Relaxtheid....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wacht nog op stemmen van Sai, search64 en misschien placebeau en pascalheister.
Jij hebt geteldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sorry, maar moet 'ie niet eens dicht? Volgens mij heeft iedereen nu ruim voldoende tijd gehad om te stemmen. De personen die dat niet gedaan hebben, hoeven dat ook niet de komende dagen te doen. Blijft 'ie anders nog een week open?
Just my two cents.
Wat de teelbal zegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef EdwardNortonsLeftTesticle het volgende:
[..]
Jij hebt geteld.
Wat een haast ineens... Rebecca wint toch wel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Sorry, maar moet 'ie niet eens dicht? Volgens mij heeft iedereen nu ruim voldoende tijd gehad om te stemmen. De personen die dat niet gedaan hebben, hoeven dat ook niet de komende dagen te doen. Blijft 'ie anders nog een week open?
Just my two cents.
Nee, maar blijkbaar staat Rebecca voor? Al wint Rear Window, ik wil het gewoon wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef EdwardNortonsLeftTesticle het volgende:
[..]
Jij hebt geteld.
Denk dat beiden niet in mijn top 5 staan van beste Hitchcocks, maar ik kan wel met de winnaar leven verder... Bedankt Sokolskyquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Sokolsky het volgende:
Nu is het woensdagavond.
Rebecca (1940) - Rear Window (1954) 15 - 10
Heb even geen zin om hier een bijpassend plaatje bij te zoeken, dus nu alleen de felicitaties aan alle betrokkenen. En dank aan alle deelnemers, ook aan hen die niet op Rebecca hebben gestemd. Het zij jullie vergeven.
"Het zij jullie vergeven." Grapje, zeker?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Sokolsky het volgende:
Nu is het woensdagavond.
Rebecca (1940) - Rear Window (1954) 15 - 10
Heb even geen zin om hier een bijpassend plaatje bij te zoeken, dus nu alleen de felicitaties aan alle betrokkenen. En dank aan alle deelnemers, ook aan hen die niet op Rebecca hebben gestemd. Het zij jullie vergeven.
Uiteraard, zoiets is onvergefelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Het zij jullie vergeven." Grapje, zeker?![]()
Tsk. Ik doe nog eens mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteraard, zoiets is onvergefelijk.
Merci Sokolsky.
Natuurlijk doe je nog eens mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |