Je verdraait de boel. Dido heeft Linda juist heel lang laten zwemmen voordat ze zei dat ze het waardeerde dat Linda de moed had om het zo op te biechten en excuses te maken. Wat iets heel anders is dan het iemand niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:59 schreef Day het volgende:
zegt zelfs tegen haar dat ze het wel snapt, het haar niet kwalijk neemt en gaat haar vervolgens nomineren.
Hoezo arme Bart??? Ze kent die gast een blauwe maandag, ze kent Roel nu langer als ze Bart kent. Wat maakt iedereen zich toch druk om die Bart zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:04 schreef Kimske het volgende:
[..]
jup.... Dat staat r netjes dan.... Arme bart
Ja, dat snap ik ook niet, die heeft ze drie keer in de kroeg gezien en twee keer mee geneukt, en dat is al twee maanden geleden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoezo arme Bart??? Ze kent die gast een blauwe maandag, ze kent Roel nu langer als ze Bart kent. Wat maakt iedereen zich toch druk om die Bart zeg.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef style het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Dido die opmerking serieus heeft kunnen nemen.
Ten eerste was het haar vent helemaal niet en ten tweede heeft ze die opmerking niet eens zelf gehoord.
Hoeveel moeite had ze er zelf mee om Roel van Lieske "af te pikken"? Nul komma nul. !
In hoeverrre snapt Linda het dan, volgens jou. Want ze zegt net tegen Chantal dat Dido uit jaloezie op haar gestemd heeft en dat ze daarom haar verleidingstactieken blijft toepasen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar goed, Linda zélf snapt het wél, en zelfs Scanman neemt het voor Dido's nominering op hier. Dan moet Dido toch wel héél erg duidelijk gelijk hebben, wil dat gebeuren.
Je kunt er ook iets anders mee doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Gert, zie dat eens liggen... Je kunt bijna liplezen
[afbeelding]
Omdat zij toevallig Lieske nomineerde?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
De enige nominatie die ik gisteren niet begreep is die van Chantal. Ik snap niet dat er geen andere mensen schijnen te zijn aan wie ze veel meer een hekel heeft. Ze zei net nog dat er maar weinig mensen zijn die ze de overwinning gunt... en liet doorschemeren dat ze er niet veel mag.
Als ik haar zo hoor ratelen de laatste 2 uur... die mag niemand meer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
De enige nominatie die ik gisteren niet begreep is die van Chantal. Ik snap niet dat er geen andere mensen schijnen te zijn aan wie ze veel meer een hekel heeft. Ze zei net nog dat er maar weinig mensen zijn die ze de overwinning gunt... en liet doorschemeren dat ze er niet veel mag.
Doe maar. Dido is harstikke lief en oprecht en wil dolgraag een relatie met Roel. Laten we het daar maar ophoudenquote:
Ja, die reactie zat erin, maar nee... dat heeft er dus niets mee te maken. Lijkt me overduidelijk en hoeft vast geen uitleg verder toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:09 schreef style het volgende:
[..]
Omdat zij toevallig Lieske nomineerde?![]()
Chantal vertelde net dat ze zich ineens realiseerde dat ze zo opgestookt is door Ingrid en Menno en dat ze zo aan ze wilde laten zien dat ze nog steeds zelf d'r beslissingen neemt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zal zomaar iedereen kunnen nomineren volgens mij. Zolang zij er maar beter van wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die reactie zat erin, maar nee... dat heeft er dus niets mee te maken. Lijkt me overduidelijk en hoeft vast geen uitleg verder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |