Alsof er mensen zijn die Torn Curtain zouden missenquote:
Shut up. Ik ben nog niet over de schok heen dat 'ie weg is.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alsof er mensen zijn dit Torn Curtain zouden missen
Hou eens op met m'n typo's te quoten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Shut up. Ik ben nog niet over de schok heen dat 'ie weg is.
Je bent niet grappigquote:Op maandag 10 oktober 2005 20:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hou eens op met m'n typo's te quoten.
Sorry, maar er had al anderhalve dag niemand meer gestemd...quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal dan maar niet stemmen in de voorronde
Is die niet een beetje oud voor jequote:Op maandag 10 oktober 2005 20:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Je bent niet grappig.
Ik wil Paul Newman.
Eh... dus? Marnie vloog er uit in de voorronde.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:59 schreef okee6 het volgende:
The Paradine Case heeft op imdb (terecht) slechts 1399 votes, Marnie daarentegen 4885 met een goede waardering. Da's jammer
Ja, ik zag de precieze stemverhoudingtotalen daarna pas. Opmerkelijk daar nu verder niemand Lifeboat wat vindt, Marnie mocht eigenlijk best wel door de voorronde. Slechte loting zullen we maar zeggen en Kamagurka mag het zeggen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Eh... dus? Marnie vloog er uit in de voorronde.
Rear Window, voor Vertigo en Rebecca (finale met 3 films)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:45 schreef Hare het volgende:
Welke Hitch had vorig jaar gewonnen?
Vanavond dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:24 schreef laurenzo85 het volgende:
Die met de dame die verdwijnt bekijk ik van de week nog wel even..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |