flugel is al in dat topic aan het janken....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef CartWOman het volgende:
Jank hier dat je streams het niet doen.
Goed topic![]()
* BONG4002 troost je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
flugel is al in dat topic aan het janken....
En hebben ze al een oplossing voor jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
flugel is al in dat topic aan het janken....
goede vraag:Dquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je gewoon een filmpje (avi, mpg) afspeelt het je dan ook slecht beeld.
Nou mijn dochters waren 13 en 14 dagen over tijd en mijn zoon 10 dagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook drie kinderen, en die zijn alle drie vlak na de uitgerekende datum geboren.
Het scheelde bij alledrie maar 1 of 2 dagen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand geluid bij Chantal ? (zit die nu met allemaal kettingen en jurk in dat roddelbad ?)
Oh wat goed bedacht zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand geluid bij Chantal ? (zit die nu met allemaal kettingen en jurk in dat roddelbad ?)
JAquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
gna gna gna genoeg hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou mijn dochters waren 13 en 14 dagen over tijd en mijn zoon 10 dagen.
conclusie: je kunt er dus niks van zeggen
![]()
gnagnagnaquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:59 schreef Woessssj het volgende:
shittttt...mijn prtscrn deed ut niet!
Jank hier dat je streams het niet doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef Spewey het volgende:
Flugeltje, heb je @home?? Ik woon ook in Tilburg, had tot vorige week @ home, alleen maar gezeik met de streams, heel af en toe wel goed beeld en nu sinds een week xs4all en perfecte streams...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
antwoordt gegeven in het andere topic...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef Spewey het volgende:
Flugeltje, heb je @home?? Ik woon ook in Tilburg, had tot vorige week @ home, alleen maar gezeik met de streams, heel af en toe wel goed beeld en nu sinds een week xs4all en perfecte streams...
Zeker wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Nou ja, we kunnen er in ieder geval zeker van zijn dat het voor de kerst geboren is!![]()
Dit is toch een SC topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |