Hiero!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb de Japanse versie op DVD. Die is goed, vind ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er wel, maar ik ben the ring aan het kijken. Ik wilde wel eens weten of die echt zo slecht is in vergelijking met de japanse versie (die juist wel weer erg goed is).
Ik ben aan het datenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
ik had eerst de Japanse trilogie gezien, en vond de Hollywood versie een afknapper , jappen kunnen toch beter een mystiek sfeertje creërenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er wel, maar ik ben the ring aan het kijken. Ik wilde wel eens weten of die echt zo slecht is in vergelijking met de japanse versie (die juist wel weer erg goed is).
Leuk zo'n MSN date?quote:
Maar geen Naomi Watts.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik had eerst de Japanse trilogie gezien, en vond de Hollywood versie een afknapper , jappen kunnen toch beter een mystiek sfeertje creëren
Er is nog een 4e deel, maar die heeft weinig met het originele verhaal te maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik had eerst de Japanse trilogie gezien, en vond de Hollywood versie een afknapper , jappen kunnen toch beter een mystiek sfeertje creëren
Nee wou weer roepen dat je lag te snurken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het maar alvast voordat jij het weer suggereert...![]()
Ze heeft je ingeruild voor Pyl TH.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heeft je ingeruild voor Pyl TH.![]()
Niet waar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze heeft je ingeruild voor Pyl TH.![]()
Niet huilenquote:
welke film kijk je nu Mr.Aquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Klef kwartiertje is weer begonnen.![]()
Geen. Het is s'avond doorlopend voorstelling in de RJP.quote:
Mooi is dat, hè ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Klef kwartiertje is weer begonnen.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen. Het is s'avond doorlopend voorstelling in de RJP.
Jottem...quote:
Wanneer belazerd TH jou nou en krijg jij een baan in Amerika? Zodat TH door de intercom van Schiphol moet roepen Wyccie het spijt me ik was een klootzak die zijn lul achterna liep maar dat zal nooit meer gebeuren tot de volgende snol met grote tieten voorbij komt?quote:
Da's over vier jaar pas...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wanneer belazerd TH jou nou en krijg jij een baan in Amerika? Zodat TH door de intercom van Schiphol moet roepen Wyccie het spijt me ik was een klootzak die zijn lul achterna liep maar dat zal nooit meer gebeuren tot de volgende snol met grote tieten voorbij komt?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer belazerd TH jou nou en krijg jij een baan in Amerika? Zodat TH door de intercom van Schiphol moet roepen Wyccie het spijt me ik was een klootzak die zijn lul achterna liep maar dat zal nooit meer gebeuren tot de volgende snol met grote tieten voorbij komt?
In een RomCom is dat al na 70 minuten. Kan je niet wat opschieten?quote:
Is het een model en/of vrouw van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef Tokay het volgende:
Hey sh*t, is mijn mevrouw uit het vorige deel eigenlijk nog geraden?![]()
Deze mevrouw, dus?
[afbeelding]
Mijn scenario brengt je tot tranen? Ik heb schijnbaar talent voor Romcoms schrijven.quote:
Je zoekt troost bij Tokay? You like to play both ends of the field?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is het een model en/of vrouw van?
Tokay...... ik ben verdrietig... TH en Andy zijn niet lief.![]()
Nee, mevrouw is geen model of echtgenote van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is het een model en/of vrouw van?
Tokay...... ik ben verdrietig... TH en Andy zijn niet lief.![]()
nee, Tokay is gewoon lief. En jullie nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je zoekt troost bij Tokay? You like to play both ends of the field?
Ach meiske toch...het is maar een film...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
nee, Tokay is gewoon lief. En jullie niet![]()
zelfs ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben kei lief !quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef wyccie het volgende:
Nee jij bent zéker niet lief, want je hebt je ava weer veranderd.quote:
ik hou niet van romcoms....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet ik een korte romcom bedenken met TH en Wyccie in de hoofdrol? Om te zien of ik werkelijk talent heb?
Jij bent wel lief.quote:
Nu wel...maar over 4 jaar.....quote:
ja nou hoor, anders klopt het toch niet meer met de OPquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee jij bent zéker niet lief, want je hebt je ava weer veranderd.![]()
Een romantisch drama dan?quote:
Is goed. Zal kijken wat ik ongeveer 30 minuten in elkaar kan draaien.quote:
Moet wel drama zijn natuurlijk.quote:
Precies; want een paard is een nobel beest...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:05 schreef wyccie het volgende:
Een gegeven paard moet je niet in zijn mond kijken?
en het schijnt nog lekker te zijn ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; want een paard is een nobel beest...
Niet te taai?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:08 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en het schijnt nog lekker te zijn ook![]()
Die 's in ieder geval te taai...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
Niet te taai?
oh ja... wie zou toch die vrouw zijn?
weet niet of het taai is, ik eet geen paard , vind het toch raar ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet te taai?
oh ja... wie zou toch die vrouw zijn?
ik ook niet hoor , echte volbloedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik vind haar er niet slecht uitzien.
oh ja verrek, hoe heette ze ook alweer ? ehhquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:13 schreef Tokay het volgende:
Ze is dus zo'n eendagsvlieg, ze had echt een suikerzoet hitje.
Jij weet al over welk lied het gaat???quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:16 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oh ja verrek, hoe heette ze ook alweer ? ehh
nee, ik probeerde Tokay er in te lokken , zodat ze per ongeluk de naam verraaddeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij weet al over welk lied het gaat???
ohhhhhhh tuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:30 schreef Tokay het volgende:
Okay, ik ga het maar zeggen: mevrouw heet Lynsey De Paul, en ze had een grote hit met Sugar Me.
Kijk maar:
[afbeelding]
Ken je haar wel, of zegt het je niets?quote:
Toen woonde jij in Amerika.quote:
Oh gelukkig maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Toen schrok je wakker en bleek 't allemaal maar een boze droom te zijn...![]()
zegt me niets , misschien als ik het nummer hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ken je haar wel, of zegt het je niets?
Nee, toen dacht jij dat je droomde en bleek het echt te zijn. En kwamen Bullpit en Andy gierend van de lach binnen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Toen schrok je wakker en bleek 't allemaal maar een boze droom te zijn...![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, toen dacht jij dat je droomde en bleek het echt te zijn. En kwamen Bullpit en Andy gierend van de lach binnen!![]()
Hmmm, dan is het van voor jouw tijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:33 schreef Bullpit het volgende:
zegt me niets , misschien als ik het nummer hoor![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, toen dacht jij dat je droomde en bleek het echt te zijn. En kwamen Bullpit en Andy gierend van de lach binnen!![]()
wil je niet in Amerika wonen dan? verlost van Bobquote:
Jouw ass gaat gekicked worden door Sheridana en BB.quote:
betwijfel het, er is maar weinig van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:35 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, dan is het van voor jouw tijd.
Jij bent dan ook kei-oud.quote:
Dan gooi ik gewoon m'n charmes in de strijd...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Jouw ass gaat gekicked worden door Sheridana en BB.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:37 schreef Bullpit het volgende:
betwijfel het, er is maar weinig van voor mijn tijd![]()
Hoor je het Wyccie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan gooi ik gewoon m'n charmes in de strijd...![]()
![]()
![]()
'k zei 'charmes'...niet 'leuter'...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoor je het Wyccie?
En je kent Lynsey De Paul niet? Onmogelijk!quote:
Nee. Alleen voor vakantie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:36 schreef Bullpit het volgende:
[..]
wil je niet in Amerika wonen dan? verlost van Bob![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zei 'charmes'...niet 'leuter'...![]()
dat word ik wel ooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van mijn leeftijd was!
Wyccie is nog van de kleuterschool. Die lengte heeft ze tenminste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef Bullpit het volgende:
maar effe serieus wat is jouw leeftijd dan
Ze kicken je voor je leuter.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zei 'charmes'...niet 'leuter'...![]()
Ik ben 23.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:45 schreef Bullpit het volgende:
maar effe serieus wat is jouw leeftijd dan
Da's niet waarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie is nog van de kleuterschool. Die lengte heeft ze tenminste.
Welles!quote:
Uiteraard dat hoort bij jongste zijn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet pesten omdat ik de jongste ben?![]()
en je kunt mij niet terugpesten , want Tokay en Tong zijn ouder dan mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet pesten omdat ik de jongste ben?![]()
Fotoloog, Sooty en BB ook geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:56 schreef Bullpit het volgende:
[..]
en je kunt mij niet terugpesten , want Tokay en Tong zijn ouder als mij![]()
Daarom ben je ook zo lief...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Ik pest niemand.
ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Ik pest niemand.
Wanker!quote:
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar nu ga ik mijn moede hoofd ten ruste leggen , trustee
![]()
quote:
Truste conciergequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:00 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar nu ga ik mijn moede hoofd ten ruste leggen , trustee
![]()
Mag ook niks meer tegen TH zeggen van jou zeg.quote:
Mag wel, als je lieve dingen zegtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag ook niks meer tegen TH zeggen van jou zeg.![]()
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja je drankrekening Pos. Nu dokken!
Dat doe jij maar. Ik lieve dingen tegen dames.quote:
Haha, jij hebt ook een raar bioritme.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:07 schreef pos het volgende:
[..]
Dat valt wel mee...niets gedronken hoor...net wakker
Heb je weer nachtdienst?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:07 schreef pos het volgende:
[..]
Dat valt wel mee...niets gedronken hoor...net wakker
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, jij hebt ook een raar bioritme.
Ach vervelend. Dus voorlopig zit je hier nog wel dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:09 schreef pos het volgende:
[..]was gewoon per ongeluk.....op de bank in slaap gevakken
Nee hoor...kan straks wel weer slapen...drukke week gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach vervelend. Dus voorlopig zit je hier nog wel dus.
Oh gelukkig maar. Het is zo vervelend om dan een halve nacht op te zitten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:14 schreef pos het volgende:
[..]
Nee hoor...kan straks wel weer slapen...drukke week gehad
Ik heb dat dus ook heel vaakquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Het is zo vervelend om dan een halve nacht op te zitten.
Ja maar met jouw bioritme is wat mis.quote:
Ik had ook al niet door dat het zo laat wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 02:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar met jouw bioritme is wat mis.![]()
Die gitaren zijn er ook om je in de verwarring te brengen, die gebruiken ze nl niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen idee. Ik herken zelfs de gitaren in de achtergrond niet
Maar ze zijn het welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet denken aan Keane, maar die hebben helemaal geen gitaren... en ze zijn er ook wel een beetje jong voor.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Taylor Dayne?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Raad jij dan even mijn vraag in MUZ-trivia, dan kan ik gaan slapen
Tot 8 uur.quote:
Nu ik weer thuis ben wel. Gedurende de nacht geen last gehad.quote:Zeker wel erg moe nu dan?
De foto zegt me dat het een Nederlandse schrijvert is.quote:
Pfff toen was ik al 3 kwartier uit bed.... helaas Zo maar lekker gaan slapen dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot 8 uur.
[..]
Nu ik weer thuis ben wel. Gedurende de nacht geen last gehad.
[..]
Dat is goed, nu nog de naam.quote:De foto zegt me dat het een Nederlandse schrijvert is.
Het enige wat die foto mij zegt, is dat hij uit een paspoort komt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De foto zegt me dat het een Nederlandse schrijvert is.
Toch ben jij degene die die schrijvert moet raden ik ga slapenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het enige wat die foto mij zegt, is dat hij uit een paspoort komt.
Dan word het lastig, ik lees wel veel maar niet van nederlandse schrijvers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch ben jij degene die die schrijvert moet raden ik ga slapen![]()
Dit wordt een owja...........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff tot hoe laat? Zeker wel erg moe nu dan?
[afbeelding]
Een beetje jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij lijkt een beetje op Frederik de Groot.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:23 schreef Treinhomo het volgende:
Alphaville ?
Ik vrees het ergste, ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:32 schreef Treinhomo het volgende:
Maken ze wel kutmuziek ?
quote:
Lijkt me niet. Die heeft zo'n Westerse neus laten maken en geen spleetogen meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:41 schreef dartfanaat het volgende:
Jackie Chan?????? (Met de grootst mogelijk twijfel, eerlijk gezegd)
regiseeraziaatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Acteer Aziaat of Zingaziaat?
Hideo Nakata?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:59 schreef brother52 het volgende:
Is die uit X-men 2?
Bingo...........Anna Paquinquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Bingo...........Anna Paquin
Ik heb helaas geen plaatje 1-2-3 beschikbaar. Vind het wel leuk om hier mee te doen.
Tuurlijk, Roguequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:02 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Bingo...........Anna Paquin
Ik heb helaas geen plaatje 1-2-3 beschikbaar. Vind het wel leuk om hier mee te doen.
Dat ook, maar ik ben ondertussen ook nog met 2 andere dingen bezig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Is deze zo moeilijk?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:40 schreef pino.in.disguise het volgende:
Kim Catrall
Volgens mij wel........quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Lori Loughlin?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:58 schreef pino.in.disguise het volgende:
A perfect Circle
quote:
Dat kan.......al zijn ze vrij bekend tegenwoordig. Ik ken ze van vroeger (onder een andere naam).......laatste cd heet Final Straw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:29 schreef peaceman het volgende:
ow snow patrol dus
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:50 schreef pino.in.disguise het volgende:
Danny Glover
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Alicia Silverstone
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:17 schreef brother52 het volgende:
Kate Beckinsale
quote:
Duikt voor zo'n goede acteur iets te vaak op in Nijenhuisproducties idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:24 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hij maakt slechte films, dat weet ik wel, hehe. Daan Schuurmans
nee joh...voetballerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Seriemoordenaar?
Heel goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Panenka?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:41 schreef pino.in.disguise het volgende:
Alex
Ging onze tweede hoofdprijs in rook op. Doodzonde.quote:
Dat is zijn vrouw. Lekker ding toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet je ook aan wie die bombonella's toebehoren die ernaast staan ?
Alexia dus.quote:
Ja het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zet er dan op z'n minst nog een leuke mevrouw naast...![]()
Weet jij die ballerinus ook niet ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja het oog wil ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |