Dat betekent toch "Ga weg" ofzoiets?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:06 schreef Thieske het volgende:
Benen maken!
tot bloedens toe gedaan...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:03 schreef Jordy-B het volgende:
Vermaak je jezelf niet beter als je gewoon even met je piemeltje gaat spelen, joh?
onverkapt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:10 schreef Mr-Z het volgende:
Weet je.. ik wens jou dood!
Maar het is kei lekker weerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:11 schreef Thieske het volgende:
[..]
Doe het de volgende keer overkapt, dan blijf je droog!
Er lekt een waterleiding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
het regent hier kleine drupjes...
alles kan, alleen Wim Kan kan niet, die is nl dood...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef Dead-Doll het volgende:
1, 2, 3, take my hand and come with me, because you look so fine and I really want to make you mine!.
Nou, ik weet nog een leuke/matige grap voor op de rommelmarkt...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef David Letterman het volgende:
[..]
alles kan, alleen Wim Kan kan niet, die is nl dood...
ook niet erg vermakelijk, moet toch iets kunnen vinden om mezelf te vermaken...
*op zoek gaande naar een goede grap om mezelf te vermaken*
nee nee ik doe het niet, zou te makkelijk zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef David Letterman het volgende:
[..]
alles kan, alleen Wim Kan kan niet, die is nl dood...
ook niet erg vermakelijk, moet toch iets kunnen vinden om mezelf te vermaken...
*op zoek gaande naar een goede grap om mezelf te vermaken*
bent altijd welkom...nog een goede grap?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:11 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
nee nee ik doe het niet, zou te makkelijk zijn
neem nog eenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:19 schreef David Letterman het volgende:
[..]
bent altijd welkom...nog een goede grap?
mag ik het dan daarna wel de mijne noemen? ikvermaak nl. hier mezelf, dan lul ik em nog een keer na tegen me...vermaak ik toch nog mezelf...
neeeee, het is niet dat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |