yepquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Hallo grote fan van mij
![]()
En hoi Imberr. alles ok?
heeyquote:
Ja, je kan ze 24 per dag inhouden, een maand langquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:01 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Nu heb je 24 uurs leznen.. en ze moeten pas na een maand uitklopt niet helemaal
Mooi om te horen dat het is goed gegaan. Ja met mij gaat het ook goed. Alleen ik zit nu erg volquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
yepWiskunde pw ging es goed
![]()
hoe ist met jou?
Ooww.. zowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, je kan ze 24 per dag inhouden, een maand lang
Zal ik hem er even bij zetten?quote:
Sommigen hebben die drang nou eenmaalquote:
Done.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag toch wel, nu ik vaste poster ben?
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Palau het volgende:
[..]
Sommigen hebben die drang nou eenmaal![]()
Ben ook nu een grote puberquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij bent zo noob als het maar kan hier![]()
En al 21
Mcdonalds is lekkerderquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef M3rcury het volgende:
maarja.. ik ga eten..spaghetti
doei iedereen
![]()
eetschequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef M3rcury het volgende:
doei iedereen
![]()
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef M3rcury het volgende:
doei iedereen
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat doe je de hele tijd debiel met je <3 ?
Sssssttt Dat wordt een ragequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat hap-slik-weg-ding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je naam doet me denken aan 'viandel'![]()
trustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef M3rcury het volgende:
doei iedereen
![]()
Ik doe over een sate-kroket langer dan een viandel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is met het meeste voedsel wel zo
Het is een hartje. :/quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
behalve sondevoedselquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is met het meeste voedsel wel zo
Dat wel, maar een sate-kroket is van binnen een stuk heter dan een viandel natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doe over een sate-kroket langer dan een viandel.
Puik plan niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar een sate-kroket is van binnen een stuk heter dan een viandel natuurlijk
Het niveau gaat wel weer richting [BeF] he
Haha, ken ik niet. Findel is een bandje =).quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je naam doet me denken aan 'viandel'![]()
[afbeelding]
Bier en frikandellenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat wel, maar een sate-kroket is van binnen een stuk heter dan een viandel natuurlijk
Het niveau gaat wel weer richting [BeF] he
Die ken ik dus niet. Jij kent de viandel niet eens?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef Findel het volgende:
[..]
Haha, ken ik niet. Findel is een bandje =).
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef Findel het volgende:
[..]
Haha, ken ik niet. Findel is een bandje =).
Topi.quote:
Half uurtje ofzo...quote:
Kdenk ik introduceer maar meteen een nieuw woordquote:
Das de msnversie vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een hartjeEn wat is dat voor msn-smilie daarachter?
Van de zijkant bekijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Een hartjeEn wat is dat voor msn-smilie daarachter?
Ja, damn, dat ging echt snel, ik snapte er niks meer vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En het was dit topic: PUB SC #271: Cybersex met MaRySe
Oh ja dat was dat topic waarin ijsmeis en Brechtje zich druk maakten over waar er over de meet werd gesproken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En het was dit topic: PUB SC #271: Cybersex met MaRySe
Ik ben op4 mei jarig. Ook al bijnaquote:
Ben je wel eens in Palau geweest?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Palau het volgende:
[..]
Kdenk ik introduceer maar meteen een nieuw woord
Precies!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dat was dat topic waarin ijsmeis en Brechtje zich druk maakten over waar er over de meet werd gesproken.![]()
Het algemene reltopi(c)?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja dat was dat topic waarin ijsmeis en Brechtje zich druk maakten over waar er over de meet werd gesproken.![]()
Ik ben eerder. 18 aprilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben op4 mei jarig. Ook al bijna![]()
Nee ik kom niet in eilanden , jij wel dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Palau geweest?
Wat een giller was dat toen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies!Komt nog bij dat ook opeens iedereen er was
Alvast gefeleciteerd danquote:
erin?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee ik kom niet in eilanden , jij wel dan?![]()
Ik wel, op Curacao heb je grotten en daar kan je in enzo en ver gaan enzo en dan ben je in het eiland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:17 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee ik kom niet in eilanden , jij wel dan?![]()
Zeker weten. En Brechtje maar doorzeuren over dat we niet op Fok! dat gepost/verzonnen haddenquote:
Was geweldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten. En Brechtje maar doorzeuren over dat we niet op Fok! dat gepost/verzonnen hadden
Uhm , ben je dan niet in een grot OP een eilandquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wel, op Curacao heb je grotten en daar kan je in enzo en ver gaan enzo en dan ben je in het eiland.![]()
het 24-minuten topic van vorige week zondag was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:18 schreef Imberr het volgende:
Ik kan me weinig meer van dat 29minuten-topic herinneren
was ik er toen uberhaupt wel?
in een eiland op een grotquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef Palau het volgende:
[..]
Uhm , ben je dan niet in een grot OP een eilandJe zegt het zelf al
die ging wel heel snel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het 24-minuten topic van vorige week zondag was ook erg lekker![]()
En dan opent iemand een topic er over op fok is het nog niet goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten. En Brechtje maar doorzeuren over dat we niet op Fok! dat gepost/verzonnen hadden
Dat toch die ene die ik net posttequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het 24-minuten topic van vorige week zondag was ook erg lekker![]()
Nee want als je dan heel diep gaat kom je zelfs onder het eiland!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:20 schreef Palau het volgende:
[..]
Uhm , ben je dan niet in een grot OP een eilandJe zegt het zelf al
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb ik weer. Mijn fan komt, en ik ga offline.
Stelletje huilies hier inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan opent iemand een topic er over op fok is het nog niet goed.![]()
Hooi Lief!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
die ging wel heel snel..
Bij de weg : ik ben er weer
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee want als je dan heel diep gaat kom je zelfs onder het eiland!![]()
![]()
Maar jij had het over een 29 minuten topic.quote:
wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
toen jullie aan het discussiëren waren over wie er langer was
Volgens mij moet je dat soort spelletjes gewoon niet spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef Gizmore het volgende:
Volgens mij klopt hier iets niet helemaal
[[url=http://xs49.xs.to/pics/05405/Shot00016.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Net genomen trouwens.
Onder is niet inquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee want als je dan heel diep gaat kom je zelfs onder het eiland!![]()
![]()
Je kan ook onder een eiland doorzwemmen! Dat wist je toch wel?quote:
Ja maar die hij bedoelt van afgelopen zondag is die. Het is in ieder geval de enige die zo kort heeft gelopen op die dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar jij had het over een 29 minuten topic.![]()
![]()
Waren 4 topics in 3 uur ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja maar die hij bedoelt van afgelopen zondag is die. Het is in ieder geval de enige die zo kort heeft gelopen op die dag
dat was het zogenaamde ren of word omvergelopen topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef M3rcury het volgende:
[..]
die ging wel heel snel..
Bij de weg : ik ben er weer
zit die niet vast met touwen en kabels en lijm enzo dan?????quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan ook onder een eiland doorzwemmen! Dat wist je toch wel?![]()
daag!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga er weer vandoorGoeie avond straks nog
neen met zand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
zit die niet vast met touwen en kabels en lijm enzo dan?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PUB PubSC #273 Brechtje en ijsmeis!quote:
Ja duh en met haringen in de bodem!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Boeman het volgende:
[..]
zit die niet vast met touwen en kabels en lijm enzo dan?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Imberr schijnt echt mini te zijn.quote:
ach, als ik naast mensen van rond de 1.70 sta valt t nog wel meequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr schijnt echt mini te zijn.![]()
oh, das nieuw voor mij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja duh en met haringen in de bodem!![]()
Hihi, okee. Ik zal blij zijn met mijn lengte! Hoe oud ben je dan?!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
klein![]()
meid, ik ben 1.54.. dát is klein![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja duh en met haringen in de bodem!![]()
Uit het aardrijkskundeboek!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Boeman het volgende:
[..]
oh, das nieuw voor mij!
en hû wede ge da allemoal?
'Brechtje is eng'. Post de link s in dit topic voor de mensen die t nog niet gehoord hebben?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit even dat actionradio fragment van Fwnk terug te luisteren. Hij blijft hilarisch.![]()
quote:
15. Paar maanden ouder dan jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Findel het volgende:
[..]
Hihi, okee. Ik zal blij zijn met mijn lengte! Hoe oud ben je dan?!![]()
WTF stuur mequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zit even dat actionradio fragment van Fwnk terug te luisteren. Hij blijft hilarisch.![]()
Even zoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'Brechtje is eng'. Post de link s in dit topic voor de mensen die t nog niet gehoord hebben?
Ik skype je vanavondquote:
"wede ge, da eilande voast zittê mè hoaringû kinders?"quote:
Ben ik nu een Fok!Held?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef Gizmore het volgende:
Al gevonden: http://rapidshare.de/files/5923052/fwnk.mp3.html
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik skype je vanavond
Neemt imberr zo op:
[zware stem]Met imberr[/zware stem]
Is ze een kerel van 52![]()
![]()
Die stond nog in je log zeker?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef Gizmore het volgende:
Al gevonden: http://rapidshare.de/files/5923052/fwnk.mp3.html
Dat dacht ik al.quote:
met imberr in zn kelder en haar af en toe op de foto zet zodat hij geloofwaardig overkomt op fokquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:31 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik skype je vanavond
Neemt imberr zo op:
[zware stem]Met imberr[/zware stem]
Is ze een kerel van 52![]()
![]()
Dus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef B_BOY het volgende:
roepen over lengte hebbe we laatst al gehad.
ja en?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef B_BOY het volgende:
roepen over lengte hebbe we laatst al gehad.
Whehehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:33 schreef Boeman het volgende:
[..]
met imberr in zn kelder en haar af en toe op de foto zet zodat hij geloofwaardig overkomt op fok
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Fwnk het volgende:
omfg ik zit hier echt zo van wtfomgbbqroflwhahahahaha
Ik denk dat half Nederland dat zat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:35 schreef Fwnk het volgende:
omfg ik zit hier echt zo van wtfomgbbqroflwhahahahaha
Nee.. want hij heeft zelf een tekort daaraan..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja en?
over seks hebben we het ook wel vaker, en doar zegde ge niks von he!
Oja, ik zag het op je profielquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee.
[..]
15. Paar maanden ouder dan jou.![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat half Nederland dat zat.
Rosas Can... nog watquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik denk dat half Nederland dat zat.
Zn vrienden geven m vast een stripper: dat is hier in ieder geval min of meer traditiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Findel het volgende:
[..]
Oja, ik zag het op je profiel. Ik word ook bijna 15!
![]()
Maar eerst wordt Kaj nog jarig. En dan moet ik een cadeau kopen voor hem. Wat koop je nou voor een jongen die 18 wordt?! Ik heb denk ik wel een ideetje, maar is geheim natuurlijk.
Wie is Kaj?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Findel het volgende:
[..]
Oja, ik zag het op je profiel. Ik word ook bijna 15!
![]()
Maar eerst wordt Kaj nog jarig. En dan moet ik een cadeau kopen voor hem. Wat koop je nou voor een jongen die 18 wordt?! Ik heb denk ik wel een ideetje, maar is geheim natuurlijk.
omg dat ben ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Boeman het volgende:
Is dat elger of nie?
Dat hoeft ook niet jongen. Praat er eens over met Dr. Phil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef B_BOY het volgende:
ik volg het hier echt niet. at the moment.
Smakelijk eten jongen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Gizmore het volgende:
Goed idee, ik ga ook eten. En als het niet klaar is maak ik het (deels) zelf wel![]()
Nee. Fwnk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Boeman het volgende:
Is dat elger of nie?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
m3rcury. Maar ja, kaj heet ie in t echt (geloof ik)
Jij snapt het.. en Imberr ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
m3rcury. Maar ja, kaj heet ie in t echt (geloof ik)
ik bedoel iemand van de DJ'squote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smakelijk eten jongen.
[..]
Nee. Fwnk.
Elger.![]()
[..]
Nolius.quote:
"Ik zal jullie channel ff joinûûûh..."quote:
ik wist dat jij da was jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die DJ is nolius, die aan de telefoon ben ik
Martijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:41 schreef Imberr het volgende:
hoe heet dat andere ventje van de radio?![]()
Niemand die het ook maar boeit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:36 schreef Eix het volgende:
Ik ga dinsdag waarschijnlijk naar Amsterdam!![]()
Das mooi jongen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef DaMook het volgende:
HOOIBen ik weer
![]()
Ben niet veel opgeschoten op die studiebeurs, maar was een leuk dagje uit
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Talena het volgende:
Ik gaat er weer vandoortjes, was gezellig mensen
Kort maar krachtig zullen me zeggen
Doeii
Dat dacht ik nou ook toen ik vertelde over mijn dagje Amsterdam afgelopen dinsdag.quote:
Mzzl he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Talena het volgende:
Doeii
Doei Talena (geen ego-boost verneukend sub-tekstje dit keerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Talena het volgende:
Doeii
Zat jij in Amsterdam afgelopen dinsdag?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook toen ik vertelde over mijn dagje Amsterdam afgelopen dinsdag.![]()
[..]
Mzzl he.![]()
Jahaaa, we zullen je wel feliciteren hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben ook bijna jarig! morgen namelijk18 jaar alweer
Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Zat jij in Amsterdam afgelopen dinsdag?![]()
![]()
'quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben benieuwd wie er in de uitzendig komt *proest*!
Ik morgen 23quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef -Beer- het volgende:
Ik ben ook bijna jarig! morgen namelijk18 jaar alweer
![]()
Zuchtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
Fwnk @radio: "Imberr is ook een beetje jong"![]()
Tuurlijk. Maar ik ga met school dus dan moet ik eerst uit het rijksmuseum (quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:43 schreef Talena het volgende:
[..]
Gezel kom ff langs dan
Maar nu ga ik echt
Tot wieder spreekers
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jahaaa, we zullen je wel feliciteren hoor.![]()
Doeidoei.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Findel het volgende:
Ik ga ook.. Kus.
Op sollicitatie geweest en auto's spotten in de PCH en omgeving.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:45 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik ga met school dus dan moet ik eerst uit het rijksmuseum () ontsnappen of op het station snel in de mensenmassa verdwijnen.
![]()
@Jag Cool, wat heb je gedaan daar dan?
Eet smakelijk jongen.quote:
whahah! na dat wat jij (=Fwnk) zei zegt die ene DJ: "..wie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
Fwnk @radio: "Imberr is ook een beetje jong"![]()
Ik ga er dinsdag heen met de school en de Finse gasten van de uitwisseling (die komen vandaag al aan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op sollicitatie geweest en auto's spotten in de PCH en omgeving.Jij was daar toen ook of je gaat er nog heen?
Dat komt omdat je zo jong bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah! na dat wat jij (=Fwnk) zei zegt die ene DJ: "..wie?"
![]()
Ook nog een opleiding gekozen of alleen maar pennen mee gejat?quote:
Het ging wel snel netquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:51 schreef B_BOY het volgende:
vanaf het volgende deel ga ik actief deelnemen. ipv halve losse posts te plaatsen.
Ik heb maar 1 pen-achtig iets: een 5 kleurenmarker ding van de fontys.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook nog een opleiding gekozen of alleen maar pennen mee gejat?![]()
coolquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik maar 1 pen-achtig iets: een 5 kleurenmarker ding van de fontys.
Ik kwam thuis met ongeveer 25 pennenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pen-achtig iets: een 5 kleurenmarker ding van de fontys.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef saaw het volgende:
hoii
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:08 schreef Jaguarized het volgende:
ff trug
Zijn dat alleen studenten of ook studentes?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ga er dinsdag heen met de school en de Finse gasten van de uitwisseling (die komen vandaag al aan!). Maar ik moet eten, byebye.
![]()
Hij krijgt n meisje voor zover ik weetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zijn dat alleen studenten of ook studentes?![]()
Oeh wat spannend. Finse meisjes staan er om bekend dat ze er erg goed uit zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij krijgt n meisje voor zover ik weet![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh wat spannend. Finse meisjes staan er om bekend dat ze er erg goed uit zien.
Dat is blijkbaar in heel Scandinaviequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oeh wat spannend. Finse meisjes staan er om bekend dat ze er erg goed uit zien.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij had vorig jaar met zijn uitwisseling ook een fins meisje![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar in heel Scandinavie
Nogal. Is er al progressie op liefdesgebied?quote:
Ik krijg een meisje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef saaw het volgende:
finse jongens zijn ook wel okee
maar je hebt ook ontzettende achterlijke debielen
misschien krijgt hij wel een lelijk bleek gedrocht met beugel, bril en oranje haar
[al ken ik iemand die aan al die eisen voldoet en heel mooi is]
Hmmmz... ik ben er achter gekomen dat iemand mij wil koppelen aan een van de dames die mee gingen naar de studiebeurs. Maar we kennen elkaar dus pas net.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nogal. Is er al progressie op liefdesgebied?
Kan je niet iets anders maken ofzo als je die pizza niet lekker vind?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Eix het volgende:
[..]
En mn band is Godverdomme leeg/lek.En aangezien alle pompen er niet opppasen kan ik niet naar de frituur.
* Gore Albert Heijn pizza in oven gaat kwakken.
Is die Talina niks voor jou?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:22 schreef brainster het volgende:
[..]
Hmmmz... ik ben er achter gekomen dat iemand mij wil koppelen aan een van de dames die mee gingen naar de studiebeurs. Maar we kennen elkaar dus pas net.
Maar ze is wel leuk
ik kende hem al een jaar ofzo, sinds vorig jaar lowlandsquote:
Als je je fiets langs komt brengen plak ik de band voor 5 euroquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Eix het volgende:
En mn band is Godverdomme leeg/lek.En aangezien alle pompen er niet opppasen kan ik niet naar de frituur.
* Gore Albert Heijn pizza in oven gaat kwakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |