Neem aan dat je met die laaste Sawyer bedoeld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:55 schreef Bullpit het volgende:
haha sayid en haywes
oops ja , die bedoel ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Neem aan dat je met die laaste Sawyer bedoeld?
dat had ik dus absoluut weer niet gewetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Naveen Andrews en Josh Holloway heten ze in het echt.
Naveen was vrij makkelijk te linken aan Sayid en Josh staat op de nominatie voor de rol van Gambit in X-men 3. Anders had ik zijn naam ook niet geweten. Vind Josh wel een goeie voor Gambit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dat had ik dus absoluut weer niet geweten![]()
7 dvd's , 4 eps per dvd , HDTV met nl subsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Was het een file of waren het losse eps Bullpit?
Ah zo. Strak hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:02 schreef Bullpit het volgende:
[..]
7 dvd's , 4 eps per dvd , HDTV met nl subs
usenet, ftdquote:
Niet zo heel erg geloof ik. Maar ik kom er wel uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef Bullpit het volgende:
[..]
usenet, ftd
weet niet hoe specifiek je hier mag zijn![]()
die kunnen het niet vindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar is de rest gebleven?
Hiero!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb de Japanse versie op DVD. Die is goed, vind ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er wel, maar ik ben the ring aan het kijken. Ik wilde wel eens weten of die echt zo slecht is in vergelijking met de japanse versie (die juist wel weer erg goed is).
Ik ben aan het datenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
ik had eerst de Japanse trilogie gezien, en vond de Hollywood versie een afknapper , jappen kunnen toch beter een mystiek sfeertje creërenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er wel, maar ik ben the ring aan het kijken. Ik wilde wel eens weten of die echt zo slecht is in vergelijking met de japanse versie (die juist wel weer erg goed is).
Leuk zo'n MSN date?quote:
Maar geen Naomi Watts.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik had eerst de Japanse trilogie gezien, en vond de Hollywood versie een afknapper , jappen kunnen toch beter een mystiek sfeertje creëren
Er is nog een 4e deel, maar die heeft weinig met het originele verhaal te maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik had eerst de Japanse trilogie gezien, en vond de Hollywood versie een afknapper , jappen kunnen toch beter een mystiek sfeertje creëren
Nee wou weer roepen dat je lag te snurken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het maar alvast voordat jij het weer suggereert...![]()
Ze heeft je ingeruild voor Pyl TH.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze heeft je ingeruild voor Pyl TH.![]()
Niet waar!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze heeft je ingeruild voor Pyl TH.![]()
Niet huilenquote:
welke film kijk je nu Mr.Aquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Klef kwartiertje is weer begonnen.![]()
Geen. Het is s'avond doorlopend voorstelling in de RJP.quote:
Mooi is dat, hè ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Klef kwartiertje is weer begonnen.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen. Het is s'avond doorlopend voorstelling in de RJP.
Jottem...quote:
Wanneer belazerd TH jou nou en krijg jij een baan in Amerika? Zodat TH door de intercom van Schiphol moet roepen Wyccie het spijt me ik was een klootzak die zijn lul achterna liep maar dat zal nooit meer gebeuren tot de volgende snol met grote tieten voorbij komt?quote:
Da's over vier jaar pas...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Wanneer belazerd TH jou nou en krijg jij een baan in Amerika? Zodat TH door de intercom van Schiphol moet roepen Wyccie het spijt me ik was een klootzak die zijn lul achterna liep maar dat zal nooit meer gebeuren tot de volgende snol met grote tieten voorbij komt?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer belazerd TH jou nou en krijg jij een baan in Amerika? Zodat TH door de intercom van Schiphol moet roepen Wyccie het spijt me ik was een klootzak die zijn lul achterna liep maar dat zal nooit meer gebeuren tot de volgende snol met grote tieten voorbij komt?
In een RomCom is dat al na 70 minuten. Kan je niet wat opschieten?quote:
Is het een model en/of vrouw van?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:37 schreef Tokay het volgende:
Hey sh*t, is mijn mevrouw uit het vorige deel eigenlijk nog geraden?![]()
Deze mevrouw, dus?
[afbeelding]
Mijn scenario brengt je tot tranen? Ik heb schijnbaar talent voor Romcoms schrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |