flugel is al in dat topic aan het janken....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef CartWOman het volgende:
Jank hier dat je streams het niet doen.
Goed topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* BONG4002 troost je welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
flugel is al in dat topic aan het janken....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hebben ze al een oplossing voor jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
flugel is al in dat topic aan het janken....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goede vraag:Dquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je gewoon een filmpje (avi, mpg) afspeelt het je dan ook slecht beeld.
Nou mijn dochters waren 13 en 14 dagen over tijd en mijn zoon 10 dagen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook drie kinderen, en die zijn alle drie vlak na de uitgerekende datum geboren.
Het scheelde bij alledrie maar 1 of 2 dagen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand geluid bij Chantal ? (zit die nu met allemaal kettingen en jurk in dat roddelbad ?)
Oh wat goed bedacht zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Heeft iemand geluid bij Chantal ? (zit die nu met allemaal kettingen en jurk in dat roddelbad ?)
JAquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
gna gna gna genoeg hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Loedertje het volgende:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou mijn dochters waren 13 en 14 dagen over tijd en mijn zoon 10 dagen.
conclusie: je kunt er dus niks van zeggen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gnagnagnaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef cuall het volgende:
[..]
JAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:59 schreef Woessssj het volgende:
shittttt...mijn prtscrn deed ut niet!
Jank hier dat je streams het niet doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef Spewey het volgende:
Flugeltje, heb je @home?? Ik woon ook in Tilburg, had tot vorige week @ home, alleen maar gezeik met de streams, heel af en toe wel goed beeld en nu sinds een week xs4all en perfecte streams...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
antwoordt gegeven in het andere topic...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:00 schreef Spewey het volgende:
Flugeltje, heb je @home?? Ik woon ook in Tilburg, had tot vorige week @ home, alleen maar gezeik met de streams, heel af en toe wel goed beeld en nu sinds een week xs4all en perfecte streams...
Zeker wetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijkbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, we kunnen er in ieder geval zeker van zijn dat het voor de kerst geboren is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is toch een SC topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop