Mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
YESSSSSSSSS
Linda zegt nu dat ze morgen gewoon weer lekker zat gaat worden
Leuke poll voor morgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
YESSSSSSSSS
Linda zegt nu dat ze morgen gewoon weer lekker zat gaat worden
Roel: wie de slaapkamerdeur opent nomineer ik zonder twijfelzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke poll voor morgen.
Hoe laat valt Roel in slaap?
zelf denk 01:23
Ze leek er eerder van te schrikken dat ze er niet op zatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ligt lieske helemaal niet meer wakker als ze weer op de bank zit.
kreeg de indruk dat ze het had over de weekenden thuis in haar eigenhuisje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "IK ga weer over sex praten en proberen te scoren... en dan ga ik naar bed, klaar!"
Avondquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Nathalie lult weer over haar domme stem.
Is er weer drank in het spel overigens?
En pissen in bed om 01:45quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke poll voor morgen.
Morgen om deze tijd welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
nee, was dat maar waar, nu is ze gewoon nuchter bezig met haar irritante stem, 't snavelbekdier!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef ruby het volgende:
Goedenavond.
Voor of nadat hij heeft geprobeerd te plassen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Leuke poll voor morgen.
Ik heb soms van die dagenquote:
Vergeet die grote witte bal in de woonkamer niet he... die is ook nog wel eens alleen lang in beeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:16 schreef wickie het volgende:
[afbeelding]
meest saaie streamshot ever.....
Lieske, Roel en Joost gaat uitmaken wie de winnaar wordt van BB5.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze leek er eerder van te schrikken dat ze er niet op zat![]()
![]()
Lieske komt steeds beter in haar vel te zitten, ze is er aan gewend dat ze niet altijd naar haar luisteren of laten uitspreken (alhoewel ze vanavond Chantal even tegen sprak)
Die zit lekker haar tijd uit en ziet die bimbo wijven er 1 voor 1 uitgaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |