Ja dat zijn de "toppers", die zijn dus al geplaatst. Dit is een voorronde van overigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:33 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis trouwens zijn twee beste films: Rear Window en North By Northwest!!!
En ook Vertigo en Psycho...![]()
Heb ik die post over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dat zijn de "toppers", die zijn dus al geplaatst. Dit is een voorronde van overigen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, ik neem trouwens aan dat dit de toppers zijn?
Psycho
Rear Window
The Man Who Knew Too Much (1956) Die is wel genoemd.
The Birds
Vertigo
North By Northwest
Strangers on a Train
Rebecca
Shadow of a Doubt
39 Steps
Dial M For Murder
Nee, nr. 11 is Notorious.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Je hebt het helemaal goed Blaatschaap jij hebt mijn lijstjes niet meer nodig inmiddels
Stiekem ben ik toch nog wel benieuwd hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:42 schreef tong80 het volgende:
Je hebt het helemaal goed Blaatschaap jij hebt mijn lijstjes niet meer nodig inmiddels
Ze staan er allebei in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Stiekem ben ik toch nog wel benieuwd hoor.
En ik dacht dat de versie uit '34 in 't tournament stond.
Ik zie 't idd. Maar omdat ik alleen op die uit '34 gestemd heb (aangezien ik Under Capricorn niet gezien heb), was ik de remake vergeten.quote:
We zien alleen iets van Fortune City...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Mijn favoriete filmboek. Kon geen Engelsplaatje vinden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Sokolsky het volgende:
Kan een mod de titel aanpassen in "[Tournament] Alfred Hitchcock - Voorronde"?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn favoriete filmboek. Kon geen Engelsplaatje vinden
met jaren komt wijsheidquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef Mike het volgende:
Ik heb gisteren To catch a thief gekeken, maar dat is nog onvoldoende om op een van de paren te kunnen stemmen...van de meeste paren heb ik er maar 1 gezien.
Oké. Bij deze zijn Shadow of a Doubt (1943), Rear Window (1954), North by Northwest (1959), Notorious (1946) en Rebecca (1940) door naar de volgende ronde.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[melding]
OK. Ik heb net afgesproken met Gorro en Mike dat vanaf nu elke film die de stemmen heeft van de 3 mods automatisch door gaat. We zullen er streng op toezien dat deze regel in elke tournament wordt toegepast.
[/melding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |