Daar kan ik je niet bij helpenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat was ik al van plan ja, nu nog het merk, vermogen en de winkel...
Ok, maar dat systeem zal wel over de 100 euro gekost hebben neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb zelf gekozen voor een 2.1 systeem. de logitech Z-2300, het beste duurste 2.1 systeem dat zij hebben. maar een Z-3e is prima betaalbaar en geeft ook leuk geluid..
Daarom sprak ik ook over de Z-3e, deze zijn een kleinere veel goedkopere variant van de Z-2300, en kan je oa hier vinden: http://tweakers.net/pricewatch/93938quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ok, maar dat systeem zal wel over de 100 euro gekost hebben neem ik aan?
Maar Logitech is dus de marktleider op PC speaker-gebied?
En waar heb je die gekocht?
Yups, die heb ik ook. Gekocht bij de mediamarkt voor 45 euro ofzo.quote:Ik heb deze en ben er bijzonder content mee. Nooit spijt gehad dat ik geen 5.1 of hoger gekocht heb. D'r komt een enorme bak herrie uit die kleine dingetjes en de woofer heb ik (benedenburen) minimaal aan staan
Goed setjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef Geqxon het volgende:
Logitech X-230, voor 49,99 bij Mycom te koop
Ik twijfel tussen de Z-3e en de Z-2300, hoeveel RMS heeft de Z-3e eigenlijk en is de subwoofer niet te grof?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarom sprak ik ook over de Z-3e, deze zijn een kleinere veel goedkopere variant van de Z-2300, en kan je oa hier vinden: http://tweakers.net/pricewatch/93938
ik vind 149 veel geld voor een 2.1 computerspeakers, jij niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik twijfel tussen de Z-3e en de Z-2300, hoeveel RMS heeft de Z-3e eigenlijk en is de subwoofer niet te grof?
Ik kan de Z-2300 voor 149 euro kopen (Vobis,Scheer&Foppen) maar is dat wel een redelijke prijs?
En ik heb geen zin om ze via het net te bestellen, ben alleen benieuwd welke winkel de beste prijs heeft...
En dan die stem die gewoon vervormde door de enorme geluidstrillingen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
de jackhammer was vandaag op pimp my ride te zien op MTV
wat een enorme joekel zeggggg....
haha jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En dan die stem die gewoon vervormde door de enorme geluidstrillingen!
er zit zelfs een oorwaarschuwing op dat ding! Dat je je trommelvliezen niet verneukt! :|
Ok, het is dus de Z-2300 geworden maar die bass is echt veel te zwaar, valt dat echt niet omlaag te brengen via m'n computer, zelfs als ie op z'n laagst staat vind ik de bass nog veel te hardquote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Z-2300
Totaal RMS-vermogen: 200 Watt RMS
- Satellieten: 80 Watt RMS (2 x 40 W)
- Subwoofer: 120 Watt RMS
Totaal piekvermogen: 400 Watt
Nee gezellig, 'Star Wars' in je huisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef super-muffin het volgende:
JBL Creature II
Die zijn erg mooi, en ¤99,-
Inderdaad! Ik heb ze ook, in grijsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:22 schreef super-muffin het volgende:
JBL Creature II
Die zijn erg mooi, en ¤99,-
Deze Creative zijn ook erg mooi.
Ik weet niet hoe die laatste klinkt, maar ziet er wel tof uit.
Iemand een idee hoe je die zware (subwoofer)bass kan verlagen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, het is dus de Z-2300 geworden maar die bass is echt veel te zwaar, valt dat echt niet omlaag te brengen via m'n computer, zelfs als ie op z'n laagst staat vind ik de bass nog veel te hard
De subwoofer staat op een plankje, misschien moet ie op een kussentje staan?
Er moet toch een manier zijn om via m'n instellingeneigenschappen die te volle bass van m'n subwoofer te verlagen?
Verder is het geluid wel ok, komt dicht in de buurt van bioscoopgeluid (en dat staat vaak te hard)
er zit toch een bass knopje op de controlpad? die kleinere knopje helemaal naar links, als je dat al te zwaar vind... dan denk ik dat je niks gewend bent...quote:Op woensdag 9 november 2005 14:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe je die zware (subwoofer)bass kan verlagen?
Ik heb een Z5300 en mn woofer op spikes gezet. Nog nooit klachten van mn onderburen gehad en ik heb hem toch vaak hard (lees: HARD!!) aan staanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:32 schreef Rio het volgende:
Ik heb deze en ben er bijzonder content mee. Nooit spijt gehad dat ik geen 5.1 of hoger gekocht heb. D'r komt een enorme bak herrie uit die kleine dingetjes en de woofer heb ik (benedenburen) minimaal aan staan.
waar heb je die spikes vandaan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb een Z5300 en mn woofer op spikes gezet. Nog nooit klachten van mn onderburen gehad en ik heb hem toch vaak hard (lees: HARD!!) aan staan
Bij een B&O dealer gekocht; 50 euro, spikes met een schoteltje eronder nog, alleen spikes is niks op laminaatquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
waar heb je die spikes vandaan?
Inderdaad een prima setje. Zit best goed geluid in voor die prijs!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 02:25 schreef BrauN het volgende:
Ik heb gisteren de X-230 gehaald, prima set hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |