Ja lul, daar ben ik gisteren geweest. Ik kreeg alleen als ik m'n badge liet scannen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Morgen alweer de laatste dag!
Mocht je gaan, kom dan even langs de Facility Management stand, van Hogeschool Rotterdam, dan krijg je een pen van me
En dan krijg je allmaal van die spam toegestuurd. Dat heb ik ook niet laten doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:27 schreef Newb het volgende:
[..]
Ja lul, daar ben ik gisteren geweest. Ik kreeg alleen als ik m'n badge liet scannen.
Ik was er eergisteren, en nu mis ik wel mooi zo'n superman pen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:27 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tja, had je er gister moeten zijn
Nu heb ik zelf maar een doosje met superman-pennen mee naar huis genomen
2,70 voor een half litertje drinkenquote:
ik ken hem niet dat is veel beter.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb Esran van Men2be gezien(vrijdag)
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:47 schreef Intergalactrick het volgende:
Ging ik informeren naar een studie: ja, sorry, er is vandaag niemand die deze studie volgt.
Lekker handig.
Ging eigenlijk heen voor de studie Ruimtelijke ordening en planologie. Maar helaas. Iemand hier toevallig bekend met die studie?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Had een vriend van mij volgens mij ook. Welke studie was het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |