Jawel. Ze verongelukt samen met Arjo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
koekje erbij?
Joyce gaat toch niet dood...........
Godzij dank nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
koekje erbij?
Joyce gaat toch niet dood...........
Arjo krijgt een hartaanval....quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Jawel. Ze verongelukt samen met Arjo.
Joyce, Arjo en Renée gaan dood. Wen er maar aan. Iris heeft een contractverlening van 2 seizoenen gekregen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Nee ze gaat niet DOOD
laat dan maar Iris dood gaan
Sure.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Joyce, Arjo en Renée gaan dood. Wen er maar aan. Iris heeft een contractverlening van 2 seizoenen gekregen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Nee ze gaat niet DOOD
laat dan maar Iris Shirina dood gaan
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef haagse_elfje het volgende:
Nee ze gaat niet DOOD
laat dan maar Iris Tara en Iris dood gaan![]()
Laat Iris leven! Zolang die Mooie Rooie er maar aangaat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Okay, dealtje: Ik Joyce en Roxy in onm, jij Iris...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Laat Iris leven! Zolang die Mooie Rooie er maar aangaat.
Roxy komt niet in ONM.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Okay, dealtje: Ik Joyce en Roxy in onm, jij Iris...![]()
En vertel mij eens waarom Sanne moet blijven leven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:25 schreef haagse_elfje het volgende:
joyce blijft leven
en iris,tara,shirina en die rooie mogen dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Binnenkort in ONM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ed
![]()
Operatie 'Pech Onderweg'quote:Melline Mollerus: Het afscheid doet pijn!
Melline Mollerus betreurt het dat ze slachtoffer is geworden van de zogenaamde operatie 'Pech Onderweg'. Ze vindt dat haar rol in ONM nog niet helemaal is uitgespeeld. 'Het is een soort rouwproces, want na zoveel jaar worden de mensen toch een soort familie van je. Gelukkig sta ik er niet alleen voor, want Bettina Berger zit in hetzelfde schuitje. Samen gaan we nieuwe foto's maken en weer ouderwets de boer op!
BRON: Story
quote:-Terug van nooit weggeweest: de doktertjes-van-niks.
net als Do van Vliet zullen ze pas zien dat ze eigenlijk beter af zijn door dit gedwongen ontslag als ze eenmaal weg zijn.... na 10 jaar nog vastgeroest zitten in dezelfde soap is feitelijk gezien heel treurig [tenzij je de 50 gepasseerd bent en alle rollen wel zo'n beetje gespeeld hebt]quote:
Ik hoaxen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:44 schreef babette21 het volgende:![]()
![]()
zit je lekker te hoaxen Iwan?! of ben je weer lokkertjes aan het uitzetten...?!?
bron???quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoaxen?Het klopt allemaal wat ik geschreven heb, hoewel de eerste spoiler een hoog Story-gehalte heeft.
daarvoor moeten vooral veel huidige personages/acteurs vertrekken & het puberale sfeertje eraf...quote:Ik moet wat om jou weer aan het kijken te krijgen;)
Had ze uberhaupt een rol dan.... behalve met die paperjam, en dat gedoe met die eicellen (of wat was het ook alweer), heb ik weinig meer gezien dan een figurant.....quote:Ze vindt dat haar rol in ONM nog niet helemaal is uitgespeeld.
Het "NIET OVERNEMEN" zegt toch wel genoeg over de bron.quote:
Dat waren cryo's. De bevruchte eicellen van Ellen, maar die waren verwisseld.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:49 schreef soapie het volgende:
Had ze uberhaupt een rol dan.... behalve met die paperjam, en dat gedoe met die eicellen (of wat was het ook alweer), heb ik weinig meer gezien dan een figurant.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |