Als het betaalde streams waren geweest was het waarschijnlijk wel een stuk beter geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel weer leuk om gratis naar de streams te kijken.
Als zou moeten betalen dan had ik nooit gekeken.
Want met deze wegdraaiende regie was ik na een dag al gestopt met betalen.
thanks staat in mijn boekmarksquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Anwyway... voor als het zometeen weer nodig is: http://bigbrother.fok.nl/blog/577![]()
Zo jong en naïef.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieske denkt zelf dat ze geen enkele stem meer heeft
draadloos beveiligd mat macadres en password...komt niemand snel in :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb gewoon een UTP'tje lopen naar mijn PC, dat is toch altijd het veiligst!
Volgens mij ligt lieske helemaal niet meer wakker als ze weer op de bank zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt nu gewoon dat ze eigenlijk niet wil zeggen tegen Lieske dat ze op haar gestemd heeft, omdat ze bang is voor wraak.
Lieske denkt zelf dat ze geen enkele stem meer heeft en Chantal heeft haar maar in die waan gelaten. De dames weten zelf wel precies wie op wie gestemd heeft.
Pagina staat al klaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
Anwyway... voor als het zometeen weer nodig is: http://bigbrother.fok.nl/blog/577![]()
Ja wat jij wilt johquote:
En dan valt ze over Menno en zijn opgedwongen verhalenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zegt nu gewoon dat ze eigenlijk niet wil zeggen tegen Lieske dat ze op haar gestemd heeft, omdat ze bang is voor wraak.
Lieske denkt zelf dat ze geen enkele stem meer heeft en Chantal heeft haar maar in die waan gelaten. De dames weten zelf wel precies wie op wie gestemd heeft.
Het lijkt op een database probleem, maar verder weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Pagina staat al klaarMaar misschien hebben we vanavond geluk.
Weten ze al waardoor die problemen zijn??
Lijkt me duidelijk ja... Helemaal als ze wist wat wij weten. Ik wil zo graag Chantal en Lieske tegen elkaar op de bankquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ligt lieske helemaal niet meer wakker als ze weer op de bank zit.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
draadloos beveiligd mat macadres en password...komt niemand snel in :-)
Maar 2x rond dezelfde tijd en niet eens de drukste tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt op een database probleem, maar verder weet ik het ook niet.
Linda blijft bovenal gewoon zichzelf....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
YESSSSSSSSS
Linda zegt nu dat ze morgen gewoon weer lekker zat gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |